  • 171. Data: 2017-01-28 11:40:05
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-28 o 11:37, Shrek pisze:
    > W dniu 28.01.2017 o 11:03, Kris pisze:
    >
    >> Ale pytałeś o wzmianke czy o wpis?
    >
    > O wpis.

    To poszukaj wzmianki. Tam będzie informacja o sprzedaży.

    --
    Liwiusz

  • 172. Data: 2017-01-28 11:40:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-28 o 11:39, Shrek pisze:

    > Szerze - to nie mam na to specjalnie czasu (ani możliwości, bo w żaden
    > sposób nie jestem z nieruchomością związany, oprócz tego, że przy akcie
    > byłem obecny).

    Nie wiesz jak jest, nie masz czasu sprawdzić, czy nawet doczytać teorię,
    ale wnioski to wyciągasz na prawo i lewo. I tyle warte, co nic.

    --
    Liwiusz

  • 173. Data: 2017-01-28 11:55:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 11:40, Liwiusz pisze:

    > Nie wiesz jak jest, nie masz czasu sprawdzić, czy nawet doczytać teorię,
    > ale wnioski to wyciągasz na prawo i lewo. I tyle warte, co nic.

    Rzeczywiście wzmianka zapewne się tam znajduje. Przepraszam za
    nieporozumienie - źle odczytałem twoją informację "Akt notarialny jest
    od razu wpisywany do KW". Po prostu była nieprecyzyjna - nie jest
    wpisywany akt jako "zawartość aktu" a sam "fakt zawacia aktu".

    Shrek

  • 174. Data: 2017-01-28 11:57:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 11:37:41 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > O wpis.
    Ano właśnie
    a wzmianka pewnie pojawiła się tego samego dnia ew następnego.
    Więc ustalić aktualnego właściciela nieruchomości można precyzyjnie i szybko.
    Aktualnego właściciela ciągnika może nie być proste ustalenie.
    Na komorniku co wóz strażacki u mechanika zajął tez na tej czy sąsiednich grupach psy
    wieszali bo gazeta napisała że strażakom pojazd zabrał
    A jaki był stan faktyczny to się wyjaśniło.
    I takich przypadków było dużo.
    Zdążają się co prawda medialne zajęcia gdzie komornik przekroczył swoje uprawnienia
    ale to jakieś pojedyncze przypadki na miliony przeprowadzanych rocznie egzekucji

  • 175. Data: 2017-01-28 12:35:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 11:57, Kris pisze:

    > Ano właśnie
    > a wzmianka pewnie pojawiła się tego samego dnia ew następnego.
    > Więc ustalić aktualnego właściciela nieruchomości można precyzyjnie i szybko.

    A no właśnie, że nie, bo jak masz wzmiankę, to kto jest właścicielem?

    > Na komorniku co wóz strażacki u mechanika zajął tez na tej czy sąsiednich grupach
    psy wieszali bo gazeta napisała że strażakom pojazd zabrał
    > A jaki był stan faktyczny to się wyjaśniło.

    I co się wyjaśniło - że wóz strażacki był własnością mechanika? Bo z
    tego co pamiętam, też wyszło, że nie i wozy oddali. Wiec słaby przykład
    - pokazuje tylko patoligię systemu.

    > I takich przypadków było dużo.

    No właśnie.

    > Zdążają się co prawda medialne zajęcia gdzie komornik przekroczył swoje uprawnienia
    ale to jakieś pojedyncze przypadki na miliony przeprowadzanych rocznie egzekucji

    No więc skoro zdarza się raz na milion, to niech komornik ponosi za to
    odpowiedzialność - w czym problem? Poszkodowany (żeby było jasne -
    poszkodowany nie jest w takich sytuacjach komornik, któremu się ryba z
    wędki urwała) radzi sobie jak może i przedstawia potem rachunek do
    zapłacenia komornikowi. A to wypożyczy samochód w wypożyczalni, to mu
    komornik oddaje na podstawie rachunków. A to kupi sobie nowy to mu
    komornik płaci za nowy a stary niech już sobie zlicytuje. A jak
    poszkodowany nie ma kasy, to niech mu płaci za utracone dochody, za to
    ile by wypożyczenie kosztowało. To on się pomylił i wziął nie to co
    powinien - jego problem. Raz na milion straci, i tak będzie do przodu.
    No chyba, że nie. To niech go wtedy koledzy licytują.

    Shrek

  • 176. Data: 2017-01-28 12:43:47
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > W dniu 28.01.2017 o 11:57, Kris pisze:
    [...]
> [...]
    > powinien - jego problem. Raz na milion straci, i tak będzie do
    > przodu. No chyba, że nie. To niech go wtedy koledzy licytują.

    Nawet przy założeniu dobrej woli komornik _czasem_ zajmie nie to co
    powinien. To co proponuje Shrek jest dość sensownym wyjściem do tego
    jak doprowadzić do tego by to były _rzadkie_ "wypadki przy pracy".
    Taka "samoregulacja w duchu kapitalizmu" :-)

    --
    A. Filip
    Ten, kto nauki duchowe poznał tylko z osłuchania, nie zna ich wcale, tak

  • 177. Data: 2017-01-28 12:50:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 12:35:19 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > A no właśnie, że nie, bo jak masz wzmiankę, to kto jest właścicielem?

