  • 1. Data: 2006-08-08 13:46:56
    Temat: Skuteczne zawiadomienie o podwyżce
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    kablówka znów podniosła opłaty... Kolega mówi, że możemy to zignorować, bo
    info przyszło zwykłym listem, a nie poleconym. Azaliż prawdę powiada?

    Wiem, wiem, wyglądam na sępa, ale mnie wkurzają, bo se reorganizują biuro i
    w ogóle wprowadzają cuda niewidy, ceny rosną, a jakość usług spada.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 2. Data: 2006-08-08 14:43:12
    Temat: Re: Skuteczne zawiadomienie o podwyżce
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    >
    > Wiem, wiem, wyglądam na sępa, ale mnie wkurzają, bo se reorganizują biuro i
    > w ogóle wprowadzają cuda niewidy, ceny rosną, a jakość usług spada.

    Myślę że kolega może mieć rację. W końcu kablówka nie ma żadnego dowodu
    na to że zawiadomiła.

    Inna sprawa, że prawdopodobnie w regulaminie jest zapis że
    wystarczającym zawiadomieniem jest wywieszenie nowego cennika w
    siedzibie kablówki.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-08-08 15:29:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    mvoicem napisał(a):

> [...]

    Nie.

    > Myślę że kolega może mieć rację. W końcu kablówka nie ma żadnego dowodu
    > na to że zawiadomiła.

    Faktycznie nie ma. Ale - z czysto praktycznego punktu widzenia - to
    abonent będzie musiał udowadniać swoją niewinność ;-( Oczywiście można
    będzie im powiedzieć "podajcie mnie do sądu" i mniej czy bardziej
    skutecznie unikać windykacji, ale wpis w rejestrze dłużników może
    wyrządzić "trochę" krzywdy, nawet jeżeli jest bezprawny i po wygranym
    (kiedyś) procesie zostanie usunięty.

    > Inna sprawa, że prawdopodobnie w regulaminie jest zapis że
    > wystarczającym zawiadomieniem jest wywieszenie nowego cennika w
    > siedzibie kablówki.

    Akurat regulamin może sobie stanowić cokolwiek. Istotny jest art. 61
    ust.5 PT.

    M.

  • 4. Data: 2006-08-08 22:17:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 8 sierpnia 2006 17:29
    (autor Maciej Bebenek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <44d8addf$1@news.home.net.pl>):

    > Akurat regulamin może sobie stanowić cokolwiek. Istotny jest art. 61
    > ust.5 PT.

    PT?

    --
    Jego Ponurość Tristan