  • 1. Data: 2007-06-19 11:27:03
    Temat: Sedziowie i prokuratorzy - czarna lista.
    Od: CC <o...@i...pl>

    www.czarnalista.com

    Wymiar sprawiedliwości w pełnej okazałości.

    ### Obywatele musza zalozyc wladzy kaganiec
    i trzymac ja na smyczy ###

    CC

    "Obywatelskie nieposluszenstwo".

    http://www.obnie.info

  • 2. Data: 2007-06-19 11:39:09
    Temat: Re: Sedziowie i prokuratorzy - czarna lista.
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    CC napisał(a):
    > www.czarnalista.com
    >
    > Wymiar sprawiedliwości w pełnej okazałości.

    spierd. z ta strona, juz same komentarze swiadcza o tym ze strona jest
    niewiarygodna (dopuszczanie tylko tych przychylnych ziobro)
    Jezlei byly minister tam sie znalzl tylko dlatego ze korzystal ze swoich
    praw to Ziobro powinien kilkakrotnie tam wystapic i bynajmniej nie za
    naduzycia moralne. Tylko zeby to wiedziec trzeba miec jakiekolwiek
    pojecie o prawie. Proponuje bys sobie poczytal jakis komentarz do
    kodeksu karnego a pozniej przemyslal wszystkie dzialania ministra
    zasatnawiajac sie przy tym czy ktores nie wypelnia znamiona jakiegos
    przesteptswa. Zapewniam ze mialbys o czym pisac.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 3. Data: 2007-06-19 11:40:07
    Od: Michał <n...@n...cry>

    CC napisał(a):
    > www.czarnalista.com
    > Wymiar sprawiedliwości w pełnej okazałości.

    Pomawiasz... ale wiesz co, mam to gdzieś. W sytuacji, w której
    prokurator generalny pomawia, prokuratorzy i inne służby _produkują_
    haki a sędziowie bywają skorumpowanymi kurwami... rób co chcesz.

    Oczywiście liczysz się z tym, że jest już prowadzone postępowanie
    wyjaśniające w którego zainteresowaniu całkowicie przypadkowo
    pozostajesz? Minister Lech Kaczyński i zespołem prokurew wyjaśniał już
    tak przecieki tajemnicy państwowej... przedziwnie zbierając materiały na
    dziennikarzy. Jaki ten świat dziwny i opera się na przypadkach.

    --
    pzdr

  • 4. Data: 2007-06-19 11:40:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    CC pisze:

    > www.czarnalista.com
    >
    > Wymiar sprawiedliwości w pełnej okazałości.

    Żałosne 4 sędziów z 10000 ...
    I to ma być "lista" ??

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-06-19 11:59:23
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Johnson napisał(a):
    > Żałosne 4 sędziów z 10000 ...
    > I to ma być "lista" ??

    To ile powinno być nazwisk, by listę nazwać czarną?
    A teraz to jest jakaś szara?

    Bez obawy, doniesienia prasowe mówią o grupie już bez immunitetów, więc
    pewnie będzie można dołączyć kolejne nazwiska. Lista będzie czarniejsza? :>

    --
    pzdr

  • 6. Data: 2007-06-19 12:09:28
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...cry> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Bez obawy, doniesienia prasowe mówią o grupie już bez immunitetów, więc
    > pewnie będzie można dołączyć kolejne nazwiska. Lista będzie czarniejsza?

    Tylko Wanish pomoże i będzie wszystko białe lub czarne.
    Ale piękne życie. Wszytko jasne. Tam prawda , a tam fałsz. Tutaj dobro, a
    tutaj zło.

    Za ładnie by to wyglądało. rzeczywistość jest SZARA.

    Pozdrawiam
    pesymistów i optymistów.
    PS. Po środku to malkontenci. ;)

  • 7. Data: 2007-06-19 12:16:54
    Od: Michał <n...@n...cry>

    mecenas napisał(a):
    > PS. Po środku to malkontenci. ;)

    Dobre :]

    --
    pzdr

  • 8. Data: 2007-06-19 12:19:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał pisze:

    > To ile powinno być nazwisk, by listę nazwać czarną?

    A skąd mam wiedzieć? Ja tylko twierdzę że strona jest żałosna.

  • 9. Data: 2007-06-19 12:25:26
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Johnson napisał(a):
    > A skąd mam wiedzieć? Ja tylko twierdzę że strona jest żałosna.

    Żałosna to jest rzeczywistość.

    --
    pzdr

  • 10. Data: 2007-06-19 18:55:55
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > spierd. z ta strona, juz same komentarze swiadcza o tym ze strona jest
    > niewiarygodna (dopuszczanie tylko tych przychylnych ziobro)

    sam znam przypadek manipulacji w X wydziale gospodarczym we Wroclawiu.
    Sedzia Krzysztof Mika dopuscil sie przestepstwa podmiany protokolow,
    wyprodukowania uzasadnienia wyroku na podstawie nieistniejacych dokumentow,
    gdy wyszlo na jaw, ze strona poswiadczyla za zgodnosc z oryginalem
    kserokopie z kserokopii to szybciutko zatuszowal sprawe. Co z tego ze
    prokuratura wszczela sledztwo jak gowno moze zrobic bo bandyta jeden ma
    jeszcze immunitet.

    Nie byloby slowa krytyki ze strony przeciwnikow tego typu dzialan gdyby cala
    ta klika umiala sie oczyscic, wskazac zepsute egzemplarze i wyrzucic na
    zbity pysk. Myslicie ze koledzy z pracy nie wiedza jakie przekrety sa
    odwalane ?

    Gazeta chyba wroclawska pisala o paru takich przypadkach i co z tego wyszlo
    ? mamy 3 aresztowanych adwokatow. Smiech.

    Icek

    PS Szczegoly sprawy jezeli ktos moze z szanownych przedstawicieli czwartej
    wladzy (nie mylic z IV RP) chce poznac chetnie przesle. Planuje tez
    utworzenie strony WWW ale jeszcze jakos nie starczylo czasu