  • 411. Data: 2008-01-12 20:13:17
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fmb32m$npk$7@news.onet.pl...

    > Znow ci si epierdoli. JEstem za szanowaniem prawa. I jestem za tepieniem
    > takich, ktorym sie wydaje,m ze moga stanowic prawo.

    Ale to ty w tytule wątku napisałeś "zakas" przygłupie ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 412. Data: 2008-01-12 20:14:08
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Jakoś Makro sobie nieźle radzi stosując taki "zakaz".

    Makro po prostu nie jest punktem sprzedazy detalicznej.

    Tempaku!

    Ilez kurwa mozna powtazac wam baranom!?

    > Bzdura. Zacytuję dla potomności:
    >
    > Art. 193.
    > ,,Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu, pomieszczenia
    > albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby uprawnionej miejsca
    > takiego nie opuszcza, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    > pozbawienia wolności do roku.''
    >
    > *Nie ma tu nic o konsumentach*. Kropka.

    No wlasnie, tempaku, znow pomyliles prawa konsumentow i stosowna ustawe,
    stosujes zprawo wybiurczo, dlatego nie masz racji tak jak reszta twoich
    kolegow - tempakow.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 413. Data: 2008-01-12 20:14:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 20:39:21 +0100, castrol napisał(a):

    > Wypobraz sobie ze to klient, a nie sprzedawca, decyduje czy ze sklepu
    > skorzysta czy nie

    No wlasnie. Czyli moj regulamin nikogo do niczego nie zmusza.

    > Taa, gdzie w tym art. wyczytales ze robienie zdjec jest przestwepstwem?

    Nie robienie zdjec, tylko nie opuszczenie lokalu na zadanie osoby
    uprawnionej.

    > Jak prowadzisz sklep, to podaj gdzie - przyjada chetni i wezwiesz policje :D
    Moge Cie zaprosic do knajpy. I stawiam dolary przeciw orzechom, ze
    wyniesiesz sie na zadanie wlasciciela bez wzywania policji, mowiac po cichu
    "bardzo przepraszam" :)

    --
    KRZYZAK

  • 414. Data: 2008-01-12 20:15:53
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wiec skoro nie odbyra sie tam ruch drogowy to nie mozemy w nim poruszac
    > sie ani rowerem ani samochodem :D

    ZAkaz ruchu pieszego w lesie??
    Lecz się chłopie!!!

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 415. Data: 2008-01-12 20:16:25
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 20:41:02 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Nie popelni. Jest konsumentem. I ten art. go nie dotyczy ;) Co
    > wytlumaczy ci wezwany patrol ;)

    Nie zauwazylem, zeby w Art.193KK ugstawodawca wspomnial, ze nie dotyczy on
    konsumentow.

    --
    KRZYZAK

  • 416. Data: 2008-01-12 20:16:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > O sam sobie odpowiedziales. Czyli nie ma tam miejsca dla zadnych pojazdow,
    > a rower jesdt pojazdem.

    Głupiś jak kilo gwoździ !!!

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 417. Data: 2008-01-12 20:16:48
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > No wlasnie. Czyli moj regulamin nikogo do niczego nie zmusza.

    No wkoncu do tego doszedles. Twoj regulamin to tylko dekoracja :)

    > Moge Cie zaprosic do knajpy. I stawiam dolary przeciw orzechom, ze
    > wyniesiesz sie na zadanie wlasciciela bez wzywania policji, mowiac po cichu
    > "bardzo przepraszam" :)

    Po czym wezwe plicje i wlasciciel wyniesi esie z kilku stowek mandatu w
    najlepszym razie. A po trzech takich razach wlasciciel wyniesie sie z
    koncesja na alkohol ;))))

    Byl taki lokal i taki wlasciciel w Krakowie :D Selekcja, wyrzucanie z
    baru klientow. Byl i sie zbył ;)

    Mis Puchaty

  • 418. Data: 2008-01-12 20:17:17
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 20:34:12 +0100, castrol napisał(a):

    > Wiec skoro nie odbyra sie tam ruch drogowy to nie mozemy w nim poruszac
    > sie ani rowerem ani samochodem :D

    Podstawa prawna?

    --
    KRZYZAK

  • 419. Data: 2008-01-12 20:17:33
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Nie zauwazylem, zeby w Art.193KK ugstawodawca wspomnial, ze nie dotyczy on
    > konsumentow.

    Wielu rzeczy nie zauwazyles w obecnych ustawach ;)

    Mis Puchaty

  • 420. Data: 2008-01-12 20:17:38
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Patrz, regulamin sklepu.
    > To on decyduje, a nie chory umysłowo klient.

    Czyli jesli w regulaminie zapiszemy ze nie wolno wchodzic: ciezarnym, w
    ciazy, w trampkach, z aparatem na zebach to wg Ciebie wszystko bedzie ok?

    Jacek