  • 61. Data: 2007-01-05 14:37:15
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > Tzn z czym, z brakiem jasnowidzenia na temat samochodu...?
    > No bo skoro stał jak wychodziłam, stał jak wróciłam, to czemu
    > miałam zakładać że jeździł? O jeżdżeniu to dopiero policja
    > mi powiedziała i dla mnie to jest nowość...

    Ależ nikt od Ciebie nie wymaga spisywania stanu licznika przy wychodzeniu z
    domu i macania silnika, czy aby nie ciepły, po powrocie - niemniej jednak
    policja raczej wyśmieje z tarzaniem się i popiskiwaniem linię
    obrony "samochód stoi, kluczyki gdzieś tam leżą, dokumenty też i ja nie mam
    pojęcia, co się z nim dzieje, kto chce, bierze i jeździ." Albo powierzyłaś
    komuś samochód, albo ktoś dokonał (w tym przypadku) "krótkotrwałego zaboru
    mienia" wbrew Twojej wiedzy i woli. I policja będzie od Ciebie wymagać
    współpracy polegającej na udostępnieniu danych osób, które mogły z pojazdu
    skorzystać, albo ukarze Cię - i słusznie - np. za to, że mogąc temu "użyciu
    wbrew wiedzy i woli" zapobiec, choćby przez odpowiednie przechowywanie
    kluczyków, nie zrobiłaś tego.

    --
    JoP

  • 62. Data: 2007-01-05 15:03:48
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Z karaniem tych którzy nie wiedzą co się działo z ich autem. Art.78
    > kodeksu drogowego jest prosty jak budowa cepa.

    tyle że wyłącznie na podstawie art.78 nie można skazać

    KG

  • 63. Data: 2007-01-05 15:17:02
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > tyle że wyłącznie na podstawie art.78 nie można skazać

    Ale każdy ciołek wie, że kara jest z art. 65 par.2 K.W w związku z......
    Jeszcze raz powtórzę, że i sądy i policja sobie z tym radzi. Problem mają
    tylko i wyłącznie grupowi filozofowie ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 64. Data: 2007-01-05 15:24:45
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Ale każdy ciołek wie, że kara jest z art. 65 par.2 K.W w związku z......

    tak? a za co?

    > Jeszcze raz powtórzę, że i sądy i policja sobie z tym radzi.

    żebyś się nie zdziwił

    KG

  • 65. Data: 2007-01-05 16:18:56
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    Nostradamus napisał(a):

    > Ale każdy ciołek wie, że kara jest z art. 65 par.2 K.W w związku z......
    > Jeszcze raz powtórzę, że i sądy i policja sobie z tym radzi. Problem
    > mają tylko i wyłącznie grupowi filozofowie ;))

    A ja nie bedac zadnym filozofem jeszcze raz napisze ze moga mu skoczyc
    i to wbrew filozoficznemu stwierdzeniu ze "sądy i policja sobie z tym
    radzi".

    --
    jedrus

    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl

  • 66. Data: 2007-01-05 19:49:30
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "jedrus" <a...@n...btx.pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie bedac zadnym filozofem jeszcze raz napisze ze moga mu skoczyc
    > i to wbrew filozoficznemu stwierdzeniu ze "sądy i policja sobie z tym
    > radzi".

    Jaaasne. Kolejny martwy przepis ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 67. Data: 2007-01-05 20:47:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 stycznia 2007 01:33
    (autor Steam
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <enhhe7$3i9$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jak nie zgłosiłem to znaczy, że jestem wszędzie gdzie mój wóz?

    Albo wiesz kto go miał.
    Pozostawianie samochodu niezabezpieczonego jest niedozwolone, więc albo Ci
    go ukradli albo z premedytacją komuś pożyczyłeś.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 68. Data: 2007-01-05 22:24:08
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Steam wrote:

    > Łatwo powiedzieć. Nigdy do tej pory nie miałem podobnej sytuacji a w
    > głowie już różne scenariusze: policja u drzwi, dziecko płaczące,
    > TVN-Uwaga itp. ;)

    Tylko moim zdaniem problem polega na tym, że się nie zatrzymałeś jak SM
    migała. Powiedziałbyś wtedy, że ich wymijałeś z prawej strony zgodnie z
    przepisami et caetera i pewnie miałbyś spokój (skoro nic się nie stało i
    jeśli uważasz, że nie złamałeś prawa). Ale robiłeś wszystko, żeby utrudnić
    wymiarowi sprawiedliwości przeanalizowanie Twojej sprawy, więc IMO nie licz
    za bardzo na pobłażliwość. O ewentualnych świadków - przypuszczam -
    oczywiście nie zadbałeś, zapewne w przeciwieństwie do SM.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 69. Data: 2007-01-05 22:28:07
    Temat: Re: [OT] Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Kira wrote:
    > go garażowi - ale ciekawa jestem jak ukarzą garaż...

    "Blast danger, clear the area! Blast danger!"

    ;)

    > Kira

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 70. Data: 2007-01-05 22:30:59
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    grzech wrote:
    > Użytkownik "Grzech" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zmień sobie nick. Ja używam go na grupie od kilku lat.

    Przecież ma inny ;)

    > grzech właściwy

    Pozdrawiam -- (zboczenie programisty) -- Spook :)

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!