  • 21. Data: 2024-01-26 10:31:20
    Temat: Re: Skuteczne i zgodne z prawem zaprzestanie płacenia za RTV
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Jan 2024 00:40:33 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Uważam, że to po prostu forma podatku i tyle.

    Mniej więcej tak, ale:
    a) nie wprost tak nazwane,
    b) no jednak powiązane z telewizją i radiem, więc jak kto nie ogląda i
    nie słucha, to dlaczego miałby płacic :-)

    Może wziąść władza na siebie, i finansować z publicznych pieniędzy
    z innych podatków ... ale to jednak dość duza kwota.
    Podniesć te inne podatki?
    Zrezygnować z innych wydatków?

    J.

  • 22. Data: 2024-01-26 12:00:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.01.2024 o 10:27, _Master_ pisze:

    > badania jednoznacznie wskazują że pisowski elektorat jest bardziej
    > otwarty na inne narracje niż POwski.
    >
    > Po prostacku sobie układasz ideologię. Fakty są INNE

    Fakty są takie, że ta "otwartość" opiera się na płaskiej Ziemi,
    chemtrailsach, 5G, żywej wodzie, chipach w szczepionkach,
    międzynarodowych spiskach gejów, związkach Tuska z gestapo i innych tego
    typu bredniach.
    Otwartość na takie inne narracje to nie zaleta. To porażka systemu
    edukacji i często opieki zdrowotnej.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pizzagate
    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
    /9410532,kaczynski-o-torturach-na-kaminskim-i-stalin
    owskich-sadach-to-decyzja.html

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 23. Data: 2024-01-26 15:07:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pierwsze zapewnia trwam, drugie i trzeci polsat.
    >
    > Tureckie seriale to wstyd - nie dla rodziców a telewizji:P

    Nie widziałem nawet kawałka, ale ponoć bardzo życiowe som. Nie to co te
    amerykańskie jakieś.

    > Tu już nawet nie o propagandę chodzi, bo przed pisimi to nawet jakiejś
    > nachalnej nie było. Po prostu politycy muszą się gdzieś pokazywać i
    > poziom wejścia mysi być wysoki, bo kto to słyszał, żeby się nowi nie
    > akredytowani politycy z kapelusza pojawiali:P

    Tak, to faktycznie może i właściwe, tj. takie miejsce, ale co do zasady
    to produkować się produkują i gdzieindziej. Co raz wysłuchuję dłuższych
    perror np. na rmffm.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2024-01-26 15:37:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-26, _Master_ <...@...pl> wrote:

    > badania jednoznacznie wskazują że pisowski elektorat jest bardziej
    > otwarty na inne narracje niż POwski.

    I niewielu znajdzie się takich, którzy temu zaprzeczą. Np. narracja typu
    peło kradło więc, że pis nakradł (i dalej kradnie, tj doi) jest ok, to
    typowa narracja pisowskiego suwerena i w drugą (peo) stronę nie działa.

    Czy też chciałeś coś innego powiedzieć? Musisz mnie tu trochę objaśnić.
    Nie wiem, czy mówisz o otwartości jako ciekawości innych kultur i wtedy
    interesujące jest, że zupełnie nie wyczułeś sarkazmu, co z kolei
    świadczy o jakiejś w tym temacie nadwrażliwości, czy też sygnalizujesz
    jeszcze inny problem? A może po prostu s/narracje/nacje?

    No są, dlatego tak wiele osób ogląda tvn.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2024-01-26 16:04:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > czy też sygnalizujesz

    Ziew...

    Niosę kaganek oświaty bo co rusz jakiś debil krytykuje mocherów
    klęczących prze ekranem.

  • 26. Data: 2024-01-27 00:15:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 10:31, J.F pisze:
    > Może wziąść władza na siebie, i finansować z publicznych pieniędzy
    > z innych podatków ... ale to jednak dość duza kwota.

    Upór przy nie rozwiązaniu tego tak wzmaga we mnie przypuszczenia, że
    jest jakiś tego cel. Ta opłata jest reliktem z czasów, gdy naprawdę nie
    wszyscy mieli dostęp do radia czy telewizora.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 27. Data: 2024-01-27 00:35:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No więc należałoby odorać, ukarać, ale mówiąc szczerze likwidacji jestem
    > przeciwny.

    Ta likwidacja to zdaje się bardziej wizerunkowa, i jako próba obejscia
    przepisów. Też nie jestem za likwidacją, ale nie bardzo wiem jak
    kontrolować apolityczność po tym precedensie, który ustanowił pis.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2024-01-27 12:52:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, to faktycznie może i właściwe, tj. takie miejsce, ale co do zasady
    > to produkować się produkują i gdzieindziej. Co raz wysłuchuję dłuższych
    > perror np. na rmffm.

    Radio to radio - nie to samo co kolorowa telewizja. Przyszłość to media
    społecznościowe, ale na razie poza gówniarzami to jeśli chodzi o rząd
    dusz liczy się głównie telewizja.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2024-01-27 17:22:19
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Mnie intryguje, czemu nie rozwiąże się tego w dość naturalnie nasuwający
    > się pomysł, czyli po prostu z podatku. Tyle, że wówczas pewnie taka
    > telewizja musiałaby jakieś przetargi urządzać. No przecież bez ściemy,
    > to każdy wie, że telewizję każdy ogląda i każdy słucha radia. Oczywiście
    > możemy zacząć pajacować, że nie, ale też nie każdy ma rower, a nie jest
    > to argumentem za zniesieniem finansowania dróg dla rowerów.

    Coraz mniej ludzi. Młodzi teraz oglądają streamy w internecie (prywatne,
    jakiś koleś gra w grę i przy tym gada, streamuje to, a inni z jakiegoś
    powodu to oglądają, ja nie rozumiem fenomenu). Ja mam telewizor, mam jakiś
    minimalny pakiet w kablówce (bo nie mogłem wziąć internetu bez niego), ale
    nawet nie podłączałem, bo musiałbym kupić kabel, a nie widzę sensu, skoro
    i tak nie oglądam. Telewizor jest podłączony do kompa, robi za monitor do
    filmów. Radia nie słucham bo ile można słuchać reklam środków na upławy z
    pochwy i żylaki odbytu albo wyjących beztalenć. W samochodzie też słucham
    własnych mp3, tego co mi się podoba a nie tego co mi narzucają. I takich
    ludzi jest coraz więcej.

    Generalnie internet zmienił sposób konsumpcji treści. Już się nie siedzi i
    nie konsumuje tego, co akurat leci, tylko aktywnie się to wybiera.

    --
    Kelner, proszę o porcję ambrozji!
    - Że co proszę?

  • 30. Data: 2024-01-29 21:07:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Jan 2024 12:52:19 +0100, Shrek wrote:

    > Radio to radio - nie to samo co kolorowa telewizja. Przyszłość to media
    > społecznościowe, ale na razie poza gówniarzami to jeśli chodzi o rząd
    > dusz liczy się głównie telewizja.

    Starsi wymieraja, młodsi osiagają 18 lat ..

    zresztą zobacz, ze politycy media spolecznosciowe odkryli dawno temu

    J.