  • 81. Data: 2005-08-14 21:19:34
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A skąd wiesz, że nie jest? Sprawdzałeś?

    prosze CIe

  • 82. Data: 2005-08-14 21:21:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Teraz daj nam rade jak to zrobic :-P
    >
    > No i podaj szkode wynikla dla chciwego wydawcy (bo autorom te prawa juz
    > ukradziono). Masz jakies badania mowiace ze osoby ktore sciagnely
    > kiepskie wersje z sieci nie kupuja juz pozniej CD? Bo mnie sie wydaje ze
    > jest dokladnie odwrotnie. Probki z sieci zachecaja do kupienia CD.
    > Chyba ze cena jest manipulowana i zamiast 10 zlotych, plyta kosztuje 60.

    moze Ciebie zachecaja, mnie nigdy nie zachecily, bo zwykle podoba mi sie
    jedna ze 100 pisoenek
    ktora dany zespol wyprodukowal. A jakosc mp3 nie jest gorsza od tych na
    plycie.

  • 83. Data: 2005-08-14 21:23:03
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > http://mp3.wp.pl - nie moge pokazac dowodu wplaty, i do tego sa setki
    > podobnych serwisow na swiecie...

    ale ten serwis to trefny przyklad

  • 84. Data: 2005-08-14 21:23:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Ale co nieprawdą jakoby jest? :>

    Ooops... Skąd tam spacja? ;)

    Udostępnianie plików nie jest zawsze nielegalne. Przykład: właściciel
    praw autorskich się zgodził. Albo sam właściciel praw autorskich
    udostępnił. Albo prawa autorskie wygasły (stary utwór).

    Więc dlaczego mam zakładać, że dany plik został w p2p udostępniony
    nielegalnie? Może i legalnie - skąd mam wiedzieć...

    > No i luz. A po 2 miesiacach okazuje sie, ze na stronie tekst sie zmienil
    > i nie wolno rozpowszechniac. A tu juz wszystko poszlo w swiat. I co?
    > Masakra - tysiace nielegalnych kopii. A moze legalnych? Prawo nioe
    > dziala wstecz...

    To tylko kolejny dowód na to, że obecny sposób dystrybucji i opłacania
    dóbr niematerialnych jest niedostosowany do rzeczywistości.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 85. Data: 2005-08-14 21:24:21
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 14 Aug 2005 11:46:36 +0200, *fabio*
    <news:MPG.1d693168d5d351479898bd@news.home.net.pl> napisał(a):

    > A jak mi sie po drodze napatoczy jakis sklep z merolem na wystawie, to
    > dlaczego mam sobie nie wsiasc i odjechac?

    Ok, mnie to w zasadzie nie interesuje, nie dotyczy, ani grzeje ani ziębi :P
    "Posłuchajta se" chłopaki Hymnu Internautów. Muzyka na poczatku kiepskawa,
    ale im dalej to się rozwija :-)

    --
    Kaja

  • 86. Data: 2005-08-14 21:26:13
    Od: lesko <f...@n...it>

    Przemek R... wrote:

    > mam na mysli typowo amatorskie domowe srony na ktorej masz do pobrania
    > muzyke "klasy" Britney S.

    Potluczony jestes i tyle. Wiele amatorskich stron jest lepsze do
    profesjonalnych. http://www.webaward.org/winners.asp na dole
    I co z tego? Jaki to miernik trefnosci mp3 na nich?

  • 87. Data: 2005-08-14 21:27:01
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 14 Aug 2005 10:35:10 +0200, *Przemek R.*
    <news:ddmvnn$o9g$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > czlowiek choc troche bystry zorzumie kiedy sciaga "lewa" muzyke.

    No tak, Ty już jesteś w tym doświadczony ;-)

    --
    Kaja

  • 88. Data: 2005-08-14 21:27:26
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > cos mi sie wydaje ze pwrzypadku mp3.wp.pl to trefny pyrzyklad, tam wykonawcy
    > umiesczzaja mp3 po to by sie z publika podzielic tak przynajmniej mi sie
    > wydaje

    Mnie tez sie tak wydaje. Ale takich serwisow jest troche. Na nich sa
    rozni wykonawcy. Rozne utwory. Wychodzi na to, ze jest tam stuffu w
    gigabajty, a moze w terabajty.

    Tylko problem o ktorym pisze to jest jak rozpoznac czym mp3 rozni sie od
    innego mp3.

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5
    ________________

  • 89. Data: 2005-08-14 21:27:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > prosze CIe

    Odpowiedz na pytanie.

    Sprawdzałeś? Teraz było tyle afer z paliwami bez akcyzy itepe - skąd
    wiesz, czy paliwo, które kupujesz, jest legalne? Bądź konsekwentny -
    sprawdzaj!

  • 90. Data: 2005-08-14 21:28:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > ale ten serwis to trefny przyklad

    Słowo 'trefny' ci się zdecydowanie podoba, ale wyraźnie widać, że nie
    masz pojęcia, co ono oznacza.