  • 381. Data: 2008-01-12 19:36:56
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Acha, czyli u kogos w domu robisz wszystko, czego prawo nie zabrania i
    > zdanie gospodarza masz w dupie.

    Nie, u kogos w domu jest inaczej, inne prawo dotyczy domu, inne sklepu...

    > To uszanuj Art.193 KK i wypieprzaj z cudzego terenu, jesli wyda ci takie
    > polecenie.

    TAK JEST PANIE POLICJANCIE AHAHAHAHAHAHAHA

    Sciagnalbym majty i pokazal ci ksiezyc w pelni, tyle, ze to juz wybryk
    nieobyczajny i moglbym dostac kare. Dlatego usmiechne sie jak do debila
    i pojde robic zdjecia rondli z drugiej polki :D:D:D:D

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 382. Data: 2008-01-12 19:38:19
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > Selekcja akurat nie jest zgodna z prawem. To ze nie moge wejsc w
    > trampkach do klubu, ktory nie wymaga kart członkowskich jest
    > wykroczeniem ze strony wlasciciela.

    Ale niekonsekwencja. Może wymagać kart, ale nie może wymagać
    niesportowych butów? A co jeżeli ową "kartą" będą właśnie buty?

    > Jesli wlasciciel chce zrobioc _zamkniety_ klub to musi wydac karty
    > czlonkowskie.

    Bzdura. Prawo nie zna takiego pojęcia jak "klub", więc nie ma żadnego
    wymogu wydawania żadnych kart.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 383. Data: 2008-01-12 19:38:26
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > W supermarkecie nie odbywa sie ruch drogowy.

    O sam sobie odpowiedziales. Czyli nie ma tam miejsca dla zadnych
    pojazdow, a rower jesdt pojazdem.

    Mis Puchaty

  • 384. Data: 2008-01-12 19:39:21
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Zgadza sie. Przeciez nikogo nie zmuszam, zeby korzystal z mojego sklepu.

    Wypobraz sobie ze to klient, a nie sprzedawca, decyduje czy ze sklepu
    skorzysta czy nie

    > I popelni przestepstwo z Art.193KK

    Taa, gdzie w tym art. wyczytales ze robienie zdjec jest przestwepstwem?
    Jak prowadzisz sklep, to podaj gdzie - przyjada chetni i wezwiesz policje :D

    Jacek

  • 385. Data: 2008-01-12 19:39:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Nie stoi, poniewaz w zadnej ustawie nie jest napisane, ze musze pozwalac na
    > fotografowanie na moim terenie. Wiec nie ma konfliktu.

    To sobie nie pozwalaj. Możesz też sobie nie pozwać, żeby ktoś na ciebie
    patrzył albo np. w twojej obecności myślał (bo masz kompleksy, że ktoś
    robi coś, czego ty nie potrafisz).

    Tylko nie masz żadnej legalnej możliwości zmuszania kogoś do określonego
    działania czy zaniechania działania.

    > Zlamanie przepisow porzadkowych to zaklocanie porzadku.
    > A jak zaklocasz porzadek, to ochrona ma praw cie wyrzucic na zbity pysk:)

    ROTFL

    Czyli jak w te swoje "przepisy" porządkowe wpiszesz zakaz wchodzenia
    osobom o ciemnej karnacji, to będziesz mógł ich sobie wyrzucać pod
    pretekstem zakłócania porządku?

    > No to sie mozesz zdziwic:)
    >
    > "Art38.3. Pracownik ochrony może stosować środki przymusu bezpośredniego
    > odpowiadające potrzebom wynikającym z istniejącej sytuacji i niezbędne do
    > osiągnięcia podporządkowania się wezwaniu do określonego zachowania"

    Nie wyrywaj fragmentów ustaw z kontekstu.

  • 386. Data: 2008-01-12 19:40:39
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Ale niekonsekwencja. Może wymagać kart, ale nie może wymagać
    > niesportowych butów? A co jeżeli ową "kartą" będą właśnie buty?

    Konsekwencja jest. Mozesz stworzyc sobie swoj prywatny klub tylko dla
    czlonkow, ale musisz jasno okreslic jakie warunki naelzy spelnic aby
    zostac czlonkiem. Tak jak ma to miejsce w Makro.

    Jacek

  • 387. Data: 2008-01-12 19:41:02
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Zgadza sie. Przeciez nikogo nie zmuszam, zeby korzystal z mojego sklepu.

    Co więcej - nikomu nie mozesz ZAKAZAC korzystania z twojego sklepu.

    > I popelni przestepstwo z Art.193KK

    Nie popelni. Jest konsumentem. I ten art. go nie dotyczy ;) Co
    wytlumaczy ci wezwany patrol ;)

    Mis Puchaty

  • 388. Data: 2008-01-12 19:41:36
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik castrol napisał:

    > Wiec skoro nie odbyra sie tam ruch drogowy to nie mozemy w nim poruszac
    > sie ani rowerem ani samochodem :D]

    Mamy go, zapętlił się, tylko teraz pewnie zareaguje jakas sraczką :D

    Mis Puchaty

  • 389. Data: 2008-01-12 19:41:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:fmaih0$sif$4@atlantis.news.tpi.pl Johnson

    > Synu Johna, jak sam się zwiesz - pisząc na ogólnodostepną grupę
    > dyskusyjną piszesz z własnej woli do wszystkich którzy zechcą tę grupę
    > odwiedzić. I wszyscy oni mogą ci odpowiedzieć jak i jeśli im się spodoba
    > albo cię zignorować.
    > Pojmujesz to czy nie?

    Ale on ci ZAKAZUJE! ;->

  • 390. Data: 2008-01-12 19:43:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > To było skierowane do ludzi rozumnych, którzy umią wyciągać wnioski ...

    'Umią'?

    ROTFL

    Znasz się na prawie tak, jak i na języku polskim.