  • 11. Data: 2010-06-24 13:30:27
    Temat: Re: Sędziowie i prywatyzacja służby zdrowia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Patrz, a ja chodzę do takiej przychodni, która została wybudowana przez
    > prywatnego właściciela. Przez niego została wyposażona, umawiam sie na
    > wizytę na konkretną godzinę i jeśli nie zależy mi na konkretnym lekarzu
    > i nie ma akurat epidemii, to umawiam się na dany dzień, bądź na
    > następny. Mam też ubezpieczenie prywatne i bywam i w jednym i w drugim
    > miejscu. Przychodnie te różnią się jednie wielkością i dostępnością
    > lekarzy specjalistów...

    To przyznaj się że sędziom jesteś albo jakimś innym krezusem ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2010-06-24 16:58:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał

    Kłamstwo.

    > Ty nie wiesz o czym piszesz. Prywatny to taki który ma prywatnego
    > właściciela. Żadna przychodnia NZOZ nie ma prywatnego właściciela
    > np. pana Kowalskiego czy pana Nowaka.

    Kłamstwo.

    > Każdy NZOZ który przyjmuje na osiedlu w miejsce państwowych
    > przychodni dzierżawi budynki, pokoje, wyposażenie i w każdej chwili
    > można go wywalić na zbity pysk.

    Kłamstwo.

    > Ja nie jestem przeciw prywatnej służbie zdrowia,

    Hmm...

    > A wogóle nie chodzi o to tylko o sędziów którzy wydają wyroki we
    > własnej sprawie i są nimi osobiście jak i całe środowisko
    > zainteresowani.

    Sędziowie wydają wyroki w interesie społeczeństwa do którego należą.
    Według twojej "logiki" zawsze są zainteresowani.

    >>> Paranoja....

    Widzę, że jesteś juz zdiagnozowana. To teraz idź się leczyć.

  • 13. Data: 2010-06-25 10:25:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 15:30:27 +0200, Johnson napisał(a):

    > To przyznaj się że sędziom jesteś albo jakimś innym krezusem ;)

    Na pewno. bo w twojej zakompleksionej czaszce nie mieści się że ogromna
    większość społeczeństwa, którzy zarabiają 1317zł brutto (czyli ~980zł na
    rękę) po prostu nie stać na opłacenie sobie UBEZPIECZENIA PRYWATNEGO.
    To właśnie ci eksploatowani z aminimalną płace zapewniają ŚREDNIĄ płace w
    "budżetwóce" n apoziomie 3,5tysiąca brutt.
    Prawda że z tego już można aby zapłacić np. 150zł na prywatne
    ubezpieczenie?
    Ale dobrze się pierdoli takim cwelom co mają pełną żić!!!

  • 14. Data: 2010-06-25 10:31:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

> [...]
    > ubezpieczenie?
    > Ale dobrze się pierdoli takim cwelom co mają pełną żić!!!

    Nie rozumiem. Ktoś zarabia 1317zł, z czego państwo mu zabiera ponad
    300zł, to jest dobrze i go *musi* być stać na to, ale jakby zarabiał
    1317zł na rękę i państwo by mu nic nie zabierało, to już 108zł na
    VIP-ubezpieczenie w Allianz by go nie stać było?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-06-25 10:43:43
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 12:31:59 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie rozumiem.

    To mnie akurat nie dziwi :)

> [...]
    > 1317zł na rękę i państwo by mu nic nie zabierało, to już 108zł na
    > VIP-ubezpieczenie w Allianz by go nie stać było?

    Zapłać z 700-800zł czynszu, zapłać za wodę, energię, ogrzewanie. Zastanów
    się potem czy nawet z 1317zl zapłacisz 100zł za te twoje VIP-ubezpieczenie.
    Bo gdybyś nei zakumał - to z 3,5tys brutto - na rękę masz 2,5tys.
    Po zrobieniu opłat ww. ta stówkę mógłbyś wygospodarować - prawda?
    Niemniej - taki kaczan czy dżonson nie mają pojęcia nawet co to jest życie
    i tyle. Niech cieszą się że urodzili się w miotach "pańskich".

