  • 81. Data: 2012-07-27 23:20:04
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie teleko=?ISO-8859-2?Q?munikacyjnej?=
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ale żeby dać obywatelowi szansę w sprawie cywilnej... a co tam
    > państwo obchodzi, że jeden obywatel drugiego okradnie poprzez wysłanie
    > oskarżenia w kosmos.

    Obchodzi. Przecież ma z tego zysk (opłaty sądowe, komornik też zarobi).

  • 82. Data: 2012-07-28 13:39:18
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 27 Jul 2012 14:40:41 +0200, Sonn <c...@p...pl>
    wrote:

    >To po co sporządzono umowę na piśmie i podrobiono podpis? Dla celów
    >kolekcjonerskich? ;)
    Zeby popelnic oszustwo. Nie trzeba do tego "TAK" w rozmowie
    telefonicznej. Skad wiesz ze bylo?

    WAM

  • 83. Data: 2012-07-28 16:57:04
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 27.07.2012 16:55, NKAB - pisze:
    > [...]
    >
    > Autor wątku powinien inteligentnie rozwarzyć czemu
    > musi się sprzeciwić a co zaakceptować (a właściwie zapytać
    > się ojca, którego ta sprawa dotyczy, czy może tak zostać
    > jak teraz jest, czy jednak wrócić do stanu sprzed zmiany)
    Masz rację. Teraz sam uważam, że dla zdrowia lepsze byłoby, jak obecnie
    mawia młodzież, "mieć wyjebane" na sprawę, wyciągnąć wnioski i
    przeczekać te 26 miesięcy. Jednak coś mi puka we łbie, że chyba w tym
    wypadku mamy obowiązek poinformować o zachodzącym podejrzeniu wałka,
    choćby po to by nieświadomie w nim nie pomagać. Może się mylę, na tej
    grupie lepiej się orientujecie, dlatego pozwoliłem sobie na wątek.

    > A już, jak wyczytałem z wątków chce tak po polsku - nie bo nie
    Odnośnie osobistej wycieczki pod moim adresem:). Sam nie lubię jęczenia
    ludzi kiedy trzeba zapłacić mandat. Albo nagrzeszyłem i biorę pokutę,
    albo się nie zgadzam i nie przyjmuję. Trzeba się cieszyć, kiedy krzywda
    ma wymiar kilku stówek i na tym się kończy. Cena za wnioski. A jeśli
    chodzi o meritum, znów podeprę się tym, że nie chciałem
    współuczestniczyć w wałku.

    > i jeszcze się podroczyć jak w "Samych swoich" jest dla mnie
    > nie do zaakceptowania.

    Nie poczuwam się do "małego polaczka":/ Ja tylko nie lubię być krewien,
    jak ktoś mnie wk... :D.

    Dzięki za komentarz.

  • 84. Data: 2012-07-29 11:32:56
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-25 14:16, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Na pewno nie zaszkodzi złożyć reklamację u NO (na piśmie - najlepiej w
    > BOK-u), po odpowiedzi w zależności jaka będzie skierować sprawę do UKE
    > itd... Pozew cywilny na koncu - najpierw próba załatwienia wg procedur,
    > a przy okazji zdobędziesz różne dokumenty dodatkowe, które moga przydać
    > się w ewentualnym procesie. Kilka przejść z jednym z operatorów miałem,
    > zazwyczaj kończyło się na UKE.
    :)
    UKE jest bardzo pomocne w zdobyciu tak jak okresliłeś
    dokumentów dodatkowych ale nie jest ono władne do rozsądzenia sytuacji
    czy umowa jest ważna tzn czy doszło do fałszerstwa bo to jest domeną
    sadu cywilnego.
    Może zaproponować postępowanie polubowne ale jeśli nowy operator lub
    tpsa nie będzie chciało uznać reklamacji to tylko tryb sadowy.

    Przerabiam aktualnie taka sprawę jestem po dwóch rozprawach i czekam na
    trzecią bo nikt nie pojawił się na sprawach z kancelaiii , ktorej sprawę
    przekazała firma windykacyjna a jednocześnie brak w aktach
    potwierdzenia,ze doszła do nich informacja o postępowaniach, ktore sie
    odbyły.

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 85. Data: 2012-07-29 11:37:23
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-27 12:58, Massai pisze:

    > Niestety, większość z tych pseudooperatorów działa na bezczelnego,
    > świadomie tolerują takie praktyki, licząc na to że ludziom "nie będzie
    > się chciało".
    >
    > Będą szli w zaparte że umowa została zawarta i zostanie tylko sąd.

    ale lepiej też nie samemu składać pozew a poczekać na pozew

  • 86. Data: 2012-07-29 11:40:54
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-26 09:28, Andrzej Lawa pisze:

    > On korzystał z usługi w TPSA. Nie jego wina, że mu podmienili.
    :)
    tu to sie wszystko łatwo pisze
    ale później w sadzie trzeba to wszystko udowodnić.

  • 87. Data: 2012-07-29 11:43:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2012 11:32, Tadeusz Smal pisze:

> [...]
    > przekazała firma windykacyjna a jednocześnie brak w aktach
    > potwierdzenia,ze doszła do nich informacja o postępowaniach, ktore sie

    A od kiedy sąd powiadamia o toku postępowania stronę, która prawidłowo
    zawiadomiona nie pojawiała się na rozprawach?

    Sąd powiadamia tylko o rozprawach, a jak ktoś się na nich nie stawił -
    to jego strata. Kiedyś pozywałem cwaniary, co mi nie zapłaciły za
    tłumaczenie, wezwania olały więc o przegranej dowiedziały się dopiero,
    jak im kasa z konta zniknęła.

  • 88. Data: 2012-07-29 11:45:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2012 11:40, Tadeusz Smal pisze:

    > :)
    > tu to sie wszystko łatwo pisze
    > ale później w sadzie trzeba to wszystko udowodnić.

    Co udowodnić? Miał umowę z TPSA? Miał. Ten nowy operator miał umowę z
    nim? Nie miał. Miał z jakimś oszustem :)

  • 89. Data: 2012-07-29 11:50:03
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-25 15:58, ja pisze:

    > Niestety, znów zgadzam się ze wszystkim powyżej. Ja nie pytam o
    > możliwość zerwania tej umowy, pytam jakim cudem taka umowa może być
    > ważna i wejść w życie z wszelkimi konsekwencjami.
    :)
    Pytanie jest retoryczne bo jedynie "wysoki" sąd może rozstrzygnąć
    czy która z umów jest ważna.

  • 90. Data: 2012-07-29 13:43:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > :)
    > Pytanie jest retoryczne bo jedynie "wysoki" sąd może rozstrzygnąć
    > czy która z umów jest ważna.

    Jakby tak było, to by się sądy nie odrobiły. Równie dobre same
    zainteresowane strony mogą tak uznać.