  • 21. Data: 2008-01-10 19:21:39
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Jan 10, 8:10 pm, Misia Puchatka <a...@a...pl> wrote:

    > Niekoniecznie. Ale majac do wyboru brak definicji i definicje z prawa
    > pokrewnego - co wybrac?

    Przecież to nie jest definicja z prawa karnego, tylko z komentarza.

  • 22. Data: 2008-01-10 19:25:10
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > To w prawie cywilnym nie ma definicji rzeczy ruchomej. Zastosuj sobie
    > definicję rzeczy ruchomej z prawa karnego do prawa cywilnego, wtedy
    > będziesz wiedziała co wybrać ...

    Ok, zostawmy to. Nie jest to istotne. Bo takie rzeczy rozpatrzy sad. Nie
    ma definicji człowieka i mezczyzna, nie ma definicji miejsca
    publicznego, nie ma wielu definicji. A jednak sady sobie jakos z tym
    radzą. A inni ludzie spusują interpretacje, by si enimi pozluzyc, gdy
    potrzebne.

    > A powiedz mi co jeszcze nosić bez intencji oprócz aparatu
    > fotograficznego ? A liczą się czyny a nie intencje.

    Moge noisic telefon komórkowy, z ktorych wlasciwie kazdy nowy ma teraz
    fotoaparat wbudowany. Telkefon nosze bo tak. Nie ma zakazu noszenia
    telefonow i wnoszenia ich do sklepów.

    > Rozumiem, że konstytucja to zbyt nikły akt prawny by się nim przejmować.
    > Z PiS-u jesteś ?

    Obawiam sie, ze konstytucja jest zbyt ogólna, by Ci zezwolic wyrzucic
    mnie ze sklepu, bo zrobilem zdjecie.

    > To już nie po to by zrobić zdjęcie?

    Robic zdjecie by robic zdjecie? No jest w tym pokretna logika.

    > Przecież nie jesteś w stanie tego zrozumieć. Nie będę się wysilał.

    Moze po prodstu nie potrafisz tego zinterpretowac. I tylko szczekasz jak
    burek, ktoremu pan kazal...?

    Misia Puchatka
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 23. Data: 2008-01-10 19:26:13
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl>

    Użytkownik Paweł Marcisz napisał:

    > Przecież to nie jest definicja z prawa karnego, tylko z komentarza.

    Poprosze o definicje "Mężczyzna" wedle prawa karnego.

    Bo jak jej nie ma to nie ma mozliwosci karania mężczyzn.

    Misia Puchatka

  • 24. Data: 2008-01-10 19:31:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Misia Puchatka pisze:

    > Poprosze o definicje "Mężczyzna" wedle prawa karnego.
    >
    > Bo jak jej nie ma to nie ma mozliwosci karania mężczyzn.

    Tak ci się tylko wydaje. Nie ma przestępstwa które może być popełnione
    tylko przez mężczyznę ... wszędzie mowa o ludziach ....
    Chyba że twierdzisz ze ludźmi są tylko mężczyźni. Tylko wtedy kim ty
    jesteś :) ?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 25. Data: 2008-01-10 19:40:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fm5rt1$6dh$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Tak ci się tylko wydaje. Nie ma przestępstwa które może być popełnione
    > tylko przez mężczyznę ... wszędzie mowa o ludziach ....
    No to definicję prawną ludzi poproszę.
    Może nie być z prawa karnego, może być z prawa handlowego albo z prawa
    wielkich liczb...

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2008-01-10 19:42:28
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl>

    > Tak ci się tylko wydaje. Nie ma przestępstwa które może być popełnione
    > tylko przez mężczyznę ... wszędzie mowa o ludziach ....

    Noto definicja "Czlowieka" misi na bank byc w praiw karnym ;)

    > Chyba że twierdzisz ze ludźmi są tylko mężczyźni. Tylko wtedy kim ty
    > jesteś :) ?

    Emo ;P

    Misia Puchatka

  • 27. Data: 2008-01-10 19:46:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Misia Puchatka pisze:

    > Noto definicja "Czlowieka" misi na bank byc w praiw karnym ;)

    Należałoby najpierw zdefiniować słowa użyte w defincji "człowieka",
    potem słowa uzyte w definicji słów użytych do definicji człowieka; a
    potem słowa użyte do definiowania słów użytych do definiowania słów
    użytych do definiowania "człowieka" itd ....

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 28. Data: 2008-01-10 19:51:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > No to definicję prawną ludzi poproszę.

    Należałoby najpierw zdefiniować słowa użyte w definicji "człowieka",
    potem słowa użyte w definicji słów użytych do definicji człowieka; a

  • 29. Data: 2008-01-10 20:02:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fm5t27$b2h$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

> [...]
    > słowa użyte w definicji słów użytych do definicji człowieka; a potem słowa
    > użyte do definiowania słów użytych do definiowania słów użytych do
    No to do dzieła.
    Zostaniesz wielkim definiatorem...

    --
    Jotte