-
1. Data: 2005-01-30 21:12:16
Temat: Serwis
Od: "Arqadius" <a...@w...pl>
Witam Grupowiczow
Co mozna zrobic w ponizszej sprawie ?
Zostal oddany laptop do autoryzowanego serwisu z uszkodzonym napedem CD oraz
uszkodzona obudowa. Po ponad trzech tygodniach zostaly naprawione powyzsze
uszkodzenia, jednakze dodatkowo zostala wymieniona matryca. No i wlasnie
tutaj pojawia sie problem, bo owa matryca posiada ponad 13 :( uszkodzonych
pikseli, co miesci sie poza norma jej wykonania. Na wysylane maile z prosba
o wyjasnienie tej "sytuacji" od ponad tygodnia brak odpowiedzi. Jakie kroki
nalezaloby podjac, aby doprowadzic do skutecznego naprawienia komputera, bez
ponownego ponoszenia kosztow zwiazanych z dostarczeniem go do serwisu oraz
bez ryzyka dodatkowej "bonusowej wymiany" jakiegos innego podzespolu ?
Pozdrawiam
Arqadius
-
2. Data: 2005-01-30 21:25:25
Temat: Re: Serwis
Od: "rezist.com" <s...@p...com>
> uszkodzenia, jednakze dodatkowo zostala wymieniona matryca.
Zgodziles sie na to?
> bez ryzyka dodatkowej "bonusowej wymiany" jakiegos innego podzespolu ?
Notebook markowy czy jakis SUPERPROGARAZ ?
--
tomek nowak
http://rezist.com
-
3. Data: 2005-01-30 22:21:40
Temat: Re: Serwis
Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
In article <ctjifv$qvc$1@korweta.task.gda.pl>, Arqadius wrote:
> Zostal oddany laptop do autoryzowanego serwisu z uszkodzonym napedem CD oraz
> uszkodzona obudowa. Po ponad trzech tygodniach zostaly naprawione powyzsze
> uszkodzenia, jednakze dodatkowo zostala wymieniona matryca. No i wlasnie
> tutaj pojawia sie problem, bo owa matryca posiada ponad 13 :( uszkodzonych
> pikseli, co miesci sie poza norma jej wykonania. Na wysylane maile z prosba
> o wyjasnienie tej "sytuacji" od ponad tygodnia brak odpowiedzi. Jakie kroki
> nalezaloby podjac, aby doprowadzic do skutecznego naprawienia komputera, bez
> ponownego ponoszenia kosztow zwiazanych z dostarczeniem go do serwisu oraz
> bez ryzyka dodatkowej "bonusowej wymiany" jakiegos innego podzespolu ?
Wezwij ich pisemnie (za potwierdzeniem przyjęcia pisma) do przywrócenia
stanu pierwotnego matrycy. Wyznacz im na to jakiś rozsądny termin.
--
Marcin
-
4. Data: 2005-01-30 22:48:18
Temat: Re: Serwis
Od: "Arqadius" <a...@w...pl>
Witam
> Zgodziles sie na to?
przy odbiorze nie zauwazylem na miejscu tych uszkodzonych pikseli :(,
zwracalem uwage na fakt naprawienia tego co zglaszalem jako uszkodzone.
Dopiero w domu dokladniej przeczytalem karte napraw i byl w niej wpis
dotyczacy wymiany matrycy. Wtedy dopiero sie przygladnalem sie uwaznie i
zonk :( a serwis mam jakies 100km od siebie :(
> Notebook markowy czy jakis SUPERPROGARAZ ?
FujitsuSiemens, czyli chyba markowy :)
Pozdrawiam
Arqadius
-
5. Data: 2005-01-30 22:55:28
Temat: Re: Serwis
Od: "Arqadius" <a...@w...pl>
Witam
> Wezwij ich pisemnie (za potwierdzeniem przyjęcia pisma) do przywrócenia
> stanu pierwotnego matrycy. Wyznacz im na to jakiś rozsądny termin.
co w momencie jesli nie zareaguja ? Sadzac po ich dotychczasowej reakcji
wlasnie tak bedzie. Co mi pozostaje ?
