  • 11. Data: 2009-08-14 07:14:33
    Temat: Re: Santander Consumer Bank II
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek
    Użytkownik "Edel" <e...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h61b6k$3d3$1@news.onet.pl...
    > Moze zatem Ty to wytlumaczysz - w jaki sposob mozna wyludzic 49.500 zl po
    > splaceniu z tego 30.000 zl
    > Nawet przyjmujac Twoje rozumopwanie - jezeli ukradl 49.500 zl to ile wg.
    > Ciebie pozostalo mu do zwrotu? 19.500 zl czy 49.500 zl. Ile wiec realnie
    > wyludzil?

    Do zwrotu(naprawienia szkody) pozostało 19500+ew. odsetki
    Ale wyłudzone zostało 49500zł

    > Widziales kiedys takiego co wyludza po to aby splacic?

    Dostał ten kredyt przedstawiając nieprawdziwe dokumenty

    > Nastepna kwestia - dlaczego bank nie przyjal samochodu w ramach
    > rozliczenia, albo jak wolisz zadoscuczynienia kradziezy?

    Nie wiem dlaczego nie przyjął.
    Ale chyba lepiej oddać bankowi 19500 w gotówce niż oddać samochód wart
    40tys.

    > Jesli zatem wezme z banku 5.000 na lewe zaswiadczenie i splace je w
    > calosci to w przypadku zalozenia sprawy 'post factum" musze oddac nastepne
    > 5.000 bo uzywajac lewizny wyludzilem je tak?

    Nie musuisz oddać NASTĘPNYCH 5000. Co nie zmienia faktu że WYŁUDZIŁEŚ 5000zł
    I za ew. wyłudzenie powinieneś odpowiedzieć

    > Z calym szacunkiem - albo masz rodzine w banku lub prokuraturze, albo po
    > prostu - jestes pierdolniety nie gorzej od tego asesora.

    Ja myślę że te epitety to kieruj w swoją strone bo nikt rozsądny w takie
    gówno by się nie wpakował.

    Myślę że Pan Naiwny to ty właśnie. Narobiłes sobie kłopotów sam a winisz
    wszystkich wkoło.

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-08-14 07:23:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:

    > Dostał ten kredyt przedstawiając nieprawdziwe dokumenty

    > Nie wiem dlaczego nie przyjął.
    > Ale chyba lepiej oddać bankowi 19500 w gotówce niż oddać samochód wart
    > 40tys.

    tylko ze nikt bankowi tego samochodu nie dał, bank miał umowe z panem
    naiwnym a nie z jakimś panem iksińskim i na panu naiwnym leżał obowiązek
    zwrotu tego samochodu. Ponadto przez telefon to sobei można gadać co sie
    chce ale nie gdy to dotyczy 50 000 złotych.

    A pan naiwny olał sprawę i czekał aż przyschnie.

    > Nie musuisz oddać NASTĘPNYCH 5000. Co nie zmienia faktu że WYŁUDZIŁEŚ
    > 5000zł I za ew. wyłudzenie powinieneś odpowiedzieć

    dokładnie, mamy wyłudzenie 50 000zł

    > Ja myślę że te epitety to kieruj w swoją strone bo nikt rozsądny w
    > takie gówno by się nie wpakował.
    >
    > Myślę że Pan Naiwny to ty właśnie. Narobiłes sobie kłopotów sam a
    > winisz wszystkich wkoło.

    Amen

  • 13. Data: 2009-08-14 07:24:09
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    --
    > Jesli juz to tylko tej jego czesci, ktora nie zostala splacona. Tego, co
    > zostalo splacone - nie da sie wyludzic. Moim zdaniem gosc moze poniesc
    > odpowiedzialnosc wylacznie w zakresie tej kwoty, ktora pozostala do
    > splaty, a nie calosci. Zobaczymy - jak sie to dalej potoczy.

    Jak ukradniesz mi samochód a za tydzień oddasz mi 4 koła to co Twoim zdaniem
    ukradłeś: samochód czy karoserie+silnik?;))

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-08-17 11:25:10
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 13:51:20 +0200, Edel napisał(a):

    > Druga odsłona na poważnie. Myślę, że tekst jest już jasny i przejrzysty.
    > Dziękuję wszystkim za sugestie.

    LOL, przeczytalem sobie. Pana Naiwnego jak najbardziej powinni zamknac ale
    w zakladzie dla umyslowych - jak mozna byc tak glupim zeby dla obcej osoby
    brac na siebie wieloletni kredyt na niemal 50 tys?
    Poza tym juz na poczatku jest oszustwo. A nawet dwa - jedno wprost opisane,
    bo skoro Pan Naiwny nie mial zatrudnienia, a jak sam napisales - Pan Jas byl
    szefem firmy wiec "odpowiednie zaswiadczenie o zatrudnieniu" nie bylo
    problemem to tutaj juz jest oszstwo. Dokument poswiadczajacy nieprawde,
    swiadome wprowadzenie banku w blad.
    Dwa - kredyt byl na niego, srodki z tego kredytu przekazal komus innemu - a
    co z US? to nie jest darowizna? Nie podlega podatkowi?
    Pan Naiwny wdepnal w niezle gowno, i to tylko i wylacznie na skutek swoich
    poczynan.

    --
    Mark