  • 1. Data: 2005-08-18 07:36:33
    Temat: Re: Sklepikarz spuszcza mi powietrze z kol. Co robic?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Marek B. wrote:
    > Witam,
    > mam pewien problem z kolesiem, ktory ma sklep obok mojego domu. Otoz
    > pod jego sklepem (ale nie na jego terenie prywatnym, tylko na
    > normalnym, publicznym chodniku) zjanduje sie miejsce do parkowania. W
    > okol jest
    > wiele innych miejsc, na ktorych przewaznie parkuje, ale czasem
    > wszystkie sa zajete, wtedy parkuje na wspomnianym chodniku.
    > I tutaj pojawia sie problem, bo wlasciciel sklepu uzurpuje sobie
    > prawo do tego miejsca i jak ja tam zaparkuje spuszcza mi bydlak
> [...]

    Najpierw przeproś go za niesłuszne oskarżenia i poproś o współpracę w
    namierzeniu sprawcy.
    Następnie powinieneś bliźniemu pomóc sprawdzając czy ktoś nie włożył zapałek
    do zamków jego sklepiku, złapać sprawcę głuchych telefonów, pilnuj czy nie
    wybił szyby, nie dopuść aby ktoś pomalował sprayem brzydki tekst o czasach
    studenckich jego małżonki, nie napuszczaj na niego kontroli z Sanepidu, FK,
    nie sprawdzaj czy wystawia wszystkim paragony fiskalne i nie zgłaszaj tego,
    że nie wystawia do US.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/