  • 101. Data: 2008-01-11 15:36:24
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 11 Sty, 09:38, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > Ja Cię zupełnie nie rozumiem. według Ciebie to właściciel sklepu ma
    > prawo nie wpuszczać oraz wyrzucać ludzi jak mu się podoba?

    A dlaczego ma nie miec? (pominmy aspekty prawne)
    Jak Zydowka zaproponuje Ci randke, to nie masz prawa odmowic?

  • 102. Data: 2008-01-11 15:44:58
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 11 Sty, 10:23, Mis Puchatek <a...@a...pl> wrote:

    > A nie? Skoro wlasciciel wedle swego widzimisia moze wyrzucic ze sklepu
    > osobe fotografujaca, to moze osobe ciezarna, moze osobe czarna lub osobe
    > w zielonych trampkach - bo takie ma widzimisie.

    Czy pilkarze maja zakaz wstepu do sklepu? A rowerzysci?

  • 103. Data: 2008-01-11 15:50:14
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 10 Sty, 22:30, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Oraz wspomniana jest osoba uprawniona, a nikt nie jest uprawniony do
    > wyrzucania ze sklepu w godzinach pracy.

    Zapoznaj sie moze z terminem "osoba uprawniona" i nie bredz.

  • 104. Data: 2008-01-11 15:54:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fm7tmp$kim$1@news.onet.pl Mis Puchatek
    <a...@a...pl> pisze:

    > Nie marudze, to ty marudszisz.
    Ja bym na twoim miejscu spytał marudę co to jest "subsumbcja".
    Od "p" do "b" jest na klawiaturze kawał drogi, więc to nie jest przypadkowa
    literówka.

    --
    Jotte

  • 105. Data: 2008-01-11 17:48:44
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Czy pilkarze maja zakaz wstepu do sklepu? A rowerzysci?

    Nie. Tak samo jak fotografujacy.

    Misia Puchatka
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 106. Data: 2008-01-11 17:49:18
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > A dlaczego ma nie miec? (pominmy aspekty prawne)

    NTG.

    > Jak Zydowka zaproponuje Ci randke, to nie masz prawa odmowic?

    Nie widze zwiazku.

    Misia Puchatka

  • 107. Data: 2008-01-11 17:53:25
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Zapoznaj sie moze z terminem "osoba uprawniona" i nie bredz.

    Podaj nam link do tego terminu,
    skoro juz wspominasz o zapoznaniu.

    Misia Puchatka

  • 108. Data: 2008-01-11 18:06:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 18:48:44 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Nie. Tak samo jak fotografujacy.

    Czyli mozna w sklepie rozegrac sobie meczyk, albo urzadzic czasowke?

    --
    KRZYZAK

  • 109. Data: 2008-01-11 18:06:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 18:49:18 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Nie widze zwiazku.

    No jak nie widzisz? Jak odmowisz, to bedzie dyskryminacja.

    --
    KRZYZAK

  • 110. Data: 2008-01-11 18:33:16
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Czyli mozna w sklepie rozegrac sobie meczyk, albo urzadzic czasowke?

    Widze, ze jestes kolejnym dyskutantem z prega, ktory nie rozumie slowa
    pisanego.

    Misia Puchatka