Pozdrawiam
Arqadius
-
6. Data: 2005-01-30 22:58:07
Temat: Re: Serwis
Od: "Arqadius" <a...@w...pl>
Witam
> Zgodziles sie na to?
Nie wyrazalem zgody na taka wymiane, nawet mnie nie poinformowano o tym
fakcie.
Pozdrawiam
Arqadius
-
7. Data: 2005-01-31 01:21:27
Temat: Re: Serwis
Od: "rezist.com" <s...@p...com>
> co w momencie jesli nie zareaguja ? Sadzac po ich dotychczasowej reakcji
> wlasnie tak bedzie. Co mi pozostaje ?
Zrobic raban w centrali.
W dziale kontakt masz namiary.
http://www.fujitsu-siemens.com.pl/
Najlepiej, wyslij pismo (tytulujac) jednoczesnie do centrali
(zadzwon wczesniej i zapytaj do kogo masz kierowac) i do serwisu.
Przedstaw opisowo sytuacje, zazadaj przywrocenia poprzedniej matrycy
(byla w 100% sprawna?).
Jesli Cie spuszcza to wyslij ten sam tekst ponownie i zapowiedz
im randke z UOKiK, Rzecznikiem Praw Obywatelskich. Przy okazji
juz odpowiednio wczesniej mozesz sprobowac atakowac tabloidy
(Fuckt, SuperXpress) i pisma z polki "komputer-gospodynidomu".
Pozniej to juz niestety pozostaje chyba tylko droga sadowa.
Jedyny problem jaki widze to kwestia udowodnienia, ze matryca jaka
u nich zostawiles byla sprawna.
Sprawdz na Allegro czy ktos z serwisu przypadkowo takiej nie wystawia.
--
tomek nowak
http://rezist.com
-
8. Data: 2005-01-31 06:06:34
Temat: Re: Serwis
Od: "Arqadius" <a...@w...pl>
Witam
Na razie puscilem maila do FujitsuSiemens, zobacze jaki bedzie efekt.
Wczesniej kontaktowalem sie takze z centrala serwisu i zadnej, jak na razie
reakcji.
> Jedyny problem jaki widze to kwestia udowodnienia, ze matryca jaka
> u nich zostawiles byla sprawna.
Poprzednia miala uszkodzony jeden piksel w rogu ekranu i miescila sie w
normie dla tej matrycy, wiec mozna przyjac, ze byla sprawna. Gdyby tak nie
bylo to bym straral sie ja juz wczesniej wymienic w serwisie, a czegos
takiego nie robilem. W mailach pisanych do serwisu wymieniam jedynie
uszkodzony CD i obudowe, nic nie pisalem o matrycy.
Coz, zobacze jaka bedzie reakcja ze strony FujitsuSiemens, jesli zadna to
zastosuje sie do Twoich wskazowek. Dzieki sliczne za pomoc.
Pozdrawiam
Arqadius
-
9. Data: 2005-01-31 11:18:05
Temat: Re: Serwis
Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
In article <ctjohf$bcq$1@korweta.task.gda.pl>, Arqadius wrote:
>> Wezwij ich pisemnie (za potwierdzeniem przyjęcia pisma) do przywrócenia
>> stanu pierwotnego matrycy. Wyznacz im na to jakiś rozsądny termin.
> co w momencie jesli nie zareaguja ? Sadzac po ich dotychczasowej reakcji
> wlasnie tak bedzie. Co mi pozostaje ?
Obawiam się, że Sąd Powszechny. Ewentualnie mediacje przy udziale
Federacji Konsumentów (www.federacja-konsumentow.org.pl).
--
Marcin