  • 111. Data: 2008-01-11 18:34:20
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > No jak nie widzisz?

    A kto jest sklepem, a kto konsumentem z uprawnieniami opisanymi w ustawie?

    Wez avr cvreqby - od tego jest inna grupa.

    Misia Puchatka
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 112. Data: 2008-01-11 18:37:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 19:33:16 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Widze, ze jestes kolejnym dyskutantem z prega, ktory nie rozumie slowa
    > pisanego.

    Obawiam sie, ze to Ty nie odrozniasz czynnosci od osoby.
    Co ma wspolnego zakaz fotografowania z niewpuszczaniem czarnoskorych?

    --
    KRZYZAK

  • 113. Data: 2008-01-11 18:46:48
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Obawiam sie, ze to Ty nie odrozniasz czynnosci od osoby.
    > Co ma wspolnego zakaz fotografowania z niewpuszczaniem czarnoskorych?

    My tu dyskutujemy o wyproszeniu ze sklepu osoby wedle widzimisie
    wlasciciela.

    moze to byc osoba fotografujaca rondle

    moze to byc tez murzyn

    nie ma zakazu fotografowania w sklepach

    nie ma zakazu kupowania przez murzynow w sklepach...

    Misia Puchatka

  • 114. Data: 2008-01-11 19:28:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 19:46:48 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > nie ma zakazu fotografowania w sklepach
    >
    > nie ma zakazu kupowania przez murzynow w sklepach...

    Nie ma zakazu kupowania, jest zakaz fotografowania.
    Zakaz fotografowania jest taki sam dla murzynza, Zyda i kobiet w ciazy.
    Lapiesz?

    --
    KRZYZAK

  • 115. Data: 2008-01-11 19:42:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 10:08:35 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dla świadomego konsumenta to oczywistość. I wynika m.in. z przepisów o
    > ochronie praw konsumentów.

    Mozesz podac konkretny przepis?

    --
    KRZYZAK

  • 116. Data: 2008-01-11 20:12:46
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Nie ma zakazu kupowania, jest zakaz fotografowania.

    Nie ma zakazu fotografowania.

    Zrozum, nie ma czegos takiego jak zakaz fotografowania w prawie polskim.

    > Zakaz fotografowania jest taki sam dla murzynza, Zyda i kobiet w ciazy.
    > Lapiesz?

    NIE MA ZAKAZU FOTOGRAFOWANIA.

    Mis Puchaty

  • 117. Data: 2008-01-11 20:13:20
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Mozesz podac konkretny przepis?

    Ja podałem, bo inny kloc si edopominał, wiec poszukaj w wątku.

    Mis Puchaty

  • 118. Data: 2008-01-11 20:30:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 21:13:20 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Ja podałem, bo inny kloc si edopominał, wiec poszukaj w wątku.

    Nic takiego nie podawales.

    --
    KRZYZAK

  • 119. Data: 2008-01-11 20:30:41
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 21:12:46 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Nie ma zakazu fotografowania.

    Jest w regulaminie sklepu.

    --
    KRZYZAK