  • 701. Data: 2008-01-14 21:15:27
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > Po pierwsze- szwajcar (tzn. portier) w hotelu lub restauracji nie
    > zajmuje się sprzedażą towarów (to zajęcie barmanów lub kelnerów),
    > zatem nie może być sprawcą wykroczenia z art. 135 KW. Po drugie- nie
    > odmówił sprzedaży, ale wpuszczenia do pomieszczeń restauracji.

    ROTFL,

    ty serio?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 702. Data: 2008-01-14 21:21:12
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 14 Sty, 22:15, Mis Puchatek <a...@a...pl> wrote:

    > ROTFL,
    >
    > ty serio?

    Serio. Przypomniałem po prostu podstawową zasadę interpretacji
    przepisów karnych- ścisłą ich wykładnię. Jeśli wykroczenie może
    popełnić tylko okreslona osoba (np. tylko osoba zajmująca się
    sprzedażą towarów) i tylko przez określone zachowanie (odmowę
    sprzedaży lub ukrywanie towaru) to nie rozszerzamy zakresu
    zastosowania przepisu na inne osoby i zachowania.

  • 703. Data: 2008-01-14 21:23:40
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
    > sprzedaży lub ukrywanie towaru) to nie rozszerzamy zakresu
    > zastosowania przepisu na inne osoby i zachowania.

    BUACHACHACHACHA.

    Powiem ci jedno - jebnij sie wq glowe, moze choc rente dostaniesz.
    Myslenie ci szkodzi, bo kazdemu szkodziloby robieni eczegos, bez
    odpowiednich ku temu narzedzi. :)

    a teraz pląk!

    Mis Puchaty

  • 704. Data: 2008-01-14 21:23:59
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    > ROTFL,
    >
    > ty serio?
    >
    > Mis Puchaty

    Art. 135 wymyslono przed ćwierćwieczem, żeby karać ekspedientów,
    którzy chomikowali towar na zapleczu, w celu jego dalszej odsprzedaży
    wybranym osobom. I stąd taka jego konstrukcja- ekspedient w
    przedsiębiorstwie (uspołecznionego) handlu detalicznego nie odmawiał
    wpuszczenia klienta, za to mówił mu że towaru nie ma, albo że mu nie
    sprzeda.

  • 705. Data: 2008-01-14 21:25:41
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 14 Sty, 22:23, Mis Puchatek <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Powiem ci jedno - jebnij sie wq glowe, moze choc rente dostaniesz.
    > Myslenie ci szkodzi, bo kazdemu szkodziloby robieni eczegos, bez

    I tak sobie kulturalnie podyskutowaliśmy. Zwłaszcza Twój ostatni
    argument powala głębią.

  • 706. Data: 2008-01-14 21:35:45
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 14 Sty, 18:59, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > trochę zgubiłem się w tym wątku ale fotografowanie w sklepie stało się
    > przestępstwem?! Znaczy jest w kodeksach czy z zasady, że nie jest dozwolone?
    >
    > pozdrawiam.
    > PlaMa

    Fotografowanie nie. Naruszenie miru domowego- tak.

  • 707. Data: 2008-01-14 22:05:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa pisze:

    > Zamknij się już!

    Prośba: nie wyciągaj ludziom tego ścierwa ze ścierwnika... Lesio
    Lufbranzlung jaki jest każdy widzi - żadnemu ostatnio widać nie
    'wybranzlował' i mu odbija...

  • 708. Data: 2008-01-14 22:12:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Panie mihale co mówi polskie prawo na sprzedawców rasistów (mój post
    > trochę wyżej)?

    Przeczytaj post Johnstona na temat art.193 i przejrzysz na oczy. Proste jak
    budowa cepa..

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 709. Data: 2008-01-14 22:15:31
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ten o odmowie sprzedazy
    Dobrze wiesz idoto, że nie ma to ze sobą nic wspólnego.
    Jeśli nie wiesz toś jeśzcze większy idiota.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 710. Data: 2008-01-14 22:17:24
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > BUACHACHACHACHA.

    Areczek??

    > a teraz pląk!

    Tyś napewno Arek. Też nie umiesz Plonka dać głupku ;))

    --
    Pzdr
    Leszek