  • 101. Data: 2009-01-15 12:48:56
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 00:00:49 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem z prawnego punktu widzenia nie przychodzi mi do głowy żaden
    > przepis karny, którego znamiona ksiądz by wyczerpał chcąc bez zgody
    > rodziców i samego dziecka to dziecko.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Mógłbyś dokończyć bo jakoś to nie bardzo się kupy trzyma ... coś "zjadłeś".

  • 102. Data: 2009-01-15 12:58:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gkn0hn$mu5$1@pippin.nask.net.pl Sebcio
    <s...@n...com> pisze:

    > Co do zaczepiania, synku - chyba masz problemy z określeniem adresata;
    > jeden raz nawiązałem
    No i dostałeś za swój wyskok po uchu, chłopino.

    > Jasne że wystarczy.
    Toteż ci twoje bredzenie wyciąłem.

    > Szkoda mojego czasu na bezcelowe pyskówki z Tobą i domyślam się, że masz
    > podobne zdanie na temat dalszej rozmowy ze mną.
    Faktycznie zabawa tobą jest mało atrakcyjna, niespecjalnie śmieszna i jakaś
    taka głupia...
    Czyli krótko - dostałeś za swoje i teraz każdy w swoją stronę.

    --
    Jotte

  • 103. Data: 2009-01-15 13:22:35
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał
    w wiadomości news:3oq2uqx6xawh.itxlr5a3ewmv.dlg@40tude.net...

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Mógłbyś dokończyć bo jakoś to nie bardzo się kupy trzyma ... coś
    > "zjadłeś".

    Dokończyć? Wystarczy 'chcąc' na 'chrzcząc' zamienić. :)

    Maciek

  • 104. Data: 2009-01-15 14:41:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Sebcio napisał/a:

    > Masz uprzedzenia względem Żydów i Arabów, bo sama do nich nawiązałaś w
    > wątku który w ogóle ich nie dotyczył.

    Nie prowokuj mnie trollu i nie wmawiaj tego co sam czynisz.
    Spadaj!

    --
    animka

  • 105. Data: 2009-01-15 14:53:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał
    > w wiadomości news:3oq2uqx6xawh.itxlr5a3ewmv.dlg@40tude.net...
    > Dokończyć? Wystarczy 'chcąc' na 'chrzcząc' zamienić. :)

    Faktycznie, drobna literówka. Miało być tam chrzcząc

  • 106. Data: 2009-01-15 15:25:13
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > Nie prowokuj mnie trollu i nie wmawiaj tego co sam czynisz.
    > Spadaj!

    Moim zdaniem kazdy ma prawo miec uprzedzenia np. do Zydow czy Arabow,
    albo do Eskimosow. Nie ma to nic wspolnego z zapedami nazistowskimi :)
    Ot, ludzka rzecz. Co nie znaczy, ze przypisuje to Animce!

  • 107. Data: 2009-01-15 16:38:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie ma obiektywnie
    > jednoznacznej podstawy areligijnej. Człowiek nie istnieje bez religii,

    ciebie to chyba jednak bog zostawil na pastwe losu skoro takie brednie
    wypisujesz

    > Mnie osobiście wkurza nienawiść niektórych do KK. Przeczytaj komentarze na
    > portalach w stylu WP.pl.

    a co w tym dziwnego, po 89 kosciol dostal malpiego rozumu i nie potrafi sie
    juz w tym szalenstwie zatrzymac, wszedzie ich pelno, kradna na potege co
    widac po komisji majatkowej do odzyskiwania rzekomo utraconych majatkow, a
    jeszcze teraz, o ile artukul mowi prawde, probuja "tylnymi drzwiami"
    przymuszac do chodzenia na religie
    sami sa sobie winni
    jeszcze troche a ludzie otrzasna sie z tego owczego zaslepienia i mam
    nadzieje zrobia z tym porzadek, taki jak powinien byc