  • 11. Data: 2004-10-10 00:03:25
    Temat: Re: Siłownia w piwnicy - POMOCY
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Ziaczek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ck8eo7$bqv$1@213.241.34.186...

    > To się tyczy całej piwnicy (wszystkich pomieszczeń wraz z szuszarniami,
    > schowkami i piwniczkami lokatorów itp)?

    tak.

    > Jakie pomieszczenie zajeliście na siłownię i czy musicie ponosić jakieś
    > koszty za to (tak jak od nas żądają)?

    nikt nic nie chce od nas. Zrobilem liste sasiadow ktorzy zgadzaja sie na to
    bysmy sobie urzadzili silownie. Oczywiscie zrobile modpowiedni regulamin
    ktory opisuje czynnosci ktore tam bedziemy wykonywac (tzn nie caly program
    treningowy tylko cel przeznaczenia)
    Jak narazie nie ma problemow, nic nie komu nikt nie placi wszystko jest oki
    :)

    > Pozdrawiam

    Ziaczek

    fi5h

  • 12. Data: 2004-10-10 00:05:24
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    > Jak mam im udowodnić, że nie mogą ciagnąć od nas kasy? Jest gdzieś to
    > napisane abym mógł im to przedstawić żeby się odczepili?
    > Pozdrawiam
    > Ziaczek

    jak masz im placic popros o rachunek :) i powiedz ze maja wystawic Ci
    fakture :)

    --
    fi5h

  • 13. Data: 2004-10-10 08:32:59
    Od: "Ziaczek" <n...@m...pl>

    No to juz sam nie wiem. Musimy im płacić jak będą kazać czy nie? :)
    Pozdrawiam
    Ziaczek

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

  • 14. Data: 2004-10-10 09:04:46
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ziaczek <n...@m...pl> napisał(a):

    > No to juz sam nie wiem. Musimy im płacić jak będą kazać czy nie? :)

    Na chłopski rozum pomyśl. Chcecie mieć siłownię. Będziecie tam przebywać i
    zużywać prąd. Dlaczego za wasz prąd mają płacić inni? Widzisz dla tego
    jakieś uzasadnienie?

    I tak idą wam na rękę, bo chcą w ogóle to dać i czynszu nie wołają. Dla mnie
    to dowód na elastyczność i dobrą wolę "dziadków".

    RG

  • 15. Data: 2004-10-10 09:37:47
    Od: "Ziaczek" <n...@m...pl>

    Jeden z grupowiczów napisał:
    >PRad ten ktory jest uzyty w piwnicy jest rozbijany, pod warunikiem ze
    jedyne
    co bedzie tam podlaczone to swiatlo. Za swiatl onie placisz w piwnicy na
    glowe tylko wszyscy maja to w czynsz wbite.

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ckatve$8m4$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 16. Data: 2004-10-10 15:24:02
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ziaczek <n...@m...pl> napisał(a):

    > jedyne
    > co bedzie tam podlaczone to swiatlo. Za swiatl onie placisz w piwnicy na
    > glowe tylko wszyscy maja to w czynsz wbite.
    >
    > Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    I jaką tu widzisz sprzeczność?
    Ktoś pisał w czasie teraźniejszym, ja - w czasie przyszłym. Ze względu na
    przewidywany zwiększony pobór mocy w piwnicy zasady wam mogą zmienić i tyle.

    RG

  • 17. Data: 2004-10-11 00:03:38
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Roman G. wrote:

> [...]
    > Ktoś pisał w czasie teraźniejszym, ja - w czasie przyszłym. Ze
    > względu na przewidywany zwiększony pobór mocy w piwnicy zasady wam

    jak dla mnie to troche naciaganie jest, i kto bedzie rozliczal ?
    Licznik maja im zalozyc na zarowke w silowni ? :) ja bym poprosil o fakturke
    by jeszcze mi wystawili heh :)

  • 18. Data: 2004-10-11 00:06:14
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Jak dla mnie to nie jest pojscie na reke tylko poprostu robienie pod gorke.
    Podejrzewam ze boja sie o to ze zaczna sie tam jakies schadzki itp , bo
    wiadomo, ze jak kilku chlopako sie zbierze i sie nudza to cos glupiego moze
    przyjsc do glowy :) znam to z doswiadczenia :)
    kwestia w tym by przekonac sasiadow do tego. Zeby nie mieli wiekszych obaw.
    Ja bym porozmawial ze wszystkimi, poszukal sobie chetnych do wspolnego
    cwiczenia, a najlepiej o ile to mozliwe to u jakiegos sasiada ktory w miare
    jest elastyczny, i ma powazanie wsrod innych lokatorow, zalatwil bym sobie
    plecy i taki "patronat" nad silownia. Moze i to pomoze.

  • 19. Data: 2004-10-11 22:47:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Oct 2004, Ziaczek wrote:

    >+ No to juz sam nie wiem. Musimy im płacić jak będą kazać czy nie? :)

    Ja się odniosłem do tego że *właściciele* mogą mieć na
    "rozliczanie" wpływ. Lokatorzy - nie, tylko za pośrednictwem
    właścicieli.
    Dopóki właściciele się nie wypowiedzieli to IMHO zarząd ma
    podstawy uznać że to "zarząd zwykły" i kazać wam COŚ płacić.
    Prawdę mówiąc jak kwota będzie rozsądna to i wyjście jest
    rozsądne. Trzeba ci zeby ktoś wytykał że "żyjesz na jego
    koszt" w wysokości rzędu np. 2 zł/miesiąc ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 20. Data: 2004-10-12 10:34:51
    Od: "Ziaczek" <n...@m...pl>

    Masz racje - te pare groszy można dać.