-
1. Data: 2013-04-11 15:36:12
Temat: Re: Sklep wziÄ Ĺ pieniÄ dze i nie wysĹaĹ to waru
Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>
Sprawę udało się wyjaśnić, Klient otrzyma zwrot pieniędzy za to zamówienie.
Opóźnienie wynikało z błędu w naszym systemie, za który przepraszamy.
--
Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl
Najnowsze w dziale Prawo
-
Startup a ochrona własności intelektualnej. O czym pamiętać?
-
Ustawa o odpadach i recyklingu. Co jest odpadem, a co nie jest w świetle prawa?
-
Sygnaliści w firmach - jak stworzyć skuteczny system zgłaszania nieprawidłowości?
-
Dlaczego linie lotnicze odmawiają wypłaty odszkodowania za opóźniony lub odwołany lot?