  • 521. Data: 2008-01-13 10:01:16
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > I tak zrobiła. Art. 140 KC- właściciel, co do zasady, może zażądać od
    > innych osób aby powstrzymały się od korzystania z przedmiotu jego
    > własności. I jesli wyrazi takie życzenie, należy się temu
    > podporządkować.

    No i pojawia sie pytanie, czy sprzedawca moze odmowic konsumentowi
    (ktory ma swoje prawa) obejrzenia, dotkniecia (a moze cos zepsuc!!!!)
    czy sfotografowania przedmiotu?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 522. Data: 2008-01-13 10:02:33
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Makro jest "tylko dla członków".
    >
    > To, kto może zostać członkiem to sprawa drugorzędna.

    Czyli jest różnica pomiędzy:
    a) nie może wejść kobieta w ciąży
    b) może wejść tylko członek, którym nie może być kobieta w ciąży?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 523. Data: 2008-01-13 10:06:46
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Czyli jest różnica pomiędzy:
    > a) nie może wejść kobieta w ciąży
    > b) może wejść tylko członek, którym nie może być kobieta w ciąży?

    Dobór cżłonków w MAkro nie dyskryminuje, nie jest rasistowski. Jest to
    umowa miedzy podmitami handlowymi.

    Mis Puchaty

  • 524. Data: 2008-01-13 10:10:06
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > Ja nie znam.

    Jak małe dziecko - jak się schowa, to myśli że go nie ma. To że nie
    znasz, to nie znaczy że takie nie istnieją.

    > Nie sadze.

    To już ustaliliśmy - nie jest wymagana forma pisemna (KC określa umowy
    co do których wymaga taką formę, nie ma tam "zakładania klubu").

    > Nie.

    Czemu nie?

    > Nie.

    Ile osób może wejść do Makro?

    > nie prowadiz sprzedazy detalicznej.

    Byłeś kiedyś w Makro? Zapewniam że prowadzi.

    > Nie, przy wydawaniu kart.

    Kwestia techniczna. Powiedzmy, że cenzus jest "przy zakupach". Nie
    spełniasz warunku - nie kupisz.

    > jesli nie uruchamiaja handlu detalicznego i jezeli dobor na jasno
    > okreslonych zasadach jest prowadzony przed wydaniem karty

    Uruchamiają sprzedaż detaliczną - tak jak Makro. Zasady są jasno
    określone - wchodzą tylko Ci z zapałką.

    > lamiesz prawo - dyskryminujesz ludzi, wprowadzasz rasistowski dobor,
    > trafisz do pierdla.

    Zgadza się.

    > w makro? musialbym sprawdzic regulamin, jesli nie ma tego w regulaminie
    > i umowie cywilno prawnej - a nie chcesz mnei wpuscic, popelniasz
    > wykroczenie a przynajmniej naduzycie.

    W "moim" Makro. Chcę takie coś założyć. Jak mam to zrobić? Wystarczy
    rozdawać zapałki przed wejściem?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 525. Data: 2008-01-13 10:11:31
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > Pisałem już.

    Pisałeś coś o PKD. A co jak mam wpisane oba?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 526. Data: 2008-01-13 10:16:33
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 10:43:42 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > lub nagranie z
    > dyktafonu, telefonu czy czegos innego to...

    Przedstawi nagranie na ktorym sie nie awanturuje? ROTFL :DDD
    A moze niszczarke do dokumentow?

    --
    KRZYZAK

  • 527. Data: 2008-01-13 10:18:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 10:32:46 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Wystarczająca do czego?

    Wystarczajaca do tego, zeby przestac go fotografowac.

    --
    KRZYZAK

  • 528. Data: 2008-01-13 10:18:27
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Czemu nie?
    Bo wejscie jest "na karte"?

    > Ile osób może wejść do Makro?
    Kazdy kto ma karte + osoba towarzyszacza (pomocnik do noszenia). Makro
    ma dokladny monitoring osob wchodzacych i wychodzacych, wlasnie dzieki
    tym kartom. Dlatego sa w stanie dokladnie okreslic ilosc czlonkow na hali.

    > Byłeś kiedyś w Makro? Zapewniam że prowadzi.
    Makro ni eporowadzi sprzedazy detalicznej.
    Roznica miedzy sprzedaza hurtowa a detaliczna wcale nei lezy w ilosci
    produktow, ktore mozna kupic na raz. Tak samo jak w hurtowniach NTT lub
    Action - hurtownie dla podmiotow gospodarczych, kupic tam mozesz po
    podpisaniu umowy handlowej. A po jej podpisani mozesz kipic pojedyncza
    sztuke towaru. I dalej nie jest to sklep detaliczny.

    > Kwestia techniczna. Powiedzmy, że cenzus jest "przy zakupach". Nie
    > spełniasz warunku - nie kupisz.
    Zieeefff...znaczy co chcesz powiedziec, ze hurtownia Makro prowadiz
    selekcje na wejsciu? :)
    Ale oni moga w zgodzie z prawem. To tylko punkty sprzedazy detalicznej
    nie moga stosowac tej taktyki.
    A juz kina mogą - na sale wchodza ludzie z biletami.
    Z drugiej strony odmowa sprzedania biletu, bo ktoś jest np. łysy - to
    wyktroczenie.

    > Uruchamiają sprzedaż detaliczną - tak jak Makro. Zasady są jasno
    > określone - wchodzą tylko Ci z zapałką.

    MAKRO NIE JEST PLACOWKA HANDLU DETALICZNEGO.

    Zapamietaj to.

    W zwiazku z tym faktem, wszystkie twoje pomysly biora w lewb, bo
    wychodzisz z blednego zalozenia.

    Aaa to twoj problem. :)

    Mis Puchaty

  • 529. Data: 2008-01-13 10:19:03
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Pisałeś coś o PKD. A co jak mam wpisane oba?

    ze w jednym lokalu prowadzisz sprzedaz detaliczna i hurtowa jednoczesnie?

    Mis Puchaty

  • 530. Data: 2008-01-13 10:19:49
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Wystarczajaca do tego, zeby przestac go fotografowac.

    A ja uwazam, ze dobrze jest jak jest.

    Jak nie chcesz byc fotografowany na imprezie - nie przychodz na nia.

    Mis Puchaty