  • 241. Data: 2008-01-12 11:56:10
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0801121142000.2296@a64wrk...

    > Tylko tak długo, jak zgodnie z którąś regulacją prawną nie udostępnił
    > tego mieszkania *w jakimś zakresie* komu innemu.

    Ale może ustalić regulamin korzystania z mieszkania i w razie jego złamania
    unieważnić umowę.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 242. Data: 2008-01-12 11:56:22
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Jazda rowerem nie zagraza bezpieczenstwu.

    Jazdfa rowerem po hipermarkecie stwarza zagrozenie bezpieczenstwa dla
    innych osob.

    > Drobny szkopul, hiki. PoRD nie obowiazuje na moim terenie.

    Dlatego wypierdalam kolesi na rowerach w trosce o bezpieczenstwo moich
    klientów, zapewniajac im mozliwosci techniczne wymagane do zapoznania
    sie z ofertą :)

    Bo maja do tego prawo. I ja im je zapewniam.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 243. Data: 2008-01-12 11:57:37
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Poszukalem. Nie podales Art. zabranijacemu facetowi do towarzystwa nie
    > umowic sie na spotkanie.

    Zieeeffff....

    Poszukaj jeszcze raz. Tylko wlacz myslenie.

    Mis Puchaty

  • 244. Data: 2008-01-12 11:58:33
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Doczytaj sobie o ochronieposiadania i bedziesz mial jasnosc:)

    ROTFL, Jacku, nie rób z siebie klauna.

    Albop podaj konkretne przepisy, a nie na konkrety odpowiadaj, jak do tej
    pory, pierdami.

    Mis Puchaty

  • 245. Data: 2008-01-12 11:59:42
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 11:29:59 +0100, castrol napisał(a):

    > Jaka swoboda umow? Sprzedawca ma obowiazek sprzedac towar kazdemu kto na
    > to wyrazi zgode. Samo otwarcie sklepu z wystawieniem towaru na widok
    > publiczny jest oferta skierowana do kazdego

    Ale pstrykania zdjec nie ma w mojej ofercie.

    --
    KRZYZAK

  • 246. Data: 2008-01-12 12:05:14
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 12:58:33 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > ROTFL, Jacku, nie rób z siebie klauna.

    Hiki, ty sie wczoraj dowiedziales, ze istnieje Art.135KW i Art193KK.
    To troche malo, zeby sie wymadrzac:)

    > Albop podaj konkretne przepisy, a nie na konkrety odpowiadaj, jak do tej
    > pory, pierdami.

    Jakbys mial szczatkowe pojecie o prawie, to widzialbys, ze ochrona
    posiadania to sa konkretne przepisy, lamerze.
    "Art. 342. Nie wolno naruszać samowolnie posiadania, chociażby posiadacz
    był w złej wierze."

    --
    KRZYZAK

  • 247. Data: 2008-01-12 12:06:18
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Ale pstrykania zdjec nie ma w mojej ofercie.

    Pieklij sie, pieklij sie, pieklij sie - nic nie zmienisz, nic nikomu nie
    zrobisz za to, ze ktos zrobi rondlowi fotke :D:D:D

    Mis Puchaty

  • 248. Data: 2008-01-12 12:06:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 12:56:22 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Jazdfa rowerem po hipermarkecie stwarza zagrozenie bezpieczenstwa dla
    > innych osob.

    Nie stwarza.

> [...]
    > sie z ofertą :)
    >
    > Bo maja do tego prawo. I ja im je zapewniam.

    A moi klienci maja prawo do prywatnosci i spokojnych zakupow bez
    fotoreporterow.
    Dobrze, ze wreszcie zalapales.

    --
    KRZYZAK

  • 249. Data: 2008-01-12 12:07:45
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Ale pstrykania zdjec nie ma w mojej ofercie.

    Otwierania geby z aparatem na zebach tez nie ma w ofoercie, rozumiem ze
    w takim razie za probe otwarcia mozna wywalic za drzwi?

    Jacek

  • 250. Data: 2008-01-12 12:09:39
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 11:32:10 +0100, castrol napisał(a):

    > Wlasciciel juz zdecydowal otwierajac sklep i wystawiajac towar na widok
    > publiczny. Tym samym skierowal swa oferte do kazdego, kto ma na nia ochote.

    Dokladnie. Tylko co to ma wspolnego z fotografowaniem na terenie sklepu?

    --
    KRZYZAK