  • 161. Data: 2008-01-11 23:37:52
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    <ciach stek bzdur>

    milej nocy ;)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"
    A Puchatek wraz z ferajną używają sobie fajno,
    Pieprzą w Stumilowym Lesie, Aż się echo wkoło niesie.

  • 162. Data: 2008-01-11 23:38:26
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > A jak sie nie zgadza?

    To ni ejest zigolakiem. Lub popelnia wykroczenie.

    Mis Puchaty

  • 163. Data: 2008-01-11 23:40:28
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:
    > Skąd on ma wiedzieć, czy najemca w wynajętym
    > pomieszczeniu zajmuje się akurat "sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie
    > handlu detalicznego"?

    Skad on ma wiedziec to jego wewnetrzny problem. W kazdym badz razie jak
    nie bedzi ewiedzial i zlamie prawo, to nie bedzie mogl sie wytlumaczyc
    niewiedza.

    Tak to juz jest na tym brutalnym swiecie.

    Mis Puchaty

  • 164. Data: 2008-01-11 23:41:15
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:fm8q7s$g0v$8@news.onet.pl Mis Puchatek

    > O matko boska, aleś mu dowalił...
    > Się chłopina nie podniesie...

    Aaaa, to juz jego osobisty dramat ;)

    Mis Puchaty

  • 165. Data: 2008-01-11 23:41:37
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > To nie moj problem, ze zona nie moze sie udac. Szczerze mowiac mam to w
    > dupie.

    I dokladnie tyle mozesz - miec to w dupie.

    Mis Puchaty

  • 166. Data: 2008-01-11 23:50:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fm8uqm$s3i$5@news.onet.pl Mis Puchatek
    <a...@a...pl> pisze:

    > Aaaa, to juz jego osobisty dramat ;)
    Zmiażdżyłeś biedaka bezlitośnie, okrutniku... ;)))

    --
    Jotte

  • 167. Data: 2008-01-12 01:32:06
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > Skad on ma wiedziec to jego wewnetrzny problem. W kazdym badz razie jak
    > nie bedzi ewiedzial i zlamie prawo, to nie bedzie mogl sie wytlumaczyc
    > niewiedza.

    Ale wiesz co to jest przestępstwo/wykroczenie umyślne?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 168. Data: 2008-01-12 01:35:14
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Johnson pisze:

    > A powiedz mi co jeszcze nosić bez intencji oprócz aparatu
    > fotograficznego ? A liczą się czyny a nie intencje.

    Glocka 17 - nosze bez intencji zabicia kogos, nosze na "wszelki wypadek"

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 169. Data: 2008-01-12 05:39:09
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr Kubiak pisze:
    > Ale wiesz co to jest przestępstwo/wykroczenie umyślne?

    i indywidualne

    KG

  • 170. Data: 2008-01-12 07:13:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 00:38:26 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > To ni ejest zigolakiem. Lub popelnia wykroczenie.

    Jakie wykroczenie?

    --
    KRZYZAK