  • 1. Data: 2005-12-09 07:56:50
    Temat: Skierowanie sprawey do Sądu Grodzkiego
    Od: "AK" <usuńto_krysa@transtools.pl>

    Witam,
    Odwoływałem się ostatnio od decyzji prokuratora (p. rejonowa) umarzającej
    sprawę o kradziez, którą zgłosiłem.

    Po ponad 3 m-cach i ponagleniu otrzymałem pismo, że Prok. Okręg nie
    przychyla do mojego odwołania i kieruje sprawę do Sądu Grodzkiego.

    Co to oznacza?

    AK

  • 2. Data: 2005-12-09 08:09:53
    Temat: Re: Skierowanie sprawey do Sądu Grodzkiego
    Od: "AK" <usuńto_krysa@transtools.pl>

    Przepraszam za bład w nazwie sądu.
    i kieruje sprawę wraz zz aktami do Sądu Rejonowego (XVI zam Wydział
    Grodzki).

    Co to oznacza?

  • 3. Data: 2005-12-09 16:32:57
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    AK napisał(a):
    > Przepraszam za bład w nazwie sądu.
    > i kieruje sprawę wraz zz aktami do Sądu Rejonowego (XVI zam Wydział
    > Grodzki).
    >
    > Co to oznacza?

    że sprawę rozstrzygnie sąd - albo zatwierdzi umorzenie, albo zwróci
    sprawę prokuraturze

    KG