  • 41. Data: 2019-12-19 14:42:35
    Temat: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 18.12.2019 o 21:10, Kubuś Puchatek pisze:

    >no tak nie do końca demokratycznie, Adi był kryminalistą, skazanym
    >prawomocnie, w demokracji niemożliwe aby wybrać kryminalistę:)

    Dlaczego nie, skotro suweren tak sobie zyczy ?
    A patrzac na poczynania naszych wladz ... to nawet nie powinno byc
    zakazane, bo co za problem zrobic z kogos kryminaliste ?

    No i Hitlerowi ktos jednak te wladze przekazal, wiec widac nie bylo
    takiego zastrzezenia w niemieckim prawie.

    J.

  • 42. Data: 2019-12-19 15:25:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.12.2019 o 14:42, J.F. pisze:

    > Dlaczego nie, skotro suweren tak sobie zyczy ?

    bo takie jest współczesne prawo, nie dostaniesz się do parlamentu jako
    prawomocnie skazany, nie zostaniesz premierem, prezydentem, kanclerzem:)

  • 43. Data: 2019-12-19 15:53:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Dec 2019 14:38:07 +0100, Trefniś napisał(a):

    > Konstytucja jest kulawa, to olewają ją wszyscy.

    Olejmy zatem zasadę, że rządzi ten, kto wygrywa wybory i niech decyduje
    siła piąchy. Konfederacja ma niepowtarzalną okazję.

    > Tak było od zawsze, PiS tylko kontynuuje.

    Jakieś przykłady łamania konstytucji przed dojną zmianą?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 44. Data: 2019-12-19 17:44:36
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 15:53 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Olejmy zatem zasadę, że rządzi ten, kto wygrywa wybory i niech decyduje
    > siła piąchy. Konfederacja ma niepowtarzalną okazję.

    No przecież wrogowie PiS do tego dążą - a sędziowie na pierwszej linii.

    > Jakieś przykłady łamania konstytucji przed dojną zmianą?

    Mam zaczynać od "na początku był odór"?

    Jeśli nie znasz przypadków gwałcenia konstytucji od momentów jej powstania
    do czasów PiS, to śpij dalej. Proponuję też wyjść na ulicę za namową
    Bolka, Tuska - żeby "jebać PiS" jak chce Frasyniuk.

    Nawiasem - konstytucja jest tak ułomna, że można nas dymać nawet jej
    zbytnio nie łamiąc.
    Np. domniemana konstytucyjność ustaw i jak tę konstytucyjność złamać -
    bagno, wykorzystywane dokładnie przez _każdą_ ekipę (tylko PiS próbował
    naprawić!).
    No przecież tego właśnie chcecie, sekciarze OTUA, a - volenti non fit
    iniuria.

    --
    Trefniś

  • 45. Data: 2019-12-19 19:31:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >bo takie jest współczesne prawo, nie dostaniesz się do parlamentu
    >jako prawomocnie skazany, nie zostaniesz premierem, prezydentem,
    >kanclerzem:)

    U nas od niedawna, a w Niemczech ... czy w ogole ?

    No i mamy niejasna sytuacje z zatarciem skazania.

    No i zaraz - poslem i senatorem nie zostaniesz, prezydentem nie
    zostaniesz,
    ale premierem ? Podaj podstawe prawna.

    Poza tym jak masz znajomego prezydenta, to cie uniewinni ... no i
    ciekawe czy mozesz.
    Bo niby byles skazany ... chyba, ze sie nazywasz Kaminski :)

    J.

  • 46. Data: 2019-12-19 21:05:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.12.2019 o 19:31, J.F. pisze:
    > No i zaraz - poslem i senatorem nie zostaniesz, prezydentem nie zostaniesz,
    > ale premierem ? Podaj podstawe prawna.

    sam sobie poszukaj:)

  • 47. Data: 2019-12-19 21:22:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-19 o 12:28, Olin pisze:

    > Szkoda że to jest akurat Rodzina Ziobrano.
    > Przy okazji zaciekawiło mnie, czy Mniej niż Zero ich jakoś wynagradza za te
    > burzliwe dyskusje o Śpiewaku i nadzwyczajnej kaście, bo Sakowicz nie płaci
    > swoim dziennikarzom(?) i muszą biedacy pracować dla idei, zupełnie jak
    > Karczewski.

    Też nie wiem.

    --
    animka

  • 48. Data: 2019-12-19 21:25:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-19 o 13:42, Trefniś pisze:

    > To wyjdźcie na ulice, jak namawiają źródełka demokracji Donald Tusk i
    > Lech Bolek Wałęsa!

    Są ludzie, którzy lubią łazić po ulicach.
    13-grudnia-jak zabrakło już Jaruzelskiego to poleźli pod dom Kaczyńskiego :D

    --
    animka

  • 49. Data: 2019-12-19 21:28:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-19 o 14:39, Trefniś pisze:

    > Macie alternatywę na swoje możliwości - Hołownia, ulubieniec Animki.

    Wszyscy go chyba lubią, szczególnie z Mam Talent.

    --
    animka

  • 50. Data: 2019-12-19 23:03:52
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 21:28 Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Wszyscy

    :O

    > go chyba lubią, szczególnie z Mam Talent.

    Jesteś dla niego rewelacyjną rekomendacją.
    Wszystkie fanki Mam Talent i Animka go lubią.

    --
    Trefniś