  • 261. Data: 2008-01-12 12:18:52
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > W moim sklepie nie mozesz, poniewaz zabrania tego regulamin.

    TRegulamin stoi powiadasz ponad prawem zawartym w ustawie? Zabawne.

    > A za zaklocanie porzadku moge cie usunac z mojego terenu.

    Pod warunkiem, ze bede zaklocal porzadek.

    Aha, zrbienie tobie zdjecia to nie jest "zaklocanie porzadku".

    Aha2, dotkniesz mnie, to mozesz odpowiadac nawet jak za napasc.

    Milego dnia :)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 262. Data: 2008-01-12 12:19:29
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 13:15:03 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > No nie wiem, juz probowalem ci wytlumaczyc... dokladnie to - ze mozna
    > sobie wjesc i mozna sobie zrobic wszystko, co nei jest zakazane ;P

    Oczywiscie. Ale akurat fotografowanie jest u mnie zakazane.

    --
    KRZYZAK

  • 263. Data: 2008-01-12 12:23:35
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Oczywiscie. Ale akurat fotografowanie jest u mnie zakazane.

    Zieeff, to pozwij mnie za zlamanie regulaminu (umowy cywilno-prawnej),
    jak to w pozwie cywilnym ciezar dowodowy ciazy na tobie. sad rozpatrzy.
    tymczasem nie popelniam wykroczenia ani przestepstwa. a ty...coz... ty
    popelniasz wykroczenie :)

    milego dnia zycze niedoszlemu gluptakowi sklepowemu ;)

    Mis Puchaty

  • 264. Data: 2008-01-12 12:25:53
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 13:18:52 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > TRegulamin stoi powiadasz ponad prawem zawartym w ustawie? Zabawne.

    Nie stoi, poniewaz w zadnej ustawie nie jest napisane, ze musze pozwalac na
    fotografowanie na moim terenie. Wiec nie ma konfliktu.

    > Pod warunkiem, ze bede zaklocal porzadek.
    > Aha, zrbienie tobie zdjecia to nie jest "zaklocanie porzadku".

    Zlamanie przepisow porzadkowych to zaklocanie porzadku.
    A jak zaklocasz porzadek, to ochrona ma praw cie wyrzucic na zbity pysk:)

    > Aha2, dotkniesz mnie, to mozesz odpowiadac nawet jak za napasc.

    No to sie mozesz zdziwic:)

    "Art38.3. Pracownik ochrony może stosować środki przymusu bezpośredniego
    odpowiadające potrzebom wynikającym z istniejącej sytuacji i niezbędne do
    osiągnięcia podporządkowania się wezwaniu do określonego zachowania"

    --
    KRZYZAK

  • 265. Data: 2008-01-12 12:26:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 12:37:05 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Fotografowanie nie narusza własności.

    Akurat nie pisalismy o fotografowaniu, tylko o ochronie posiadania w
    przypadku mieszkania.

    --
    KRZYZAK

  • 266. Data: 2008-01-12 12:27:53
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > A jak zaklocasz porzadek, to ochrona ma praw cie wyrzucic na zbity pysk:)

    A ja mam prawozglosic napaść. I twoja ochrona traci licencje za
    przekroczenie uprawnien. Podoba mi sie. A ty dostajesz grzywne za
    wykrroczenie. Podoba mi sie jeszcze bgardziej ;)

    Aha, i jeszcze placisz odszkodowanie za proces cywilny, który ci wytoczę ;)

    > "Art38.3. Pracownik ochrony może stosować środki przymusu bezpośredniego
    > odpowiadające potrzebom wynikającym z istniejącej sytuacji i niezbędne do
    > osiągnięcia podporządkowania się wezwaniu do określonego zachowania"

    Zieeefff... i niawanturujacego sie grzecznego klienta moze potraktowac
    paralizatorem ;)

    Hej, JAcuś-bucuś, prowadzisz jakis sklep? Z checia wpadne skonfrontowac
    twoje marzenia z rzeczywistoscia ;))))))

    Mis Puchaty

  • 267. Data: 2008-01-12 12:28:27
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Akurat nie pisalismy o fotografowaniu, tylko o ochronie posiadania w
    > przypadku mieszkania.

    Jacuś, jesteś mistrzem ściemniania i zmieniania tematów ;)

    Szacun, ziom! ;)

    Mis Puchaty

  • 268. Data: 2008-01-12 12:29:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Jazda rowerem nie zagraza bezpieczenstwu.

    Po sklepie? Pełnym klientów i wąskich 'alejek'? Jesteś pozbawiony nie
    tylko wyobraźni ale w ogóle rozumu...

    > Drobny szkopul, hiki. PoRD nie obowiazuje na moim terenie.

    Nie doczytałeś ustawy.

  • 269. Data: 2008-01-12 12:30:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Jan 2008, Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Doczytaj sobie o ochronieposiadania i bedziesz mial jasnosc:)

    A doczytałem sobie, lat temu kilka, mam jasnośc (sprawdzić w guglu).
    Problem w tym, że to Ty stawiasz prawo własności nad prawa które
    "przy okazji" zawierania umów (z tymże właścicielem) nabywają
    inni. Choćby byle jaki konsument, co łaskawie postawiłeś "poniżej
    prawa własności".

    pzdr, Gotfryd

  • 270. Data: 2008-01-12 12:30:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > W moim sklepie nie mozesz, poniewaz zabrania tego regulamin.

    Regulamin nie ma mocy prawnej.

    > A za zaklocanie porzadku moge cie usunac z mojego terenu.

    Jak zaczniesz się awanturować, że ktoś fotografuje, porządek będziesz
    zakłócać ty.