  • 61. Data: 2021-09-18 10:48:46
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A jak Łukaszenka dowiezie ze dwa miliony? A jak 3?

    A skąd on weźmie tyle wagonów na raz?
    Przerzucenie w krótkim czasie takiej ilości luda, to spory problem
    logistyczny. I kosztuje.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 62. Data: 2021-09-18 10:56:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > A skąd on weźmie tyle wagonów na raz?
    > Przerzucenie w krótkim czasie takiej ilości luda, to spory problem
    > logistyczny. I kosztuje.

    Napisz jaka jest dzienna przepustowość Białoruskich portów lotniczych a
    po ilu setkach tysięcy skończą się tacy co będą gotowi płacić Łukaszence
    za "tranzyt"? W tłumaczeniu: KIEDY Łukaszenka przestanie zarabiać na
    "okazji życia" albo będzie miał u siebie więcej niż marne parę tysięcy w
    tranzycie?

    Nawet Łukaszka nie musi być taką niezorganizowaną pierdołą jak ty.

    --
    A. Filip

  • 63. Data: 2021-09-18 11:06:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2021 10:48:46 +0200, Kviat napisał(a):

    > A skąd on weźmie tyle wagonów na raz?
    > Przerzucenie w krótkim czasie takiej ilości luda, to spory problem
    > logistyczny. I kosztuje.

    Przecież on ma na to powiedzmy dziesięć lat a uchodźcy płacą mu za
    bilet. A my na granicy będziemy musieli postawić miasto dla uchodźców.
    Którzy nota bene zamieszkają tam na chwilę tylko by podratować zdrowie i
    hajda do Niemiec. I już widzę Niemiaszków budujących kolejny mur na
    swojej granicy a nas wyp... z Unii za nieprzestrzeganie umów.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 64. Data: 2021-09-18 11:31:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > hajda do Niemiec. I już widzę Niemiaszków budujących kolejny mur na
    > swojej granicy a nas wyp... z Unii za nieprzestrzeganie umów.

    Nie widzisz genialnej strategi opozycji und Tuska?
    Teraz opierdalają że "PiS nie przyjmuje". Za chwilę+ będą opierdalać że
    "PiS przyjął (za wielu)". Czyli będzie co opierdalać cały czas z
    "krótką przerwą".

    --
    A. Filip

  • 65. Data: 2021-09-18 11:38:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2021 11:31:53 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]
    > Teraz opierdalają że "PiS nie przyjmuje". Za chwilę+ będą opierdalać że
    > "PiS przyjął (za wielu)". Czyli będzie co opierdalać cały czas z

    Filipku, Tusk, PiS czy opozycja mają się nijak do tematu wątka ani do
    wagi poruszanego problemu więc nie wcinaj się kiedy dorośli rozmawiają.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 66. Data: 2021-09-18 11:54:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Filipku, Tusk, PiS czy opozycja mają się nijak do tematu wątka ani do
    > wagi poruszanego problemu więc nie wcinaj się kiedy dorośli
    > rozmawiają.

    Na tej grupie kluczowy jest aspekt prawny. Tyle że *całkowicie* pomijać
    aspekt polityczny "poza salą sądową" w takich sprawach może "prawnik
    przeciętniak" (lub gorzej, znacznie gorzej). Zawsze warto pamiętać o co
    toczy się naprawdę gra _za pośrednictwem prawa_.

    "Nie po się bitwy wygrywa by wojnę przegrać".

    --
    A. Filip

  • 67. Data: 2021-09-18 12:10:10
    Temat: Re: Shrek: wiem ale nie powiem (bo byś przeczytał za dużo w konwencji)
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.09.2021 o 10:46, A. Filip pisze:

    > A nie możesz *zacząć* subtelniej?

    Może i bym mógł, ale Straż Graniczną mamy tam nie po to, żeby
    przyjmowali najeźdźców kawą i herbatnikami.
    Formalnie na Białorusi wojny nie ma. Nawet gdyby przyjąć że tam jest
    jakiś zamordyzm, to dotyczyć może co najwyżej Białorusinów, a wszyscy ci
    "wycieczkowicze" dotarli do Białorusi legalnie i co najważniejsze na
    własne życzenie. Konwencja dotyczy ich "takse" i to od nas zależy czy, i
    jak ich przyjmiemy. A my nie chcemy ich przyjmować i koniec tematu.

  • 68. Data: 2021-09-18 12:13:27
    Temat: Re: Shrek: wiem ale nie powiem (bo byś przeczytał o jeden paragraf za dużo)
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.09.2021 o 10:35, A. Filip pisze:

    > [ Nie cytuje wprost/dosłownie bo wersja z której korzystam [A] to
    > skan graficzny a nie tekst do copy&paste]

    > [A] http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=W
    DU19911190515

    Tu jest link do bardziej "ludzkiej" wersji.
    https://www.unhcr.org/pl/wp-content/uploads/sites/22
    /2016/12/konwencja_genewska.pdf
    Wszyscy będziemy mogli się przerzucać wklejkami do woli.

  • 69. Data: 2021-09-18 12:22:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.09.2021 o 10:56, A. Filip pisze:

    > Napisz jaka jest dzienna przepustowość Białoruskich portów lotniczych a
    > po ilu setkach tysięcy skończą się tacy co będą gotowi płacić Łukaszence
    > za "tranzyt"?

    No tak. Już pędzi żeby całą gospodarkę i krajowy transport przestawić na
    obsługę tranzytową kilku milionów, bogatch uchodźców.

    > Nawet Łukaszka nie musi być taką niezorganizowaną pierdołą jak ty.

    Nawet Łukaszenka ma większe pojęcie o otaczającej go rzeczywistości niż
    przeciętny kato-prawak w Polsce.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 70. Data: 2021-09-18 12:47:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Przecież on ma na to powiedzmy dziesięć lat

    Faktycznie, te trzy miliony w ciągu 10 lat spowodują unicestwienie całej
    Europy
    https://www.populationof.net/pl/europe/

    Nie wspominając o tym, że prognoza na 2050 przewiduje spadek ludności w
    Europie o ok. 35 mln...

    Pozdrawiam
    Piotr