  • 711. Data: 2008-01-14 22:20:13
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    news:fmgavp$29f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W Szwajcarii to nie jest wykroczenie ;)

    Jestem Nostradamus. Kilka dni temu przewidziałem że Puchatek to troll i
    idiota;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 712. Data: 2008-01-14 22:32:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...com pisze:

    > Art. 135 wymyslono przed ćwierćwieczem, żeby karać ekspedientów,

    A kiedy wymyślono art. 193KK, na który dość błędnie się tutaj powołują
    coniektórzy, hmm?

    I jakie ma znaczenie, kiedy dany artykuł wymyślono, skoro nadal obowiązuje?

  • 713. Data: 2008-01-15 00:17:21
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Dobrze wiesz idoto, że nie ma to ze sobą nic wspólnego.
    > Jeśli nie wiesz toś jeśzcze większy idiota.

    plonk kurde. Nawet moja cierpliwość się skończyła.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 714. Data: 2008-01-15 00:18:29
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > I tak sobie kulturalnie podyskutowaliśmy. Zwłaszcza Twój ostatni
    > argument powala głębią.

    Ja jak zepsuta płyta... to sprzedawca/właściciel może nie obsłużyć
    czarnego bo jest rasistą? Jego sklep jego prawo?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 715. Data: 2008-01-15 08:45:24
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 22:14:59 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > To przypomnijmy co ustalilismy w sprawie regulaminow - bierzesz,
    > sciagasz ze sciany, zwijasz jak w lejek i wtykasz sobie glewboko w
    > dupke. i to wszysciuno co mozeswz sobie zrobic z tym regulaminkiem

    Zdecydowanie przyjemność po Twojej stronie. Jednak przepisy kodeksu
    cywilnego mówią coś innego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 716. Data: 2008-01-15 08:53:25
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Zdecydowanie przyjemność po Twojej stronie. Jednak przepisy kodeksu
    > cywilnego mówią coś innego.

    mozesz zacytowac te przepisy?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 717. Data: 2008-01-15 09:01:39
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 15 Jan 2008 09:53:25 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > mozesz zacytowac te przepisy?

    Nie mogę zacytować, mogę Ci podpowiedzieć gdzie szukać - art. 384 par. 2
    kc zd. 2 in fine. Można też się zastanawiać nad par. 1, o ile przez
    doręczenie można rozumieć wywieszkę na ścianie (stosuje się często w
    sklepach, restauracjach itd.) - IMHO można.

  • 718. Data: 2008-01-15 09:06:16
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Nie mogę zacytować, mogę Ci podpowiedzieć gdzie szukać - art. 384 par. 2
    > kc zd. 2 in fine. Można też się zastanawiać nad par. 1, o ile przez
    > doręczenie można rozumieć wywieszkę na ścianie

    No to ja mam zaswiadczenie, ze nie umiem czytac i mnie ta "umowa" nie
    dotycvzy, bo nei zostala mi przedstawiona...

    No chyba ni edyskryminujesz ludzi, bo nei potrafią czytac?

    Mis Puchaty

  • 719. Data: 2008-01-15 09:09:21
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

> [...]
    > doręczenie można rozumieć wywieszkę na ścianie (stosuje się często w
    > sklepach, restauracjach itd.) - IMHO można.

    Aha, no to coz, mozesz mnie pozwac na drodze cywilnej.

    LOL :)

    Mis Puchaty

  • 720. Data: 2008-01-15 09:14:58
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 15 Jan 2008 10:06:16 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > No to ja mam zaswiadczenie, ze nie umiem czytac i mnie ta "umowa" nie
    > dotycvzy, bo nei zostala mi przedstawiona...
    >
    > No chyba ni edyskryminujesz ludzi, bo nei potrafią czytac?

    Nie dyskryminuję, ale nieumiejętność czytania nie jest przeszkodą jeśli
    chodzi o zapoznanie się z treścią regulaminu.