  • 31. Data: 2010-06-25 18:15:21
    Temat: Re: Sędziowie i prywatyzacja służby zdrowia
    Od: mi <m...@o...pl>

    januszek wrote:
    > Albo kilku posłów, z religijnymi klapkami na oczach.

    Czemu za darmo wspierasz w tych pracowitych dniach gadzinówkę z
    Czerskiej w znojach pracy propagandowej? Może chociaż złóż kandydaturę
    do komitetu honorowego Bronka herbu WSI. Robią teraz do niego łapanki.

    O ile czytać i słuchać potrafię to za utrzymaniem państwowego
    monopolisty NFZ i obecnym modelem jest 100% partii w obecnej kadencji
    sejmu. Jedni tak uważają z naiwności, inni z populistycznego
    wyrachowania, zaś inni z chłodnej kalkulacji zysków. Wszak najlepsze
    pieniądze się robi na wielkich słomianych inwestychach...

    mi

  • 32. Data: 2010-06-25 18:17:22
    Od: mi <m...@o...pl>

    Liwiusz wrote:
    > Całe szczęście, że socjalizm zaczyna bankrutować w Europie.

    Hola, nie tak prędko. Co dobre nie przychodzi tak od razu. Trzeba
    poczekać i spłacić socjal-długi za poprzednie pokolenie.

    mi

  • 33. Data: 2010-06-25 18:35:59
    Temat: Re: Sedziowie i prywatyzacja s?u?by zdrowia
    Od: mi <m...@o...pl>

    Danusia wrote:
    > Paranoja....

    true, paranoja:
    http://dwagrosze.blogspot.com/2010/06/normalny-matri
    x.html

    "Kandydat rzucający podejrzenia o normalność będzie musiał zatem połknąć
    swoje słowa. Będzie musiał przeprosić pomówionego o normalność kandydata
    stwierdzając że nigdy go nie podejrzewał o normalność. Pomówiony
    kandydat z satysfakcją przyjmie te przeprosiny podkreślając raz jeszcze
    że nigdy normalny nie był i nie da konkurentowi przykleić sobie łatki
    normalnego."

    mi

  • 34. Data: 2010-06-25 20:32:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i02237$9t1$1@news.onet.pl Młotkowy <n...@...co.pl>
    pisze:

    > Daj spokój. To homo sovieticus. Równie dobrze mógłbyś argumentować do
    > falochronu.
    Ale ty, Młotkowy - nomen omen, nick trafnie dobrany - gadasz do korwinisty.
    Falochrony i inne betonowe konstrukcje to przy nich fajne chłopaki.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2010-06-26 06:40:36
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Nie rozumiem. Ktoś zarabia 1317zł, z czego państwo mu zabiera ponad
    > 300zł, to jest dobrze i go *musi* być stać na to, ale jakby zarabiał
    > 1317zł na rękę i państwo by mu nic nie zabierało, to już 108zł na
    > VIP-ubezpieczenie w Allianz by go nie stać było?

    Tak, tak i wieksze bzdury też można pisać.
    Składka zdrowotna za 200 zł do NFOZ daje koszyk gwarantowanych świadczeń.
    Składka VIP do Allianz za 108 zł daje tylko podstawową opike zdrowotną.
    Gdyby VIP z Allianz dawało pełny koszyk to kosztowałoby ponad 1000 zł
    miesięcznie.
    Piszecie takie głupoty jak wtedy gdy była dysusja o emeryturach służ
    mundurowych. Przypomnijcie sobie pomyje które tu wylewaliście, a teraz
    Komorowski wyraźnie mówi że emerytury mundurowe nie zostaną zmienione, a
    całe wasze gadanie było gówno warte.

  • 36. Data: 2010-06-28 13:53:17
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    > Pocieszający jest fakt, że całkowicie prywatna weterynaria działa
    > całkiem sprawnie i się rozwija

    troche przesadziles, dla kogo pocieszajacy?
    Zaloze sie ze sa setki tysiecy zwierzat domowych w PL, ktore w zyciu nie
    widzialy weterynarza,
    albo raz, przy ostatnim zastrzyku

  • 37. Data: 2010-06-28 13:54:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 15:53:17 +0200, Borzymir napisał(a):

    > troche przesadziles, dla kogo pocieszajacy? Zaloze sie ze sa setki
    > tysiecy zwierzat domowych w PL, ktore w zyciu nie widzialy weterynarza,
    > albo raz, przy ostatnim zastrzyku

    No ale to chyba nie jest wina tych weterynarzy?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 38. Data: 2010-06-28 13:56:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Borzymir pisze:
> [...]
    >
    > troche przesadziles, dla kogo pocieszajacy?
    > Zaloze sie ze sa setki tysiecy zwierzat domowych w PL, ktore w zyciu nie

    Ale to nie wina lekarzy, tylko właścicieli. Zresztą nie ma w tym nic
    dziwnego, jeśli zwierzę jest zdrowe, to po co ma chodzić do lekarza?

    A pocieszające jest to, że istnieje na tym świecie system, gdzie
    służba zdrowia działa poprawnie. Jest zatem szansa, że i w przyszłości
    Homo sapiens będzie leczony nie gorzej niż Canis familiaris.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2010-06-28 14:02:12
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    > A pocieszające jest to, że istnieje na tym świecie system, gdzie służba
    > zdrowia działa poprawnie.

    ale tu znów jest podział na bogate i biedne.
    Poprawnie działa dla zwierzakow ktore mialy farta i maja bogatych
    wlascicieli.
    To nie jest dobry przykład

  • 40. Data: 2010-06-28 15:27:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Borzymir pisze:

    > ale tu znów jest podział na bogate i biedne.
    > Poprawnie działa dla zwierzakow ktore mialy farta i maja bogatych
    > wlascicieli.
    > To nie jest dobry przykład

    No nie wiem, jak widzę emerytki w kolejce do weterynarza, to mam
    wątpliwości, czy one są bogate. Ceny usług są takie, że kto chce, tego stać.

    A jak ktoś jest bogatszy, to chyba normalne i uczciwe jest, że i na
    lepsze leczenie go stać. Po to właśnie człowiek więcej ryzykuje, aby
    więcej zarobić, aby móc z tego bogactwa korzystać. Równe żołądki
    skończyły się dawno.

    --
    Liwiusz