  • 1. Data: 2003-05-16 18:57:29
    Temat: Sfałszowanie podpisu na KP
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl>

    Kobieta twierdzi, że przyjąłem od niej pieniądze, które miałem przekazać
    jeszcze komuś innemu za pewien towar.
    Ukradła mi (chyba, bo jak inaczej) druk KP podbity niestety firmówką.
    Podpis potwierdzający przyjęcie wpłaty nie jest moim podpisem.
    Kobieta ponoć zgłosiła mnie do prokuratury. Czy ma szanse wygrać?

  • 2. Data: 2003-05-17 08:56:43
    Temat: Re: Sfałszowanie podpisu na KP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem masz spore szanse na wygranie. Grafolog wypowie się na
    podstawie podpisu o jego autentyczności.

  • 3. Data: 2003-05-18 17:08:36
    Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl>

    > Moim zdaniem masz spore szanse na wygranie. Grafolog wypowie się na
    > podstawie podpisu o jego autentyczności.

    Dzięki :-)
    Trochę się martwię.

    A czy grafologa powołują z urzędu, czy na moje żądanie (i na mój koszt)?

  • 4. Data: 2003-05-18 20:11:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | A czy grafologa powołują z urzędu, czy na moje żądanie (i na mój koszt)?

    Jak sobie tylko życzysz. możesz złożyć wniosek dowodowy. Jak nie złożysz, to
    i tak nie bardzo widzę inne wyjście. A płacić będzie ewentualnie osoba
    skazana za przestępstwo, jeśli zostanie ujawniona i skazana (koszty procesu)

  • 5. Data: 2003-05-19 12:47:37
    Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl>

    Bardzo dziękuję :-))