  • 1. Data: 2008-03-19 16:48:11
    Temat: Screeny i muzyka?
    Od: allegrowicz <b...@o...pl>

    witam, Postanowiłem założyć stronę o pewnym filmie. Czy mogę legalnie
    dodać na tą stronę muzykę z filmu i czy mogę legalnie zrobić screeny z
    filmu ze znakiem fitmowym TVN na górze? Czy jest to w jakiś sposób
    regulowane przez prawo? Proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-19 17:01:38
    Temat: Re: Screeny i muzyka?
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > filmu ze znakiem fitmowym TVN na górze? Czy jest to w jakiś sposób
    > regulowane przez prawo? Proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję. Pozdrawiam

    Ja mogę podpowiedzieć tyle, że kilka lat temu TVN udzielił komuś tam
    zgody na publikowanie screenów na stronie www, z dwoma zastrzeżeniami:
    że strona ma być czysto niekomercyjna, czyli nie może być nawet np.
    bannerów, oraz że na stronie musi być oczojebną czcionką wypisane, komu
    twórcy strony dziękują za możliwość zamieszczenia screenów.

    Nie wiem, jak jest teraz, a także jak to wygląda od strony prawnej.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com