  • 121. Data: 2007-01-08 16:20:22
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Steam" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:enrlj7$ath$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chętnie bym to zrobił i pomógł, ale jeśli podam nazwisko bliskiej osoby,
    > która prowadziła samochód to mogę jej zaszkodzić a tego chciałbym uniknąć.
    > KPK daje mi taką możliwość.

    Nie, nie daje. Przynajmniej jeśli chodzi o wykroczenie.
    Po raz n-ty przypomnę, że masz podać nie kierowcę a osobę której użyczyłeś
    pojazd.
    A to nie to samo.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 122. Data: 2007-01-08 16:21:44
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Mogę odmówić donoszenia na swoją najbliższą rodzinę.

    Nikt cię o to nie poprosi. Zażądają wskazania osoby której powierzyłeś
    pojazd w określonym czasie. Za niewskazanie ukarają cię.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 123. Data: 2007-01-08 17:36:12
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > Tyle że ma prawo odmówić odpowiedzi na nie w każdej sytuacji gdy miałby
    > prawo odmowy odpowiedzi na pytanie przesłuchiwany jako świadek...

    Ale w sprawie o której mówimy, nie ma prawa.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 124. Data: 2007-01-08 19:10:41
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Ale w sprawie o której mówimy, nie ma prawa.

    a czy ja twierdzę że ma?
    podważam tylko różnicowanie jego sytuacji w zależności od tergo czy jest
    formalnie słuchany jako świadek czy tylko odpowiada na pytania

    KG

  • 125. Data: 2007-01-09 04:13:23
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > a czy ja twierdzę że ma?
    > podważam tylko różnicowanie jego sytuacji w zależności od tergo czy jest
    > formalnie słuchany jako świadek czy tylko odpowiada na pytania

    Ale ile razy można ten sam temat??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 126. Data: 2007-01-10 00:25:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 8 stycznia 2007 09:33
    (autor Wąski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ensvl2$o1m$2@news.onet.pl>):

    > O ile dobrze pamiętam, to 'cwaniaki' jechali za mną, a droga nie była
    > jednokierunkowa z dwoma pasami lecz dwukierunkowa po jednym pasie w obu
    > kierunkach, więc o wyprzedzaniu/omijaniu innego pojazdu nie było mowy...

    Pewnego dnia jadąc przez miasteczko popełniłem wykroczenie drogowe. Polegało
    ono na tym:
    Jechałem za strażą miejską. Samochód (tak mi się przynajmniej wydaje) dawał
    kierunkowskaz w lewo, więc wyprzedziłem go z prawej strony. Zrobiłem to
    jednak na pasach, a on akurat zatrzymał się przed pasami puszczając
    pieszego.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 127. Data: 2007-01-10 00:32:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 7 stycznia 2007 11:40
    (autor Kira
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <enqimv$pfn$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Re to: Tristan [Sun, 07 Jan 2007 09:22:43 +0100]:

    > W moim przykładzie to nic nie wskazuje na właściciela - bo ten
    > właściciel był tego dnia w delegacji, co udowodnić jest akurat
    > bardzo łatwo przecież.

    A jaki Twój przykład omawiamy? Ja odnoszę się do pierwotnego listu, gdzie
    właściciel nie był w żadnej delegacji...

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 128. Data: 2007-01-11 22:37:51
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Steam wrote:
    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czyli tyle samo albo mniej niż wtedy gdybym się przyznał :)
    > I bez punktów karnych.

    Pod warunkiem, że sprawa się wtedy skończy. Bo coś mi się wydaje, że na
    przykład za utrudnianie śledztwa dostaje się karę, ale nie przerywa to
    procesu. Popraw mnie, jeśli się mylę.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 129. Data: 2007-01-11 22:40:59
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Steam wrote:
    > A kto kręci, przepraszam bardzo.

    Sorry, koleś, ale Twoja bezczelność już przekracza pewne granice. Cały,
    calusieńki wątek jest o tym, w jaki sposób się wykręcić od
    odpowiedzialności, w pierwszym poście _rozpoczynającym_ cały wątek
    _przyznałeś się_ do winy, a w tej chwili wymyślasz setki historyjek żeby
    podać je sądowi i badasz, czy są wiarygodne. I próbujesz udowodnić, że nie
    kręcisz, tylko się bronisz?

    Litości.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 130. Data: 2007-01-11 22:43:42
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > 2. To samo z domownikami.
    > 3. Uważaj, może któryś z sąsiadów uprzejmie doniesie, że widział, jak
    > korzystałeś z auta tego dnia
    > 4. W czarnych snach.... możesz zobaczyć, że kamery przemysłowe,
    > systemu ochrony mienia, kontroli ruchu itd. zarejestrowały Cię w
    > samochodzie. Oczywiście to tylko sen.
    > 5. Dziękuj Bogu, że sytuacja na pasach Cię nie zaskoczyła i nie
    > zabiłeś np. matki z dzieckiem w wózku. To mógł być ktoś z Twej
    > rodziny. 6. Ewentualne punkty i mandat potraktuj jako zachętę do dalszej
    > długiej, bezmandatowej i bezkolizyjnej jazdy

    Przyznam szczerze, że osobiście nie wymyśliłbym trafniejszej pointy na
    zakończenie wątku :)

    > Pozdrawiam

    Takoż i ja -- Spook.

    --