  • 691. Data: 2008-01-14 18:50:59
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 15:05:17 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Dobrze przewidziałęm, że nic nie zrozumiesz z tego co napisał Johnson.
    > Nie opuszczając na żadanie własciciela jego sklepu popełniasz
    > przestępstwo,

    A ja jednak mam wątpliwości czy przestępstwo. Uprawnienie sklepowego na
    płaszczyźnie cywilnoprawnej nie jest wsparte sankcją karną. Z całą
    pewnością art. 193 kk nie dotyczy takich sytuacji; nie stoi na straży
    regulaminu bądź woli sklepowego, który powie "proszę wyjść".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 692. Data: 2008-01-14 18:53:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > pewnością art. 193 kk nie dotyczy takich sytuacji; nie stoi na straży
    > regulaminu bądź woli sklepowego, który powie "proszę wyjść".

    Nie rozumiem skąd twoja pewność ... ale jak uważasz.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 693. Data: 2008-01-14 19:05:34
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 19:48:53 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Nie moim zdaniem. Zdaniem Kodeksu Wykroczeń.

    Po pierwsze kodeks wykroczeń nie ma zdania.

    Po drugie mamy nowego trolla na grupie ;-)

  • 694. Data: 2008-01-14 20:48:56
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 14 Sty, 19:48, Mis Puchatek <a...@a...pl> wrote:

    > Nie moim zdaniem. Zdaniem Kodeksu Wykroczeń.

    A który Twoim zdaniem przepis został naruszony?

  • 695. Data: 2008-01-14 20:50:18
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > A który Twoim zdaniem przepis został naruszony?

    ten o odmowie sprzedazy

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 696. Data: 2008-01-14 20:59:46
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 21:50:18 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > ten o odmowie sprzedazy

    Bzdura. Przyjdź do mnie, też Ci nic nie sprzedam.

  • 697. Data: 2008-01-14 21:01:37
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Bzdura. Przyjdź do mnie, też Ci nic nie sprzedam.

    Czy prowadzisz detaliczny punkt handlowy lub podpadajacy pod to samo
    punkt gastronomiczny?

    Mis Puchaty

  • 698. Data: 2008-01-14 21:07:11
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 14 Sty, 21:50, Mis Puchatek <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > A Puchatek wraz z ferajną używają sobie fajno,
    > Pieprzą w Stumilowym Lesie, Aż się echo wkoło niesie.

    Po pierwsze- szwajcar (tzn. portier) w hotelu lub restauracji nie
    zajmuje się sprzedażą towarów (to zajęcie barmanów lub kelnerów),
    zatem nie może być sprawcą wykroczenia z art. 135 KW. Po drugie- nie
    odmówił sprzedaży, ale wpuszczenia do pomieszczeń restauracji.

  • 699. Data: 2008-01-14 21:10:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 22:01:37 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Czy prowadzisz detaliczny punkt handlowy lub podpadajacy pod to samo
    > punkt gastronomiczny?

    Nie. Szwajcar też nie.

    Często w placówkach handlowych udostępnione są regulaminy określające
    warunki prowadzenia sprzedaży. Podstawową sankcją dla osób niestosujących
    się do jego litery jest odmowa obsłużenia.

  • 700. Data: 2008-01-14 21:14:59
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

> [...]

    > warunki prowadzenia sprzedaży.
    > Podstawową sankcją dla osób niestosujących
    > się do jego litery jest odmowa obsłużenia.

    To przypomnijmy co ustalilismy w sprawie regulaminow - bierzesz,
    sciagasz ze sciany, zwijasz jak w lejek i wtykasz sobie glewboko w
    dupke. i to wszysciuno co mozeswz sobie zrobic z tym regulaminkiem :)

    zycze milego dnia i ostroznie z siadaniem teraz.

    Mis Puchaty