  • 31. Data: 2006-06-18 23:55:00
    Temat: Re: Skuteczne doręczenie pisma
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    witek napisał(a):

    > Odbić piłeczkę drugiej stronie i listem poleconym poinformować ich, że w
    > korespondencji z dnia xyz jest otrzymałeś pustą kartę i co oni mieli na
    > myśli.

    A co jak to będzie np. kartka z życzeniami świątecznymi? Pomyłkowo
    wysłana do nie tej osoby, a z treści (np. Nowak życzy wesołych świąt)
    nie wynika pomyłka?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 32. Data: 2006-06-19 05:15:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    witek napisał(a):

    > napisałem wcześniej.
    > Niezwłocznie na takie pismo odpowiedzieć :)

    Albo listy polecone otwierać tylko i wyłącznie w obecności świadków, a
    najlepiej notariusza

    pozdrav

    maHo

  • 33. Data: 2006-06-19 05:31:05
    Od: stern <s...@0...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Albo listy polecone otwierać tylko i wyłącznie w obecności świadków, a
    > najlepiej notariusza

    rotfl,
    to trzeba by się chyba ożenić z tym notariuszem

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 34. Data: 2006-06-19 19:57:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 19 Jun 2006 07:31:05 +0200, stern napisał(a):

    > rotfl,
    > to trzeba by się chyba ożenić z tym notariuszem
    I trzeba by szukać notariusza holenderskiego, brytyjskiego czy gdzie tam
    jeszcze można się _ożenić_ z TYM notariusz_em_. ;)))

    A tak BTW: co nasze prawo międzynarodowe (prywatne?) mówi o statusie np. 2
    naturalizowanych b.obywateli np. holenderskich tej samej płci po
    ichniejszym słowie urzędowym?

    --
    pozdro
    poreba