  • 111. Data: 2007-01-07 20:54:08
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: "Steam" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:enre7n$lpf$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli sąd dysponuje dowodami typu zdjęcia lub zeznania świadków i numer
    > rejestracyjny się zdadza - to _Ty_ będziesz musiał udowodnić, że to nie
    był
    > Twój samochód.

    I co, będę musiał przeprowadzić śledztwo kto ukradł w ciągu ostatnich trzech
    miesięcy taki sam samochód i przykręcił blachy z moimi numerami? Nie
    rozśmieszaj mnie.

    > Już widzę, jak jakikolwiek sąd daje wiarę komuś, kto twierdzi, że pożycza
    > samochód osobom o niespecjalnie mu znanej tożsamości.

    Dobra uwaga. Będę pamiętał.

  • 112. Data: 2007-01-07 21:16:08
    Od: "Steam" <S...@g...pl>

    > Np. nieodpowiedniego zabezpieczenia samochodu.
    (...)
    > Nie za spowodowanie śmierci, ale nieodpowiednie zabezpieczenie kluczyków.

    No, czyli karę niepomiernie mniejszą niż gdybym dostał za spowodowanie.

    > I sąd, mając przed sobą osobę, która wyraźnie coś kombinuje i kręci,
    rozłoży
    > ręce, rozpłacze się i puści ją wolno. He, he, he.

    A kto kręci, przepraszam bardzo. Czy nieprzyznawanie się do winy to jest
    mataczenie? Jak się mam bronić skoro nie przypominam sobie takiego zdarzenia
    a na żonę nie chcę donosić? A może to ona jechała?

    > Posikaj jeszcze trochę pod wiatr, jak dotąd nieźle Ci idzie.

    Nie podniecaj się. Przeżyjesz jak jeszcze jeden zwyrodnialec nie przyzna się
    do winy :)
    Przejdę tę drogę. Jak się posikam, to trudno.

  • 113. Data: 2007-01-07 23:01:38
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Piotr Kubiak [Sun, 07 Jan 2007 19:32:40 +0100]:

    > Ale to już raczej, z punktu widzenia prawa, nie Twój problem.
    > O ile oczywiście mówisz prawdę i to nie Ty prowadziłaś.

    No nie ja. Ale ciekawi mnie co policja z tym dalej zrobi.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * NFZ won * SkypeTV * Wieczne Dziecko *

  • 114. Data: 2007-01-07 23:02:45
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tristan [Sun, 07 Jan 2007 17:45:26 +0100]:

    > Ty sugerujesz, żeby wszystkich uniewinnić?

    Nic nie sugeruję. Pytam co policja z takim dżinksem zrobi.

    > No to wyobraź sobie, że pewnego dnia nad zwłokami znajdują 5
    > osób. I żadna nie chce się przyznać. Wypuszczamy i zapominamy
    > o sprawie?

    Zakładając że żadnych dowodów na którąkolwiek z tych osób
    nie ma - to co, skazać wszystkich czy losowanie zrobić...?

    Kira

  • 115. Data: 2007-01-08 08:31:38
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    > Tak wiec jesli pieszy wchodzil dopiero po drugiej stronie a ty przejechales
    > pasy to bylo wszystko OK.
    >
    > M.

    No tak, to wiem, że było OK. Ale 'banda cwaniaków' w postaci straży
    miejskiej (tudzież często młodocianych policjantów chcących
    dowartościować swoje psie 'ja') postanowiła spróbować sił jako zwykli
    naciągacze... i tak czekam juz od lat na efekty ich psich marnych działań.

  • 116. Data: 2007-01-08 08:33:37
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    > O ile mi wiadomo, wyprzedzanie/omijanie pojazdu, który zatrzymał się by
    > przepuścić pieszego, jest zabronione.

    O ile dobrze pamiętam, to 'cwaniaki' jechali za mną, a droga nie była
    jednokierunkowa z dwoma pasami lecz dwukierunkowa po jednym pasie w obu
    kierunkach, więc o wyprzedzaniu/omijaniu innego pojazdu nie było mowy...

  • 117. Data: 2007-01-08 08:37:31
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    > Ty pacz jakie te przestępcy perfidne. Forsują zamki garażu i samochodu bez
    > śladu, potem kradną auto żeby popełnić nim ogromne przestępstwo
    > wyprzedzania na przejściu i cichaczem oddają na miejsce.

    Widzisz... aż trudno uwierzyć nie?
    A i jeszcze jakie prawo mamy debilne? W to też nie możesz uwierzyć?
    O podejściu 'władzy' do społeczeństwa już wspominać nie będę...

  • 118. Data: 2007-01-08 09:48:17
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    Steam <S...@g...pl> napisał(a):

    > I co, będę musiał przeprowadzić śledztwo kto ukradł w ciągu ostatnich trzech
    > miesięcy taki sam samochód i przykręcił blachy z moimi numerami? Nie
    > rozśmieszaj mnie.

    Jeśli sąd dysponuje dowodami, że Twój samochód znajdował się gdzieś tam
    kiedyś tam, a Ty twierdzisz, że to nie był Twój samochód (ufoki podmieniły
    tablice rejestracyjne, świadek był naćpany, kamery telewizji przemysłowej
    uszkodzone, albo wymyśl dowolny mniej lub bardziej absurdalny powód) - to Ty
    będziesz musiał udowodnić, że istotnie tak było. Jeśli zgadza się opis
    samochodu i numery - sąd ma podstawy do uznania, że to _był_ Twój samochód.

    --
    JoP

  • 119. Data: 2007-01-08 16:15:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Steam napisał(a):
    > Mogę odmówić donoszenia na swoją najbliższą rodzinę.

    owszem, możesz odmówić zeznań, gdy obwinionym będzie osoba najbliższa
    ale zapewne gdy będziesz odpowiadać na pytanie komu powierzyłeś pojazd,
    obwinionym jeszcze ta osoba nie będzie
    a nie możesz odmówić odpowiedzi na pytanie nawet jeśli narażałaby ona
    osobę najbliższą na odpowiedzialność za wykroczenie (przy przestępstwie
    już byś mógł)

    KG

  • 120. Data: 2007-01-08 16:17:27
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Nikt cię nie będzie przesłuchiwał a jedynie zadadzą ci pytanie komu w
    > danym czasie użyczyłeś auta.

    Tyle że ma prawo odmówić odpowiedzi na nie w każdej sytuacji gdy miałby
    prawo odmowy odpowiedzi na pytanie przesłuchiwany jako świadek...

    KG