  • 511. Data: 2008-01-13 09:31:27
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Za to ktoś może ci je przetrącić, jak będziesz nimi wymachiwał.

    Np. ochroniarz wypraszajac awanturujacego sie czlowieka ;))))

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 512. Data: 2008-01-13 09:32:06
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Makro sobie ustala. Co mam zrobić, żeby założyć takie Makro?

    Pisałem już.

    Mis Puchaty

  • 513. Data: 2008-01-13 09:32:46
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > To nie ma znaczenia. Jak gosc nie chce, zeby ktos go dalej ogladal, to sie
    > zwija, jak mu towarzystwo nie pasuje.

    > Moim zdaniem wola fotografowanego powinna byc wystarczajaca.

    Wystarczająca do czego?

    Mis Puchaty

  • 514. Data: 2008-01-13 09:38:07
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Marcin Debowski napisał:
    > Rzecz sprowadza się wyłącznie do tego, czy
    > fotografowanie wbrew woli posiadacza lokalu jest naruszeniem
    > posiadania/dóbr osobistych/czegokolwiek.

    No i na razie nikt tego nie dowodł, ba, nawet nie objaśnił machając
    rękami jak zrobienie fotki narusza dobra. Zauwaz, ze pytalem o to kilka
    razy, a kazdy z madrych oponentów omija temat jak skunksa ;)

    > Jest faktem, że u wielu osób (np. klientów)
    > powoduje to jakiś dyskomfort (nie da się tego MZ porównać tak bezbolesnie
    > z oddychaniem, chodzeniem etc).

    ad oddychanie) - jesli klient ma nieswierzy oddech, w skleppie ciasno,
    to oddychanie klienta powoduje dyskomfort u innych...

    ad chodzenie) - jesli klient ma laske lub kule to stuka, a stukanie moze
    powodowac dyskomfort u tych, co mają kaca bo wczoraj balowali

    Wracamy wiec do punktu wyjscia - skoro mozna wyprosic za fotografowanie
    to rownie dobrze mozna wyprosic za oddychanie, chodzenie, czy puszczenei
    bąka.

    Przyklady, przyklady :)

    Mis Puchaty

  • 515. Data: 2008-01-13 09:40:28
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > W tym zdaniu są co najmniej 3 bzdury. Po pierwsze, firmy się nie
    > zakłada. Poczytaj co to jest firma. Po drugie, działalności też się nie
    > zakłada, a jedynie prowadzi. A po trzecie zgłoszenie PKD nie ma
    > charakteru konstytutywnego. A na deser załóżmy że masz rację, i że
    > istnieje osobny kod PKD dla punktu sprzedaży detalicznej, i osobny dla
    > nie-detalicznej. A teraz załóżmy, że ktoś ma wpisane oba te kody. I co
    > mam teraz powiesić przed wejściem do lokalu?

    W tym co napisales jest tylko czepianie sie slowek.

    Mis Puchaty

  • 516. Data: 2008-01-13 09:42:20
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Mis Puchatek pisze:

    > Czyli uprawnil go takze do odmowy sprzedazy ;)

    gdzie się uczyłeś logiki?

    KG

  • 517. Data: 2008-01-13 09:43:42
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Za zeznania przed policja? Na jakiej podstawie?

    Sprawa o pobicie klienta trafia do sadu z urzedu, jesli kmioty z baru
    dalej beda podtrzymywac swoje zeznania, ze klient byl awanturujhacy si
    ea klient jakodowod przedstawi naocznego swiadka i / lub nagranie z
    dyktafonu, telefonu czy czegos innego to...

    ...na podstawie odpowiedzialnosci karnej kmiotkowie trafiaja do pierdla.

    Mis Puchaty

  • 518. Data: 2008-01-13 09:45:02
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson pisze:
    > Nie czujesz się jak szaman wśród Indian? :)

    :)

    > i to jeszcze szaman, któremu niewielu wierzy ....

    ale ile można...

    KG

  • 519. Data: 2008-01-13 09:56:51
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    > Konstytucja wyraźnie stanowi, że obywatelowi nakazywać lub zakazywać
    > może wyłącznie ustawa.

    I tak zrobiła. Art. 140 KC- właściciel, co do zasady, może zażądać od
    innych osób aby powstrzymały się od korzystania z przedmiotu jego
    własności. I jesli wyrazi takie życzenie, należy się temu
    podporządkować.

  • 520. Data: 2008-01-13 09:59:09
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik kam napisał: