  • 371. Data: 2008-01-12 19:14:30
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > To ja decyduje w jaki sposob mozesz korzystac z mojej wlasnosci.

    Zadecydowałeś - otworzyłeś publicznie dostępny punkt sprzedaży detalicznej.

    Możesz go sobie zamknąć, ale póki tego nie zrobisz, masz związane ręce i
    nie możesz sobie ludzi wyrzucać na podstawie widzimisię.

  • 372. Data: 2008-01-12 19:16:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Maja.

    Jak założysz własne państwo.

    [ciach]

    > A skad Ci sie wzielo, ze prawo konsumenta jest wyzsze od prawa wlasnosci?
    > Jest akurat odwrotnie.

    Gdzie wyższe? Nikt ci sklepu nie zabiera. A fotografowanie nie niszczy
    murów. Ani nawet towaru.

  • 373. Data: 2008-01-12 19:17:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Mylisz sie. W sklepie masz prawo nabyc towar. Zadne prawo nie gwarantuje Ci
    > mozliwosci "buszowania" i robienia zdjec.

    Te, stalinista!

    Żeby ktoś nie mógł robić zdjęć musi istnieć ustawa tego zakazująca.

    A takiej nie ma (chyba że jesteś rzadkim ptactwem w okresie lęgowym ;) )

  • 374. Data: 2008-01-12 19:19:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 20:06:04 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Mama mnie nauczyla, ze jak ktos sie zobowiazuje do przestrzegania prawa,
    > to ma je przestrzegac. A wiec sklepikarz moze to co moze, tylko tyle i
    > az tyle. A ja sobie moge wjesc do tego sklepu i wybierac....

    Acha, czyli u kogos w domu robisz wszystko, czego prawo nie zabrania i
    zdanie gospodarza masz w dupie. Nie mam wiecej pytan

    > Znow ci si epierdoli. JEstem za szanowaniem prawa. I jestem za tepieniem
    > takich, ktorym sie wydaje,m ze moga stanowic prawo. A taka osoba jestes,
    > chcac wyrzucic ze sklepu klienta robiacego zakupy.

    To uszanuj Art.193 KK i wypieprzaj z cudzego terenu, jesli wyda ci takie
    polecenie.

    --
    KRZYZAK

  • 375. Data: 2008-01-12 19:23:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 20:08:06 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie. Policja uprzejmie wypisuje ci mandat za bzdurne wzywanie.

    ROTFL:DDDD
    Zgloszenie przestepstwa to bzdurne wzywanie?
    Kilka razy juz wzywalem i to nie ja mialem problemy:)

    --
    KRZYZAK

  • 376. Data: 2008-01-12 19:25:16
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jacek Krzyzanowski pisze:
    > Zgloszenie przestepstwa to bzdurne wzywanie?
    > Kilka razy juz wzywalem i to nie ja mialem problemy:)

    bo policjanci byli niedouczeni ;)

    KG

  • 377. Data: 2008-01-12 19:30:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 20:06:54 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A gdzie jest tak napisane?

    Bo obowiazuje na drogach publicznych.

    > Obowiązuje na drogach publicznych ORAZ wszędzie tam, gdzie jest to
    > konieczne dla uniknięcia zagrożenia.

    Nie obowiazuje, tylko "stosuje sie przepisy" i do ruchu odbywajacego sie
    poza drogami publicznymi.
    W supermarkecie nie odbywa sie ruch drogowy.

    --
    KRZYZAK

  • 378. Data: 2008-01-12 19:34:12
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > W supermarkecie nie odbywa sie ruch drogowy.

    Wiec skoro nie odbyra sie tam ruch drogowy to nie mozemy w nim poruszac
    sie ani rowerem ani samochodem :D

    Jacek

  • 379. Data: 2008-01-12 19:35:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Akurat nie pisalismy o fotografowaniu, tylko o ochronie posiadania w
    > przypadku mieszkania.

    Masz sklep w mieszkaniu? Czy może mieszkasz w sklepie? Tak czyinaczej -
    dziwny jesteś...

  • 380. Data: 2008-01-12 19:35:45
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 20:05:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Konstytucja wyraźnie stanowi, że obywatelowi nakazywać lub zakazywać
    > może wyłącznie ustawa.

    Zgadza sie. Przeciez nikogo nie zmuszam, zeby korzystal z mojego sklepu.

    > A fotografujący ci przejmie odmówi. I możesz mu skoczyć.

    I popelni przestepstwo z Art.193KK

    --
    KRZYZAK