  • 11. Data: 2009-05-25 12:58:50
    Temat: Re: Sanatorium dla bezrobotnego. (długie)
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik mamproblem napisał:
    > Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ale wymyśliłeś. Jak się ma zgłosić między 13 a 22, jak od 7 czerwca do 5
    > lipca będzie na drugim końcu Polski. Równie dobrze mógłby się zgłosić 23
    > czerwca, jedno i drugie równie nierealne.
    >
    > W praktyce Pani wytłumaczyła mi , że wyglada to tak. Zgłaszasz się np. 22
    > czerwca. Jednorazowo możesz zgłosić brak gotowości poniżej 10 dni, czyli
    > maksimum 9 dni (10 dni w roku kalendarzowym, jednorazowo maks.9 dni)
    > Zostajesz wyrejestrowany na zgłoszone 9 dni, czyli od 23 czerwca do 1 lipca.
> [...]

    odniosłem się tylko do twojej informacji że należy zgłosić się
    koniecznie 22 czerwca, i w tym była ona bledna,

    możliwości zgłoszenia się między 13 a 22 nie rozważałem bo nie o to
    chodziło, ale jak zwykle przydało by się sprawdzić podstawę prawną
    żądania zgłoszenia tego osobiście, w tych dniach, oraz osobiście 1 dzień
    po zakończeniu