  • 741. Data: 2008-01-15 17:01:47
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fmgu2u$nju$1@inews.gazeta.pl...

    > plonk kurde. Nawet moja cierpliwość się skończyła.

    I jak ja to przeżyję??? Co powiem żonie?? ;))))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 742. Data: 2008-01-15 19:40:00
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 15 Sty, 11:30, Mis Puchatek <a...@a...pl> wrote:

    > A ja moge wejsc gdy chce wejsc.

    > Alewiesz, ze ochrona dziala z polecenia i upowaznienia wlasciceila,
    > czyli "sprzedawcy".

    Ale to że ochroniarz działa z polecenia osoby zajmującej się sprzedażą
    nie czyni z ochroniarza osoby zajmującej się sprzedażą.

  • 743. Data: 2008-01-15 20:35:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...com pisze:

    > Ale to że ochroniarz działa z polecenia osoby zajmującej się sprzedażą
    > nie czyni z ochroniarza osoby zajmującej się sprzedażą.

    No to nawet gorzej dla niego, bo wtedy mamy nielegalne pozbawienie
    wolności, a to już przestępstwo, a nie głupie wykroczenie.

  • 744. Data: 2008-01-15 20:59:53
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Lawa MUSI pisać.

    Pisałem do ciebie nie do lawy

    > A ty naucz się gamoniu pisać na grupach i skonfiguruj poprawnie czytnik.

    Po raz kolejny pokazałeś że słoma wystaje ci z butów i nie przedstawiasz
    sobą żadnego przyzwoitego poziomu.

    BTW. Wydaje mi się, że pisałem na usenet zanim dostałeś pierwszą
    neostradę a mojemu czytnikowi nic nie dolega.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 745. Data: 2008-01-15 21:01:12
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > I jak ja to przeżyję??? Co powiem żonie?? ;))))

    Byś się zastanowił nad zachowaniem i nad tym co sobą reprezentujesz.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 746. Data: 2008-01-15 21:16:33
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    m...@g...com pisze:

    > Ale to że ochroniarz działa z polecenia osoby zajmującej się sprzedażą
    > nie czyni z ochroniarza osoby zajmującej się sprzedażą.

    Ale czy cos zmienia ze sprzedawca, wyslugujacy sie posrednikiem, odmawia
    nam sprzedazy? Czy w KW jest napisane ze bezposrednio ma nam odmowic
    sprzedazy? Nie ma takiego zapisu, wiec IMO, jesli odmowa odbywa sie za
    pomoca osoby trzeciej to jak najbardziej dochodzi do wykroczenia.

    Jacek

  • 747. Data: 2008-01-16 06:26:58
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 15 Sty, 21:35, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > No to nawet gorzej dla niego, bo wtedy mamy nielegalne pozbawienie
    > wolności, a to już przestępstwo, a nie głupie wykroczenie.

    Pozbawienie wolności polega na zmuszeniu osoby do przebywania w
    określonym miejscu, nie zaś na uniemożliwieniu jej wejścia do
    określonego miejsca.

  • 748. Data: 2008-01-16 06:30:05
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 15 Sty, 22:16, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

> [...]
    > sprzedazy? Nie ma takiego zapisu, wiec IMO, jesli odmowa odbywa sie za
    > pomoca osoby trzeciej to jak najbardziej dochodzi do wykroczenia.

    Jest zakips, o który Ci chodzi- art. 1 Kodeksu wykroczeń.
    Odpowiedzialność indywidualna to podstawa odpowiedzialności za
    wykroczenia. Sprawca musi zrealizować osobiście wszystkie-
    przedmiotowe i podmiotowe znamiona czynu.

  • 749. Data: 2008-01-16 14:32:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...com pisze:

    > Pozbawienie wolności polega na zmuszeniu osoby do przebywania w
    > określonym miejscu, nie zaś na uniemożliwieniu jej wejścia do
    > określonego miejsca.

    Powiedzmy... Zostaje jeszcze zmuszenie do określonego zachowania.

  • 750. Data: 2008-01-16 14:33:17
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Pisałem do ciebie nie do lawy

    Lawa przez małe "l" wypływa z wulkanu.

    > Po raz kolejny pokazałeś że słoma wystaje ci z butów i nie przedstawiasz
    > sobą żadnego przyzwoitego poziomu.

    Po raz kolejny wyprodukowałeś post bez wrotki. Obejrzyj posty innych a potem
    swoje i wydedukuj czego brakuje.
    Tylko nie udowadniaj, że to oryginalne bo zapewniam cię m, że to tylko
    głupie.

    --
    Pzdr
    Leszek