    Komornik to szybko ustali.
    W przypadku samochodu nie ma możliwości szybkiego ustalenia właściciela

    > I co się wyjaśniło - że wóz strażacki był własnością mechanika? Bo z
    > tego co pamiętam, też wyszło, że nie i wozy oddali. Wiec słaby przykład

    Ale to e miał prawo podejrzewać ze są we władaniu bo dłużnik prowadzi działalność
    gospodarczą o nazwie, ,,Prywatna Straż Pożarna", która to zajmuje się sprzedażą
    nowych i używanych wozów strażackich (informacja dostępna dla każdego na stronie
    CEIDG) to już dla Ciebie mało istotne.

    > No więc skoro zdarza się raz na milion, to niech >komornik ponosi za to
    odpowiedzialność - w czym >problem?

    A czy ktoś w tej dyskusji twierdzi ze komornik nie powinien ponosi odpowiedzialności?
    Złamie prawo to karnie, pomyli się to z OC

  • 178. Data: 2017-01-28 12:54:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 12:43, A. Filip pisze:

    > Nawet przy założeniu dobrej woli komornik _czasem_ zajmie nie to co
    > powinien.

    Ja też w swoje działalności mimo dobrej woli czasem coś spieprzę. I jak
    mój kontrahent będzie chciał to będę za to bekał. Może się z nim dogadam
    i mnie w trampkach nie puści, może dojdziemy do wniosku, że nic się nie
    stalo, ale jak do niego pójdę i powiem "Stefan, zjebalem, ale to twój
    problem, szkoda mi ciebie, ale sam rozumiesz - twój problem jakoś
    odkręcisz, ja spadam", to zaraz będę sam miał komornika na głowie. Jakoś
    nie wpadam na pomysł, że powinien za to beknąć ktoś kto ma biuro w tym
    samym budynku, bo na jednej działce stoi;)

    > To co proponuje Shrek jest dość sensownym wyjściem do tego
    > jak doprowadzić do tego by to były _rzadkie_ "wypadki przy pracy".
    > Taka "samoregulacja w duchu kapitalizmu" :-)

    Problem w tym, że srodowisko komornicze uważa, że to nie ich problem i
    kreuje się na ofiary systemu. Oni nie chcą "samoregulacji" tylko
    urzędowej bezkarności i chcą z tego korzystać. Była dyskusja prz okazji
    Mławy - jeden komornik go bronił, Liwiusz go popierał, samoloty, statki
    i pociągi chcieli zajmować "bo muszom i takie jest prawo". Teraz kolo ma
    zarzuty prokuratorskie i Liwiusz dalej twierdzi, że to ja jestem idiotą,
    bo nie znam prawa. I dopóki tak będzie to nic dziwnego, że od czasu do
    czasu będą ich próbować brać na widły. Jak widać często słusznie..

    Shrek

  • 179. Data: 2017-01-28 12:57:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 09:26:23 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Trolujesz czy podasz przypadek kiedy kiedy wpis o sprzedaży nieruchomości nie
    pojawi się w KW. I co ma do tego g***nowartość nieruchomości

    Tylko nie sprowadzaj dyskusji do absurdy i nie wymyślaj sytuacji typu ze po
    podpisaniu aktu notarialnego notariusz zszedł z tego świata/zapomniał przesłać akt
    notarialny do sadu czy co tam jeszcze absurdalnego w Twoim stylu wymyślisz.(1)

    (1) Gdzieś tam po sąsiedzku tworzysz teorie ze policjanci nie mogą wylegitymować typa
    bo paliwa zabrakło czy do McDonald nie dojechali;)

  • 180. Data: 2017-01-28 13:00:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 12:50, Kris pisze:

    > Komornik to szybko ustali.

    Z ciekawości - kto jest wtedy właścicielem. IMHO ten z aktu. Ale to w
    sumie ciekawe - samochód zajmujemy, bo nim włada, mimo że przepisał na
    teścia. A jak mieszkanie przepisał to już ok?

> [...]
    nowych i używanych wozów strażackich (informacja dostępna dla każdego na stronie

    No podejrzewał, ale źle. Więc gdzie tu przykład, że system działa
    dobrze? Wręcz przeciwnie - znalazłeś "smieszną" interwencje, gdzie potem
    komornika wybielali, a i tak okazało się, że nie miał racji.

    odpowiedzialność - w czym >problem?

    > A czy ktoś w tej dyskusji twierdzi ze komornik nie powinien ponosi
    odpowiedzialności? Złamie prawo to karnie, pomyli się to z OC

    A powinien po prostu odpowiadać za niesłuszne (niezależnie od tego co mu
    się słuszne wydawało) zajęcie - cywylnie. I tu jest problem, że nie
    odpowiada. Dlatego takie przypadki się zdarzają i będą zdarzać. Dlatego
    komornicy windykowali przypadkowych ludzi o jedynie zbieżnych
    nazwiskach. Ba - w większosci przypadków to nie był wcale przypadek.

    Shrek