  • 101. Data: 2012-07-30 01:06:32
    Temat: Re: Sfa szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-29 22:56, Robert Tomasik pisze:

    > Ale umowę ma ten stary, a nie nowy.
    :)
    Umowę ma zarówno nowy i stary tyle,ze stary ma rozwiązaną na wniosek
    abonenta, który upoważnił NO przy podpisywaniu nowej do załatwienia
    wszystkich formalności.
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 102. Data: 2012-07-30 02:35:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > :)
    > Umowę ma zarówno nowy i stary tyle,ze stary ma rozwiązaną na wniosek
    > abonenta, który upoważnił NO przy podpisywaniu nowej do załatwienia
    > wszystkich formalności.

    Jesli abonent oświadczył, że nowego nie upoważniał, to stary nie może się
    powoływać na to upoważnienie.

  • 103. Data: 2012-07-30 05:24:20
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 30.07.2012 00:16, Tadeusz Smal pisze:

    > :)
    > Twoje prawo mec różne fantazje...

    > :)
    > Dla e-sądu nie potrzeba innych dowodów poza fakturą i umową
    > dowody przedstawia się po złożeniu sprzeciwu i na realnej rozprawie w
    > sadzie rejonowym.
    Dzięki grupie przynajmniej dowiedziałem się czego można spodziewać się w
    następnej kolejności.

    > :)
    > To Ty przyjąłeś takie założenie bo mnie akurat taki wariant wydaje się
    > najbardziej prawdopodobny

    Zadałem sobie trud obejrzenia tych "podpisów". Nikt z domowników ich nie
    zrobił.

  • 104. Data: 2012-07-30 05:38:58
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 30.07.2012 01:02, Tadeusz Smal pisze:
    > [...]
    > Tak a za jakiś czas oprócz tej zaległej faktury otrzymasz od NO
    > fakturę za tzw zwrot ulgi instalacyjnej za okres pozostały do konca tej
    > umowy czyli dwadzieścia parę miesięcy po kilka zł za dzień
    > Nie dziel jeszcze skóry na niedzwiedziu bo może naprawdę się okazać,
    Dzięki za praktyczne informacje, bo mam wrażenie, że przerobiłeś temat.

    > że umowę podpisał jednak Twój Ojciec i albo zapomniał albo boi się
    > Tobie przyznać do tego.
    Odważnie załóżmy, że w tym przypadku wiem co robię.

    > Poza tym to sprawa Twojego Ojca i trochę dziwię się,że TPsa oraz ten NO
    > gadają z Tobą skoro nie Ty jesteś dysponentem tego numeru.
    Gdzie napisałem, że ze mną gadają?

    > Jeżeli przedstawiasz się w rozmowach jako Ojciec to też dokonujesz
    > fałszerstwa i wyjdzie to na ewentualnej sprawie
    J.w, odważnie załóżmy, że w tym przypadku wiem co robię.

  • 105. Data: 2012-07-30 08:06:38
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie teleko=?ISO-8859-2?Q?munikacyjnej?=
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.07.2012 00:39, Tadeusz Smal pisze:

    > :)
    > Zapis tej treści jest w regulaminie świadczenia usług pocztowych i nie
    > mogą one być naprzykład przekierowywane na inny adres nawet jeśli na
    > całą inną korespondencję masz podpisaną z pocztę umowę aby wysyłali
    > Tobie na inny adres.

    O czym ty bredzisz?? Co mnie obchodzi WEWNĘTRZNY regulamin poczty?

    Ja piszę o adresie, na jaki powinna być kierowana korespondencja przez
    sąd i inne urzędy.

  • 106. Data: 2012-07-30 08:10:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > :)
    > Twoje prawo mec różne fantazje...

    Taka sama fantazja, jak nowego operatora, że ktoś u niego zamówił usługę.

    Ja też mogę mieć umowę z "twoim" podpisem.

    > :)
    > Dla e-sądu nie potrzeba innych dowodów poza fakturą i umową
    > dowody przedstawia się po złożeniu sprzeciwu i na realnej rozprawie w
    > sadzie rejonowym.

    I póki tego nie zrobią, gówno dostaną.

    > :)
    > To Ty przyjąłeś takie założenie bo mnie akurat taki wariant wydaje się
    > najbardziej prawdopodobny

    Opisana jest pewna sytuacja. Założenie w jej omawianiu jest takie, że
    opisywana jest rzetelnie. Inaczej wszelka dyskusja nie ma najmniejszego
    sensu.

    Odmawiam omawiania twoich wariantów.

    > ?????
    > Wydaje mi się, że nie wiesz o czym piszesz

    Wiem. Wysyła się reklamację i skoro usług nadal działa, to reklamacja
    została uwzględniona.

  • 107. Data: 2012-07-30 10:04:59
    Temat: Re: Sfalszowany podpis na umowie teleko
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tadeusz Smal wrote:

    > ale lepiej też nie samemu składać pozew a poczekać na pozew
    > z pozdrowieniami i uśmiechami

    Nie znasz życia.
    Oni na początek wpiszą cię do jakiegoś rejestru długów, potem po jakimś
    czasie pójdą po nakazowy, jak się zorientujesz i wniesiesz sprzeciw -
    zacznie się zabawa.
    Chciałoby ci się chodzić do sadu zeby udowadniać że nie jesteś
    wielbłądem?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 108. Data: 2012-07-30 12:21:28
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Tadeusz Smal wrote:

    > :)
    > Umowę ma zarówno nowy i stary tyle,ze stary ma rozwiązaną na wniosek
    > abonenta, który upoważnił NO przy podpisywaniu nowej do załatwienia
    > wszystkich formalności.

    Rzekomo. Tylko i wyłączni.

    Marcin

  • 109. Data: 2012-07-31 18:17:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    > Tak do końca nie można być pewnym czy podpis jest sfałszowany
    > bo ...albo podpisał ją ktos inny z rodziny.

    czyli ... można być pewnym

  • 110. Data: 2012-07-31 18:19:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    > :)
    > To Ty przyjąłeś takie założenie bo mnie akurat taki wariant wydaje się
    > najbardziej prawdopodobny

    To jakaś loteria ?