  • 16. Data: 2010-06-25 10:45:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > 1317zł na rękę i państwo by mu nic nie zabierało, to już 108zł na
    > VIP-ubezpieczenie w Allianz by go nie stać było?

    Wydaje mi sie, ze teraz z tych 1317,- panstwo na ubezpieczenie zdrowotne
    zabiera mu w tej chwili cos ok 9% czyli ok 120 zl ;) Z drugiej strony
    jesli nie jest tryskajacym zdrowiem 18-to latkiem to mam watpliwosci czy
    skladka VIP dowolnego ubezpieczenia zdrowotnego bedzie nizsza niz 1000
    zl ;) Ogolnie jednak, mimo tych drobnych niescislosci, zgadzam sie z
    Toba calkowicie ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 17. Data: 2010-06-25 10:46:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To mnie akurat nie dziwi :)

    Widzę, że Ty nie rozumiesz, skoro...:

    > Zapłać z 700-800zł czynszu, zapłać za wodę, energię, ogrzewanie. Zastanów
    > się potem czy nawet z 1317zl zapłacisz 100zł za te twoje VIP-ubezpieczenie.

    Czyli - według Heralda - z 900zł da się powyższe zapłacić, ale z
    1317zł już nie, bo trzeba stówkę wygospodarować na ubezpieczenie?

> [...]
    > Niemniej - taki kaczan czy dżonson nie mają pojęcia nawet co to jest życie
    > i tyle. Niech cieszą się że urodzili się w miotach "pańskich".

    Całe szczęście, że socjalizm zaczyna bankrutować w Europie. Ile można
    słuchać o "bezpłatnej służbie zdrowia".

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2010-06-25 10:49:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    januszek pisze:

> [...]
    > skladka VIP dowolnego ubezpieczenia zdrowotnego bedzie nizsza niz 1000
    > zl ;) Ogolnie jednak, mimo tych drobnych niescislosci, zgadzam sie z

    Do wieku 64 lat koszt abonamentu medycznego wynosi kilkadziesiąt zł,
    100zł to dużo, kilkaset złotych, to już luksus.

    Naprawdę nie ma potrzeby, aby państwo mieszało się w leczenie grypy,
    czy złamanej nogi. Od biedy można je pozostawić w razie naprawdę drogich
    zabiegów (ale i "składka" od takich zabiegów powinna być symboliczna, bo
    i ryzyko niewielkie).

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-06-25 10:55:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Do wieku 64 lat koszt abonamentu medycznego wynosi kilkadziesiąt zł,
    > 100zł to dużo, kilkaset złotych, to już luksus.

    Mam inne informacje. Chyba, ze masz na mysli np taki pakiet dla
    wszystkich obywateli jaki moze w jakims towarzystwie wykupic NFZ dla
    wszystkich pacjentow? ;P Generalnie, np tu mozna sobie samemy obliczyc
    skladki ubezpieczen zdrowotnych:
    https://www.ubezpieczeniaonline.pl/kup/ubezpieczenie
    _zdrowotne/kup_polise/

    Nawiasem mowiac, sam widzialem, ze w tych niektorych tanich osrodkach,
    do ktorych trafiaja pacjenci posiadajacy te super-mega ubezpieczenia za
    49 zl standard bywa gorszy niz w przychodni na NFZ... Kolejki tez sa
    dluzsze... Bo masowo ubezpieczyli ale nie sa w stanie takiej ilosci osob
    obsluzyc.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 20. Data: 2010-06-25 10:57:45
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-06-25 12:46, Liwiusz pisze:

    > Całe szczęście, że socjalizm zaczyna bankrutować w Europie. Ile można
    > słuchać o "bezpłatnej służbie zdrowia".

    Daj spokój. To homo sovieticus. Równie dobrze mógłbyś argumentować do
    falochronu.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy