  • 461. Data: 2008-01-12 21:12:59
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 22:05:46 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > chmmm ,sugerujesz uzycie sily, czyli trafisz do aresztu, czeka cie
    > sprawa karna, a takze sprawa cywilna, bo nei lubie takich kolesi....

    "§ 2. Jeżeli naruszenie nietykalności wywołało wyzywające zachowanie się
    pokrzywdzonego albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem
    nietykalności, sąd może odstąpić od wymierzenia kary"

    Jak widzisz ustawodawca zabezpieczyl normalnych ludzi, przed takimi
    bezczelnymi typkami jak Ty.

    --
    KRZYZAK

  • 462. Data: 2008-01-12 21:16:57
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > To Ty napisałeś, że nie ma "klubów" bez *podpisanych* umów.

    Ja nie znam.

    > O ile prawo
    > nie określa co to jest klub, to nie zabrania czegoś takiego w umowie
    > cywilnej sobie stworzyć. Nie wymaga dla tej umowy formy pisemnej. Można
    > zatem zrobić to samo co Makro niczego nie podpisując.

    Nie sadze.

    > Czy Makro jest miejscem publicznym?

    Nie.

    > Czy jest "dostępne dla bliżej
    > nieokreślonej liczby osób"?

    Nie.

    > Czyli jest selekcja - nie wpuszczamy bez karty.

    Nie. Nie ma selekcji.

    Selecka osbywa sie przy wydawaniu kart czlonkowskich.

    Na wejsci do klubu jest kontrola posiadania karty.Kto posiada - wchodzi.

    > A teraz kolejna zagadka umysłowa.
    >
    > Teza: Makro działa legalnie.

    fakt.

    > Fakt 1: Makro prowadzi sprzedaż

    nie prowadiz sprzedazy detalicznej.

    > Fakt 2: Makro stosuje cenzus przy wpuszczaniu

    Nie, przy wydawaniu kart.

    > Hipoteza 1: Skoro Makro może, to inni też mogą stosować cenzus

    jesli nie uruchamiaja handlu detalicznego i jezeli dobor na jasno
    okreslonych zasadach jest prowadzony przed wydaniem karty

    > Hipoteza 2: Można sobie ten cenzus określić inaczej niż określiło go
    > sobie Makro

    pewnie w pewnym zakresie mozna

    > Gdzie popełniam błąd, zakładając że teza jest prawdziwa?
    > A jeżeli błędu nie ma, to gdzie zakaz ustanowienia cenzusu (uwaga,
    > podchwytliwe):
    >
    > 1) nie wpuszczam Murzynek w ciąży wyznających religię Abrahama,

    lamiesz prawo - dyskryminujesz ludzi, wprowadzasz rasistowski dobor,
    trafisz do pierdla.

    > 2) nie wpuszczam wchodzących z aparatem?

    w makro? musialbym sprawdzic regulamin, jesli nie ma tego w regulaminie
    i umowie cywilno prawnej - a nie chcesz mnei wpuscic, popelniasz
    wykroczenie a przynajmniej naduzycie.

    Dobra dzieci, dluga droga przed wami jeszcze, zanim zrozumieci jak ten
    swiat dziala. Zycze powodzenia.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 463. Data: 2008-01-12 21:18:28
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > "§ 2. Jeżeli naruszenie nietykalności wywołało wyzywające zachowanie się
    > pokrzywdzonego albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem
    > nietykalności, sąd może odstąpić od wymierzenia kary"

    jeżeli :)

    Sad rozpatrzy.

    Mis Puchaty

  • 464. Data: 2008-01-12 21:20:10
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Tylko że to nie wynika z fotografowania tylko np. błyskania po oczach itepe.
    >
    > Równie dobrze można twierdzić, że fotografowanie powoduje niszczenie
    > podłogi - bo są statywy ze szpikulcami do wbijania w ziemię ;)

    No a fotografujacy niszczy podloge bardziej, bo ciezar aparatu go
    wgniata ;))))))))))))))))

    Mis Puchaty

  • 465. Data: 2008-01-12 21:23:44
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik KAczan napisał:
    > W wiadomości news:vlhn55-2dc.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa

    > No to nie wiem, co robić...
    > Pójdę się gdzieś z mostu jebnę, albo obwieszę czy co...?
    tylko nie jebnij z moastu na jego teren, bo on ci ZAKAZUJE :D

    Mis Puchaty

  • 466. Data: 2008-01-12 21:28:41
    Od: KAczan <n...@m...pl>

    Dnia 12-01-2008 o 22:23:44 Mis Puchatek <a...@a...pl>
    napisał:

    > tylko nie jebnij z moastu na jego teren, bo on ci ZAKAZUJE :D
    To niech mnie zaskarży.

    --
    Jotte

  • 467. Data: 2008-01-12 21:31:19
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik KAczan napisał:

    > To niech mnie zaskarży.
    On cie wyprosiu, straszac KK.
    JAk sie sam nie usuniesz, to do aokcji wkroczy ochranka!
    Bo tak regulamin nakazuje ;)

    Mis Puchaty

  • 468. Data: 2008-01-12 21:32:58
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 21:43:00 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie zauważyłeś też przepisów o prawach konsumentów (włącznie z KW) które
    > powodują, że nie ma uprawnionych do nakazywania opuszczania.

    Bzdura. WW przepisy nie okreslaja osob uprawnionych.

    --
    KRZYZAK

  • 469. Data: 2008-01-12 21:33:56
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 21:41:58 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ma karty członkowskie i
    > regulamin członkowie akceptują.

    Przeciez regulamin nie ma mocy prawnej. Zapomniales?

    --
    KRZYZAK

  • 470. Data: 2008-01-12 21:37:49
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Przeciez regulamin nie ma mocy prawnej. Zapomniales?

    w Makro regulamin stanowi czesc umowy prawno-cywilnej, jest podpisany
    przez obie, zgadzajace sie na warunki, strony. I to jest wlasnie moc prawna.

    Regulamin uzytkowania Parku tez ma moc prawna, ale nie sam w sobie -
    podejdz do takiego regulaminu, poczytaj co pisza drobnym drukiem na dole
    - zjakich aktow prawnych on wynika.

    i tak dalej, i tak dalej...

    Mis Puchaty