  • 481. Data: 2008-01-12 23:04:08
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 23:59:57 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Chodzi ci o publikacje? Czy o cos innego?

    Nie chodzi o publikacje. Ogladac zdjecie moze blizej nieokreslona liczba
    osob, a ogladac klienta na imprezie moze okreslona i jemu znana.
    Taka roznica.

    --
    KRZYZAK

  • 482. Data: 2008-01-12 23:11:01
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 18:57:17 +0100, castrol napisał(a):

    > A od kiedy to podwladnemu wolno wykonywac polecenia, ktore prowadza do
    > zlamania prawa?

    Ochroniarz nie prowadzi sprzedazy detalicznej.

    --
    KRZYZAK

  • 483. Data: 2008-01-12 23:12:03
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Nie chodzi o publikacje. Ogladac zdjecie moze blizej nieokreslona liczba
    > osob,

    racja

    > a ogladac klienta na imprezie moze okreslona

    niekoniecznie, jesli nie jest to impreza zamknieta to liczba nie bedzi
    eokreslona

    > i jemu znana.

    nie jest to prawdą, chyba, ze bedzie to impreza zamknieta a goscie
    dobrani wedle znajomosci z klientem

    > Taka roznica.

    Cóz. Nie widze powodów do zakazywania robieni zdjec z powyzszych powodów.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 484. Data: 2008-01-12 23:16:29
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Ochroniarz nie prowadzi sprzedazy detalicznej.

    Nooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......?

    (Ale juz si esmieje, bo wiem jaka durna bedzie odpowiedz)

    Mis Puchaty

  • 485. Data: 2008-01-12 23:40:33
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 00:12:03 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > niekoniecznie, jesli nie jest to impreza zamknieta to liczba nie bedzi
    > eokreslona

    To nie ma znaczenia. Jak gosc nie chce, zeby ktos go dalej ogladal, to sie
    zwija, jak mu towarzystwo nie pasuje.

    > Cóz. Nie widze powodów do zakazywania robieni zdjec z powyzszych powodów.

    Moim zdaniem wola fotografowanego powinna byc wystarczajaca.

    --
    KRZYZAK

  • 486. Data: 2008-01-12 23:45:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Ochroniarz nie prowadzi sprzedazy detalicznej.

    Wobec tego nie jest uprawniony do decydowania o tym, kto w sklepie może
    przebywać, a kto nie.

  • 487. Data: 2008-01-12 23:47:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Przeciez regulamin nie ma mocy prawnej. Zapomniales?

    Dla członka klubu, który zapisując się do niego zgodził się go
    przestrzegać, stanowi zwykłą umowę.

    Jeśli umowę złamie - może stracić członkostwo w klubie i ponownie nie
    wejdzie.

  • 488. Data: 2008-01-12 23:48:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Bzdura. WW przepisy nie okreslaja osob uprawnionych.

    Określają, że nikt nie jest uprawniony do takich kaprysów.

  • 489. Data: 2008-01-12 23:49:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Absolutnie nie. Po prostu zapewniam swoim klientom komfort prywatnosci.

    Możesz ich nawet przytulić, jeśli o to poproszą, ale nie możesz mnie
    zmuszać.

    Ale co mnie to obchodzi? Ustaw im parawanik.

    > Zakres ochrony prywatnosci stopniowo sie rozszerza. Wygrane sprawy cywilne
    > tez juz byly.

    Sygnaturki poproszę.

  • 490. Data: 2008-01-12 23:49:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 00:16:29 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Nooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......?

    No i Art.135KW go nie dotyczy.

    --
    KRZYZAK