  • 131. Data: 2008-01-11 22:09:29
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:

    > Jak robisz zdjęcia w sposób oczywisty znaczy [nie rozdwoisz się ;) ],
    > że nie robisz zakupów.
    > A skoro nie robisz zakupów można cię wyprosić.
    >
    > Robienie zdjęć nie jest czynnością konieczną dla zakupów :)

    pomaga mi zapoznac się z ofertą sklepu lub pokazac ja osobie która nei może
    tam sie udać (zona, kolega itp)

  • 132. Data: 2008-01-11 22:15:28
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 22:09:54 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zasadniczo nie, ale wynika to z odrębnych przepisów, chociażby PoRD czy
    > paragrafach zakazujących niszczenia mienia czy powodowania zagrożenia. A
    > nie z widzimisię jakiegoś palanciny

    To znaczy, ze te przepisy dyskryminuja rowerzystow i pilkarzy?

    --
    KRZYZAK

  • 133. Data: 2008-01-11 22:16:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 22:12:25 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Z tym, ze jest roznica miedzy domem a sklepem. Jesli chcesz wiedziec
    > jaka - doczytaj w tym watku juz podawalem.

    Niewazne. W tym Art. sa rownorzedne.

    --
    KRZYZAK

  • 134. Data: 2008-01-11 22:16:51
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Zakaz fotografowania nie uniemozliwia zapoznania sie z oferta i dokonania
    > zakupu.

    Uniemozliwia. Mojej chorej zonie, do ktorej wysylam mmsy z rondlami.

    > I zadne prawo nie gwarantuje konsumentowi mozliwosci robienia zdjec.

    Zadne prawo nie zabrania mu robienia zdjec.

    I to wystarczy.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 135. Data: 2008-01-11 22:17:11
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > To znaczy, ze te przepisy dyskryminuja rowerzystow i pilkarzy?

    Nie.

    Mis Puchaty

  • 136. Data: 2008-01-11 22:20:07
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Niewazne. W tym Art. sa rownorzedne.

    Wazne wlasnie.

    Mis Puchaty

  • 137. Data: 2008-01-11 22:20:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:

    > No i gdzie jest mowa o fotografowaniu? Idąc tym tokiem rozumowania
    > należałoby uznać że ma jeszcze zapewnić aparaty fotograficzne ....

    nie ma też mowy o dotykaniu i patrzeniu czy słuchaniu...

  • 138. Data: 2008-01-11 22:21:06
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Misia Puchatka napisał:

    > Proscizna ;)
    >
    > Zaraz po zdefiniowaniu "czlowiek" bedzi emozna zdefiniowac pojecie
    > "miejsca publicznego". ;)

    Johnson, cos sobie nie radzisz z definiowaniem "czlowieka" na potrzeby
    kodeksu Karnego...

    A ja czekam!

    Mis Puchaty

  • 139. Data: 2008-01-11 22:22:56
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > Ja bym na twoim miejscu spytał marudę co to jest "subsumbcja".

    Ale ja wiem co to jest "subsumbcja" -- to jest błędnie napisany wyraz ;)

    Mis Puchaty

  • 140. Data: 2008-01-11 22:23:24
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 23:16:51 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Uniemozliwia. Mojej chorej zonie, do ktorej wysylam mmsy z rondlami.

    To nie Twoja zona zawiera umowe.

    > Zadne prawo nie zabrania mu robienia zdjec.

    Oczywiscie. Poza moim terenem.

    --
    KRZYZAK