  • 281. Data: 2005-08-18 13:45:50
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przem pewnei mysli, ze jak widzi zdjecie w oknie przegladarki, to ono
    > jeszcze nie jest tak sciagniete, jak powinno, dopieroi zapisz jako to
    > sciagniete jest ;)

    jest tymczasowo sciagniete a nie trwale zapisane, kk mowi o przechowywaniu
    tresci z nieletnimi ponizej 15 lat,
    a nie mozna mowic w takim przypadku o zamiarze przechowywania tresci ktora
    zobaczyles w przegaldarce

    P.

  • 282. Data: 2005-08-18 13:49:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za co? Ze sciagnal cos publicznie dostepnego? To tak jakby karac
    > przechodniow za to, ze sia patrza na plakaty z gola dupa porozklejane po
    > miescie ;)

    czyli twoim zdaniem ponizsze nie ma zastosowania w tym przypadku? :
    "(...)§ 4. Kto utrwala, sprowadza, przechowuje lub posiada treści
    pornograficzne

    udziałem małoletniego poniżej lat 15,

    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    > Oj, sie gdzies powolywalem na ten regulamin? Moze jakies msgid?
    > ;)

    powolywales sie na strone ktopra nie ma zwiazku i gdybys przeczytal
    regulamin tp bys o tym wiedzial

    P.

  • 283. Data: 2005-08-18 13:51:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No i? Ukarac wszystkich co je ogladneli? :> a udostepniajacego puscic
    > luzem ;)

    a gdzie pisalem ze udostepniajacy nie odpowiada? Oczywiscie ze odpowiada
    w obu przypadkach (mp3, porno) ale nie tylko.

    P.

  • 284. Data: 2005-08-18 13:59:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:de20u5$n5s$2@opal.futuro.pl...

    > A założymy się?

    sprecyzuj o co chcesz sie zlaozyc. O to ze ze ma znaczenie
    czy link wygalda tak
    http://www.strona.pl/zdjecie.png
    czy tak
    http://www.strona.com/56565656dsdsfsf65dsf5d6f56d5fd
    5f6d6f5df5d65f76d6g5df6g56d6g5d6gdfgf.fd
    (i sie co chwile zmienia)
    przy decyzji o tym czy bedziesz odpowiadal z
    "§ 4. Kto utrwala, sprowadza, przechowuje lub posiada treści pornograficzne

    udziałem małoletniego poniżej lat 15,

    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    po sciagnieciu takich tresci?

    O ile chcesz sie zalozyc ? :-))

  • 285. Data: 2005-08-18 14:00:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:de2103$n5s$3@opal.futuro.pl...

    > Weź napisz to po polsku... Co to znaczy, że coś jest "kazaa nielegalne"?

    programami p2p, od osob ktore nie posiadaja praw majatkowych do utworow
    ktore udostepniaja

    P.

  • 286. Data: 2005-08-18 15:08:03
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

> [...]
    > pornograficzne
    >
    > udziałem małoletniego poniżej lat 15,
    >
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    Byc moze ma, byc moze nie ma. Jesli jest sciagniete z serwisu HOT
    SIXTEENS to dlaczego mam podejrzewac, ze one sa FIFTEEN or less?

    > powolywales sie na strone ktopra nie ma zwiazku i gdybys przeczytal
    > regulamin tp bys o tym wiedzial

    A tu mnie masz ;) Kobieca logika ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 287. Data: 2005-08-18 15:12:12
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

> [...]
    > czy tak
    > http://www.strona.com/56565656dsdsfsf65dsf5d6f56d5fd
    5f6d6f5df5d65f76d6g5df6g56d6g5d6gdfgf.fd

    z tymi linkami to imho nie trafisz, bo... np.

    wchodze na Onet.pl
    http://www.onet.pl/

    klikam w "Kobiete trzeba zabic Przekrój"
    http://www.onet.pl/6ee

    otwiera mi sie strona
    http://wiadomosci.onet.pl/1241899,2678,kioskart.html

    Popatrz jaki dziwny link, co jeden to dziwniejszy...

    I co gorsza, kazdy CMS generuje dziwaczne linki... oj, a sklepy
    internetowe, te to czasem maja linki co si zmienaija... uuuu...

  • 288. Data: 2005-08-18 15:36:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Byc moze ma, byc moze nie ma.

    to w takim razie konczymy. I powodzenia zycze przy ew. "paleniu glupa" w
    sadzie :)

    P.

  • 289. Data: 2005-08-18 15:37:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > I co gorsza, kazdy CMS generuje dziwaczne linki... oj, a sklepy
    > internetowe, te to czasem maja linki co si zmienaija... uuuu...

    ale te linki nie maja znaczenia przy odpowiedzialnosci za to co sciagasz,

    P.

  • 290. Data: 2005-08-18 15:51:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Byc moze ma, byc moze nie ma. Jesli jest sciagniete z serwisu HOT
    > SIXTEENS to dlaczego mam podejrzewac, ze one sa FIFTEEN or less?

    W kwestii formalnej - 15-latki też są legalne.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)