  • 21. Data: 2013-03-13 13:57:42
    Temat: Re: Sępy i inne kruki...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jedrus wrote:

    > We wrześniu konczyło sie ubezpieczenie. W związku z awaria auta
    > postanowiłem oddac je pod lipko, czy naprawa jest/nie oplacalna. W tym
    > czasie dzwoni agent i pyta czy zdąze sprzedać przed terminem wygasniecia
    > umowy. Powiedzialem ze nie wiem. Wiec agent proponuje, cobym dla
    > bezpieczenstwa (chodzilo o to zebym nie zostal bez ubezpieczenia z autem
    > na parkingu) kupil na dwa miesiace. Powiedzialem ok, facet wystawil
    > polise na 2 miechy i przelalem kase.

    > A co mnie to obchodzi. Podpisalem umowe na 2 m-ce, wplacilem naleznosc,
    > wiec o co caman?

    zaraz, co za agent i co on kupil?
    Ubezpieczenie z twoimi danymi czy ze swoimi?

  • 22. Data: 2013-03-13 14:33:20
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2013-03-13 13:57, witek pisze:

    > zaraz, co za agent i co on kupil?
    > Ubezpieczenie z twoimi danymi czy ze swoimi?

    Agent ubezpieczeniowy to co innego a gość któremu sprzedałem auto to co
    innego.

    --
    jedrus
    Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien

  • 23. Data: 2013-03-13 14:43:33
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2013-03-13 13:56, witek pisze:

    > ale co bylo na tym stempelku?
    > ze wyrejestrowal samochod?

    Zawiadomienie o zbyciu pojazdu.

  • 24. Data: 2013-03-13 14:51:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 14:43, jedrus pisze:

    > Zawiadomienie o zbyciu pojazdu.

    Na stempelku było zawiadomienie o zbyciu pojazdu???

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2013-03-13 15:29:27
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2013-03-13 14:51, Liwiusz pisze:

    > Na stempelku było zawiadomienie o zbyciu pojazdu???

    Mam wrzucić skan..?

    "Zawiadomiono
    w dniu .....datownik....
    O zbyciu pojazdu
    Nr. Rej. xxxxxxxxxxxxxx
    ....jakiś numerek".....

  • 26. Data: 2013-03-13 15:35:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 15:29, jedrus pisze:

    > Mam wrzucić skan..?
    >
    > "Zawiadomiono
    > w dniu .....datownik....
    > O zbyciu pojazdu
    > Nr. Rej. xxxxxxxxxxxxxx
    > ....jakiś numerek".....

    Zatem na stempelku nie było zawiadomienia o zbyciu.

    Była informacja, że urząd został zawiadomiony o zbyciu.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2013-03-13 17:59:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jedrus wrote:
    > Mam wrzucić skan..?

    tak by bylo najlepiej.
    Odnosze wrazenie ze masz klopoty ze zrozumieniem tego co tam bylo napisane.

  • 28. Data: 2013-03-13 18:19:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jedrus" napisał w wiadomości grup
    > A co mnie to obchodzi. Podpisalem umowe na 2 m-ce, wplacilem naleznosc, wiec o
    > co caman?

    Czy twój samochód jest zabytkiem? Handlujesz samochodami? Miałeś czasową
    rejestrację?Samochód był zarejestrowany za granicą i nie miał OC (lub ZK)?
    Samochód był wolnobieżny? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś nie to nie
    mogłeś kupić OC na 2 miesiące.

  • 29. Data: 2013-03-13 20:32:57
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 13 Mar, 13:51, jedrus <j...@w...btx.pl> wrote:

    > A co mnie to obchodzi. Podpisalem umowe na 2 m-ce, wplacilem naleznosc,
    > wiec o co caman?

    O to, że kupiłeś oc na rok.

  • 30. Data: 2013-03-13 20:34:36
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 13 Mar, 13:53, jedrus <j...@w...btx.pl> wrote:

    > Qzzzwa, urzednik ostemplowal mi to na UMOWIE kupna/sprzedazy. Wiedzaial
    > co stepmluje. Nigdy nie sprzedawales auta...??????

    Sprzedawałem, więc wiem, że nie następlował Ci, że wyrejestrowano
    pojazd, bo to robi się decyzją urzędu na specjalnym, określonym
    rozporządzeniem ministra transportu, druku, a dostałeś jedynie
    pieczątkę, że poinformowałeś o zbyciu. Potrzeba kilkudniowej dyskusji
    byś to w końcu pojął...