  • 551. Data: 2008-01-13 11:01:20
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > A czy klub może być "tylko dla posiadaczy zapałek"? Zasady następujące:
    > członkiem klubu jest każdy, który trzyma w ręku zapałkę. Członkostwo
    > jest dobrowolne. Zapisać do klubu można się biorąc do ręki zapałkę.
    > Wypisać można się w każdej chwili, chowając zapałkę do kieszeni. Do
    > sklepu mogą wejść tylko członkowie klubu. Żeby przebywać w sklepie nie
    > trzeba być członkiem klubu.

    Zapisac i wypisac oznacza fakt, ze trzeba cos podpisac. JEstes pewny,m
    ze tak to chcesz sformulowac?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 552. Data: 2008-01-13 11:01:23
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli uprawnil go takze do odmowy sprzedazy ;)

    Miałeś przygłupie "zakas" czytania moich postów. Nie umiesz dać "pląka"
    popierdułko?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 553. Data: 2008-01-13 11:06:41
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > Wlasciciel hurtowni po prostu nie uruchamia punktu sprzedazy detalicznej

    Pytam, jak to zrobić. Wystarczy rozdawać zapałki?

    > Ustawa? No to pewnie bedzie o swobodfzie prowadzenia dzialalnoci
    > gospodarczej - czyli wszystko co z prawem zgodne jest dozwolone.

    Tam nie znalazłem nic o hurtowniach.

    > Głupis, jak nie mam 140cm to nie dostane karty, jesli aby dostac karte
    > wymagane jest manie 141 i wiecej...

    Ale osoba towarzysząca nie musi mieć karty. I co, jest selekcja na
    wejściu czy nie? Osoba towarzysząca podpisywała jakikolwiek regulamin?
    Osoba towarzysząca jest przedsiębiorcą?

    > Poszukaj.

    No właśnie szukałem i nie znalazłem. Za to Ty twierdzisz, że takie
    ustawy istnieją. Jeśli nie chcesz wyjść na idiotę, to udowodnij że masz
    rację.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 554. Data: 2008-01-13 11:08:03
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    > KW to odszkodowawacza?

    > Znaczy czego nie moze? Omawiac lokalu? Odnawiać lokalu?
    >
    > Mis Puchaty
    > --

    Kodeks wykroczeń nie określa sankcji na odmowę udzielenia informacji
    klientowi. Art. 135 kw przewiduje jedynie karę za odmowę sprzedaży (i
    to tylko jeśli sprawca danego zachowania zajmował się sprzedażą
    towarów, a nie np. był ochroniarzem) , a nie za inne zachowania
    godzące w prawa lub interes klienta. Przepisy z zakresu prawa karnego
    należy interpretować ściśle.

    A co do drugiego punktu- nie może odmawiać opuszczenie lokalu.
    Przepraszam za przeoczenie.

  • 555. Data: 2008-01-13 11:08:58
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 11:52:35 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Wtedy naruszasz jego prawa. I jego tam nie ma a ty wedrujesz do aresztu.

    Przestan juz bredzic lamerze, bo robisz sie nudny.
    Wbij sobie do pustego lba, ze nie mozna ponosic odpowiedzialnosci karnej za
    uprawnione dzialanie.
    Co ty myslales, ze jak przedwczoraj przeczytales 3 Art to juz znasz sie na
    prawie?

    --
    KRZYZAK

  • 556. Data: 2008-01-13 11:09:02
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 13 Sty, 11:26, Mis Puchatek <a...@a...pl> wrote:

    W konsekwencji naruszenie prawa konsumenta skutkować może jedynie
    sankcją odszkodowawczą (jesli da się wykazac wysokość szkody),
    natomiast nie może on odmawiać lokalu.

    Nie wytężaj się. Dureń i tak nie zrozumie.
    On(ono) nie widzi różnicy między odmową sprzedaży a prawem właściciela do
    wyproszenia kogokolwiek pod jakimkolwiek pretekstem.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 557. Data: 2008-01-13 11:09:31
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > Zapisac i wypisac oznacza fakt, ze trzeba cos podpisac. JEstes pewny,m
    > ze tak to chcesz sformulowac?

    Ale karzeł do Makro nie wejdzie, na podstawie regulaminu Makro którego
    nie podpisywał.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 558. Data: 2008-01-13 11:09:56
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > Zgodnie z przepisami.

    Pomóż mi i je wskaż.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 559. Data: 2008-01-13 11:17:18
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie chcesz wyjść na idiotę,

    Teraz to piszesz?? :))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 560. Data: 2008-01-13 11:24:20
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Pytam, jak to zrobić. Wystarczy rozdawać zapałki?

    Wiesz jak sie czegos nie uruchamia?

    Bierze sie i sie NIC NIE ROBI ;)

    > Ale osoba towarzysząca nie musi mieć karty. I co, jest selekcja na
    > wejściu czy nie? Osoba towarzysząca podpisywała jakikolwiek regulamin?

    Zgodnie z regulaminem MAkro moze na jedna karte wjesc wlasciciel z osoba
    towarzyszacza.

    > Osoba towarzysząca jest przedsiębiorcą?

    Moze ele nie musi byc. Moze byc rodzina, pracownikiem, dobrym znajomym,
    kochanką, nie moze byc psem, kogutem, pniaczkiem co mówi.

    Mis Puchaty