  • 11. Data: 2003-07-02 07:36:11
    Temat: Re: Ścieżki rowerowe
    Od: "Kudłaty" <m...@S...pl>

    Stan_Z wrote:
    > Poprostu nic nie zastąpi wyobraźni i zwykłej kultury, a życie i
    > zdrowie jest jedno. Niema co sie obrażać na rowerzystów jeżdzących po
    > chodnikach choć byc może w wielu przypadkach łamią prawo.

    Wytłumacz to tym niebieskim, który stoją we Wrocławiu na świdnickiej.
    Ostatnio też widziałem ich na piotra skargi, jak przyczepili się do jakiegoś
    dziadka, ja akurat ulicą jechałem :)

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221

  • 12. Data: 2003-07-02 09:17:48
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Bardzo chętnie. Mam jednak mały problem Mieszkam też w nieście na W jednak
    leży ono nieco bardziej po środku nasze szalonego kraju. I raczej mój głos
    tak daleko nie doleci.

    Stan_Z

  • 13. Data: 2003-07-03 10:04:55
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    > Taki, żeby pieszy się zmieścił ;-P
    >
    > A poważniej - w Prawie o Ruchu Drogowym szerokość chodnika nie jest
    > okreśłona.

    A szkoda !!!

    > Jako punktu odniesienia użyję prepisu mówiącego, że parkując na chodniku
    > samochód trzeba zostawić minimum 1.5m - jeśli tyle chodnika zostało po
    > 'odjęciu' ścieżki rowerowej, to zwyczajnie histeryzujesz i się czepiasz.

    Jasne z chodznika szerokosci 1,5 metra wydzielono pas 75cm i mam sie nie
    czepiac?

    > Straszne. Twojego prywatnego?
    Jak ktos pisal .. nie prywatnego ale wspolnego

    > Jak się nie będziesz zataczać, to problemu nie będzie.
    Po chodniku moge sie zataczac .. no bo jak wypije to nie da sie isc inaczej.
    Ale jadacy rowerem nie moze jechac po pijanemu. Inaczej moze jechac tylko
    jak zlapia to zostanie odpowiednio potraktowany.
    A jezeli mowa o zataczaniu to za to ze jestem pijany i nie awanturuje sie to
    chyba do izby W. nie odwiezie mnie policja... prawda? No wiec jak ide i
    sie zataczam i nie awanturuje a depne na te pseudo sciezke to co wtedy? Jak
    mnie potraktuja?

    > A jak idziesz chodnikiem wiodącym wzdłuż jezdni, to po paru minutach
    odwozi
    > cię karetka na kardiologię?
    Jak ide chodnikiem wzdluz jezdni to nie boje sie samochodow .. bo ide po
    chodniku po szerokim chodniku. Nie mam czego sie bac. Co innego jak tym
    samych chodnikiem a raczej niewielka przestrzenia wydzielona z chodnika
    jedzie rowerzysta. Jego sie boje.
    Jak ktos pisal oskarzony przezywa straszne chwile w oczekiwaniu na wyrok ..
    po zapadnieciu wyroku ... odprezenie nastepuje. Niezaleznie od tego czy
    wyrok 25 la wiezienia czy kara smierci. Nie sa to moje zdania .. tak pisał
    Wiktor Suworow w swojej ksiazce "Oczyszczenie", goraco polecam :)

    > Widać nigdy nie jechałeś rowerem jezdnią, bo byś głupot nie pitolił.
    Mylisz sie jezdzilem bardzo czesto drogami na trasie pomiedzy Zielona Gora a
    Polkowicami i jechalo mi sie przyjemnie. Nie odczowalem leku przed jadacymi
    za plecami samochodami niezaleznie czy kaszlaki czy ciezarowe.

    > Jak się nie zatacza w 'pomroczności jasnej' to czego się boi? Że
    rowerzysta
    > rzuci się na niego znienacka jak pantera?
    Boje sie tego ze najedzie na mnie. Ze nie zmeisci sie w swojej czesci
    chodnika (sciezki rowerowej) i oberwe. Jak ide obladowany torbami to trudno
    bym zmiescil sie na chodniku o szerokosci 75 cm. to kolejna sprawa.

    > ...a z pięcioraczkami...
    Z dwojaczkami mowie powaznie. Nie ma mozliwosci jechac tylko wlasna czescia.

    > ...i bić pianę...

    > Są stosownie oznakowane? To mogą.
    Przydalo by sie i w Polsce takie male "Oczyszczenie" ... na samym poczatku
    na ustawodawcach.

    > Tak samo, jak za chodzenie po jezdni.
    Jezeli nie ma chodnika to inaczej nie da sie isc jak po jezdni.

    > Rozumiem, że masz ochotę zapłacić jeszcze koszta sądowe? Bo odwołać się
    > możesz, ale i tak - jak złamałeś przepisy, to karę poniesiesz.

    Pozdrawiam
    AJA