  • 11. Data: 2007-12-05 21:55:09
    Temat: Re: Sfałszowana notatka policyjna
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Johnson pisze:

    > Mógłbym to przekręcić i powiedzieć: "co to za ludzie, co dla uzyskania
    > nienależnego odszkodowania, twierdzą że policjanci kłamią?".

    Moze tak, moze nie.

    Ja jednak jakos sobie nie wyobrazam sytuacji ze ktos powoduje wypadek,
    przyjezdza policja, ustala ze in jest winnny, a on ma jeszcze czelnosc
    zglosic sie po odszkodowanie. Trzebaby miec naprawde tupet.

    Ale tylko gdybam

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 12. Data: 2007-12-05 21:57:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    |<onrad pisze:

    > Trzebaby miec naprawde tupet.

    bezczelnych ludzi czy choćby głupich jest wielu.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 13. Data: 2007-12-05 22:12:57
    Od: "Poszkodowany" <artpat[nospam]@polbox.com>

    > Powiedzmy że pozostanie ci przekonanie o racji, bo jak zaczęliśmy zdarza
    > się "fałszywa pamięć".

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%82szywe_wspomnien
    ie
    Ta hipoteza jest ciekawa, acz nie odnosi się do mnie.

  • 14. Data: 2007-12-05 22:36:26
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Poszkodowany" <artpat[nospam]@polbox.com> wrote
    > Co robić? Jak postępować dalej? Idę z tym do sądu - jakie mam
    > szanse?

    Pomyśl jak mógłbyś udowodnić swoją rację. Bo póki co masz przeciw sobie
    dokument, którego treść pewnie policjanci potwierdzą lub ewentualnie
    zasłonią się niepamięcią.

  • 15. Data: 2007-12-05 22:42:09
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    No, jeśli mówisz prawdę i masz rację to może odpowiednio, choć obiektywnie
    poprowadzona rozmowa z drugim uczestnikiem kolizji by coś wniosła dowodowo.
    W cztery oczy, z dyktafonem w kieszeni;) Ale to trzeba by dobrze rozegrać i
    nie ma gwarancji.

  • 16. Data: 2007-12-05 23:19:37
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Poszkodowany" <artpat[nospam]@polbox.com> napisał > Miałem
    kolizję. Na miejsce poprosiłem patrol, który spisał > notatkę służbową.
    Co ustalili policjanci na miejscu kolizji? Ukarali mandatem karnym za
    spowodowanie kolizji kogoś? czy tylko pogłaskali po głowie. Musieli ustalić
    sprawcę i ukarać.
    ZiPi

  • 17. Data: 2007-12-05 23:25:22
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> wrote
    > Co ustalili policjanci na miejscu kolizji? Ukarali mandatem karnym za
    > spowodowanie kolizji kogoś? czy tylko pogłaskali po głowie. Musieli
    > ustalić sprawcę i ukarać.

    A co jeśli notatka nie zawiera wskazania winnego, tylko jakieś okolicznoście
    niezależne..?

  • 18. Data: 2007-12-06 09:26:48
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 05 Dec 2007 22:57:05 +0100, Johnson napisał(a):

    > bezczelnych ludzi czy choćby głupich jest wielu.

    Moze, ale on nie pytal sie o ocene swojego tupetu, czy mozliwosci
    umyslowych...

    marcin

  • 19. Data: 2007-12-06 11:28:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zly pisze:

    > Moze, ale on nie pytal sie o ocene swojego tupetu, czy mozliwosci
    > umyslowych...

    A czy ja mówię o nim? Czegoś nie rozumiesz?

  • 20. Data: 2007-12-06 22:01:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Poszkodowany" <artpat[nospam]@polbox.com> napisał w wiadomości

    Zacznijmy od tego, czy jesteś obecnie w stanie dowieść, jaki był faktyczny
    przebieg wypadków. A przynajmniej, czy w notatce znajdują się jakieś fakty,
    które można podważyć na podstawie innych dowodów. Przykładowo niezgodność
    uszkodzeń pojazdu z opisem policjantów. Nie zapominaj, że policjanci
    zdarzenie nie widzieli, toteż ich wnioski obiektywnie może się różnić od
    tego, co Ty widziałeś. Jeśli tylko przesłanki, na których się opierali w
    notatce nie są sprzeczne ze stanem faktycznym, to możesz dochodzić
    spokojnie swoich roszczeń przed sądem.