  • 451. Data: 2008-01-12 20:58:33
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 21:31:21 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Czy moze tor. np. zuzlowy jest punktem sprzedazy detalicznej?

    Czy na torze zuzlowym odbywa sie ruch drogowy?

    --
    KRZYZAK

  • 452. Data: 2008-01-12 21:00:56
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Pytanie za 100 punktów: co mam powiesić przed wejściem do mojego lokalu
    > w którym prowadzę sprzedaż, żeby to nie był punkt sprzedaży detalicznej.
    > Wystarczy napis "hurtownia"? Wystarczy napis "klub dla tych co noszą
    > majtki"?

    Nic nie musisz wywieszac. Po prostu nie otwieraj punktu sprzedazy
    detalicznej.

    Jak?

    Zakladajac firme wpisujesz pewnie inna klasyfikacje dzialalnosci.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 453. Data: 2008-01-12 21:01:30
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Oczywiscie, ze potwierdza. nikt nie lubi pieniaczy.
    > I jak myslisz, komu uwierza? Powaznemu biznesmonowi, czy jakiemus
    > chlystkowi?

    Nie wiem, kto niby jest tym biznesmonem? biznesmoonem?

    Mis Puchaty

  • 454. Data: 2008-01-12 21:02:48
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Supermarket to droga? Mowiles, ze nie pijesz...

    Dla bezmózgów - tłumaczenie z z opisami:

    ZDANIE PIERWSZE:

    Siegnij do ustawy, to ci sie wyjasni co znaczy ten znaczek.

    ODSTEP.

    ZMIANA TEMATU.

    DRUGIE ZDANIE:

    Zauwaz, ze przy drogach tez wisza takie znaczki, a nei fragmenty ustaw
    ;))))))))))))

    KONIEC.

    Mis Puchaty

  • 455. Data: 2008-01-12 21:04:49
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Nie ma wzmianki o prawie do pstrykania zdjec.

    Bonie musi byc.

    Dlaczego?

    Bo w przepisach robi sie tak:

    wariant a:

    zabrania sie wszystko.
    na drodze wyjatku zezwala sie na: ...............

    wariant b:

    pozwala sie na wszystko.
    zabrania sie: ................................

    Mis Puchaty

  • 456. Data: 2008-01-12 21:05:09
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ZDANIE PIERWSZE:

    Ilu musi ci napisać żeś wiejski przygłup ??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 457. Data: 2008-01-12 21:05:46
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Najpierw Cie poprosze zebys przestal.

    nie przestane

    > A jak nie posluchasz to sie
    > poplaczesz:) I nie od naskakiwania:)

    chmmm ,sugerujesz uzycie sily, czyli trafisz do aresztu, czeka cie
    sprawa karna, a takze sprawa cywilna, bo nei lubie takich kolesi....

    Mis Puchaty

  • 458. Data: 2008-01-12 21:06:01
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy na torze zuzlowym odbywa sie ruch drogowy?

    Jesteś twardziel niczym Linda ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 459. Data: 2008-01-12 21:08:47
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > To ze nie wymaga, nei oznacza, ze nie mozna umowy podpisac.

    To Ty napisałeś, że nie ma "klubów" bez *podpisanych* umów. O ile prawo
    nie określa co to jest klub, to nie zabrania czegoś takiego w umowie
    cywilnej sobie stworzyć. Nie wymaga dla tej umowy formy pisemnej. Można
    zatem zrobić to samo co Makro niczego nie podpisując.

    > Jest to pewna opcja. Pod warunkiem, ze to klub zamkniety dla członków a
    > nie miejsce publiczne. A jak miejsce publiczne to wlasciwie od razu moge
    > ci napisac, ze zwijasz regulamin w rulonik i wkladasz go sobie do dupy.

    Czy Makro jest miejscem publicznym? Czy jest "dostępne dla bliżej
    nieokreślonej liczby osób"?

    > Nie ma selekcji, bo kazdy ma karte czlonkowska i wchodzi.

    Czyli jest selekcja - nie wpuszczamy bez karty.

    A teraz kolejna zagadka umysłowa.

    Teza: Makro działa legalnie.
    Fakt 1: Makro prowadzi sprzedaż
    Fakt 2: Makro stosuje cenzus przy wpuszczaniu

    Hipoteza 1: Skoro Makro może, to inni też mogą stosować cenzus
    Hipoteza 2: Można sobie ten cenzus określić inaczej niż określiło go
    sobie Makro

    Gdzie popełniam błąd, zakładając że teza jest prawdziwa?
    A jeżeli błędu nie ma, to gdzie zakaz ustanowienia cenzusu (uwaga,
    podchwytliwe):

    1) nie wpuszczam Murzynek w ciąży wyznających religię Abrahama,
    2) nie wpuszczam wchodzących z aparatem?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 460. Data: 2008-01-12 21:11:47
    Od: KAczan <n...@m...pl>

    W wiadomości news:vlhn55-2dc.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Ale on ci ZAKAZUJE! ;->
    No to nie wiem, co robić...
    Pójdę się gdzieś z mostu jebnę, albo obwieszę czy co...?

    --
    Jotte