  • 1. Data: 2012-01-22 18:41:31
    Temat: Siwiec: "dewiacja pola magnetycznego" :)
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    Chyba się posram :) z uciechy.
    (to apropos ataku Anonymousa (macie jaieś konto? Dorzucę się) )

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 2. Data: 2012-01-22 18:46:02
    Temat: Re: Siwiec: "dewiacja pola magnetycznego" :)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sqlwiel napisał(a) :
    > Chyba się posram :) z uciechy.
    > (to apropos ataku Anonymousa (macie jaieś konto? Dorzucę się) )

    Nie wiem o co chodzi, ale może przedstawiał nazwę swojej jednostki
    chorobowej? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-01-22 18:49:46
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-22 19:46, Zbynek Ltd. pisze:

    > Nie wiem o co chodzi, ale może przedstawiał nazwę swojej jednostki
    > chorobowej? ;-)

    Nie...
    Nie do końca zrozumiałem, ale chyba tłumaczył, dlaczego rządowe strony
    www padły :)
    :D :D :D :D

    Najpiękniejsza informacja tego dnia.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 4. Data: 2012-01-23 07:15:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    sqlwiel wrote:

    > Nie...
    > Nie do końca zrozumiałem, ale chyba tłumaczył, dlaczego rządowe
    > strony www padły :) :D :D :D :D
    >
    > Najpiękniejsza informacja tego dnia.

    Zdurniałeś?

    Siwiec po prostu kpił z Grasia, który twierdzi że to "nie atak hakerów".
    Siwiec na to "skoro pan Graś twierdzi że to nie atak hakerów, to co?
    Dewiacja pola magnetycznego?"

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2012-01-23 15:08:42
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 08:15, Massai pisze:

    > Zdurniałeś?
    >
    > Siwiec po prostu kpił z Grasia, który twierdzi że to "nie atak hakerów".
    > Siwiec na to "skoro pan Graś twierdzi że to nie atak hakerów, to co?
    > Dewiacja pola magnetycznego?"

    No to najwyraźniej zdurniałem. Zdarza się. Oglądałem "jednym uchem" a i
    miałem parę promili na sobie. Dziękuję za oświecenie i przepraszam Was
    za "newsa".

    Niniejszym przepraszam pana Siwca, któren był ucałował ziemię kaliską,
    że posądziłem go o durne tłumaczenie padu stron rządowych.

    A Anaonymous'om życzę dalszych spektakularnych sukcesów.

    P.S. - a doczytałeś się jakichś "wyjaśnień w sprawie wyjaśnień" Vagli?

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 6. Data: 2012-01-23 15:55:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.01.2012 16:08), sqlwiel wrote:
    > P.S. - a doczytałeś się jakichś "wyjaśnień w sprawie wyjaśnień" Vagli?

    A z Vaglą to o co Ci chodzi?

    p. m.

  • 7. Data: 2012-01-23 16:09:48
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 16:55, mvoicem pisze:

    > A z Vaglą to o co Ci chodzi?
    >
    > p. m.

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,11011079,Waglowsk
    i__Prosze_nie_wierzyc_w_informacje_o_ataku.html

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 8. Data: 2012-01-23 18:00:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.01.2012 17:09), sqlwiel wrote:

    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,11011079,Waglowsk
    i__Prosze_nie_wierzyc_w_informacje_o_ataku.html

    Cytat ze strony wspomnianego:

    Proszę o spokój. Nie było żadnego ataku, przynajmniej początkowo. tylko
    "Nie było żadnego ataku", ale nie widzą "przynajmniej początkowo" <<

    p. m.

  • 9. Data: 2012-01-23 18:05:11
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 19:00, mvoicem pisze:

    > Cytat ze strony wspomnianego:

    > Proszę o spokój. Nie było żadnego ataku, przynajmniej początkowo. tylko
    > "Nie było żadnego ataku", ale nie widzą "przynajmniej początkowo" <<

    A kiedy te zdania napisał?

    Wiesz... teraz, to sobie można dywagować. Gdy w sob/niedz. było gorąco,
    a "nasz" (?) człowiek pisze, że nie było żadnego ataku (ROTFL!), to
    można myśleć, że jest tubą rządu i zastanawiać się za ile.

    ... wiele wskazuje, że ACTA padnie. Byłby to sukces.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 10. Data: 2012-01-23 18:18:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.01.2012 19:05), sqlwiel wrote:

    > A kiedy te zdania napisał?

    Zacytowane przeze mnie zdania - bodajże dzisiaj. Zdania które cytuje
    (czyli "przynajmniej początkowo") - były na 100% wczoraj po południu.

    > Wiesz... teraz, to sobie można dywagować. Gdy w sob/niedz. było gorąco,
    > a "nasz" (?) człowiek pisze, że nie było żadnego ataku (ROTFL!), to
    > można myśleć, że jest tubą rządu i zastanawiać się za ile.

    Vagla tubą rządu w sprawie ACTA? :). Tak jak podejrzewałem - tekst o
    tych co nie umieją czytać ze zrozumieniem jest m. in. o Tobie.

    p. m.